Sonos vervangen

Started by FWK, August 30, 2015, 15:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kaakberg

Quote from: Kerkhoffd on September 17, 2015, 21:05:56
Wat een tendentieuze stelling. Het gaat er niet om of je de verschillen wel of niet hoort tussen 16 en 24 bit bestanden, maar of het apparaat ze afspeelt. Ik heb bijvoorbeeld door de jaren heen een aardige collectie 24 bit bestanden (dat zal voor meer audio/muziekliefhebbers gelden) en ook streamingdiensten als Qobuz bieden dit formaat aan en vond het steeds ergerlijker worden dat de Sonos waarmee ik gestart ben gewoon dienst weigerde als ik zo'n bestand wilde afspelen. Als hij had gedownsampled had ik het al een stuk minder erg gevonden...

De Sonos is een prima apparaat en met de Magna upgrade zal hij nog een stuk beter klinken. Is genoeg ove geschreven en er is een heel topic over volgeschreven. De TS zoekt alleen de next step. Als voor hem de discussie gesloten is en hij heeft die goede opvolger gevonden dan horen we dat wel van hem.

Je zou de downsampling ws niet eens hebben opgemerkt  ;)

Kerkhoffd

Lezen!..... Er staat ook dat ik downsampling geen probleem had gevonden. Het gewoon weigeren af te spelen. Kortom melding: "kan bestand niet afspelen" vind ik wel een probleem.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio