Cinedream/Home@The Movies Home Cinema event 2015, website online

Started by home@the movies, August 26, 2015, 14:17:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

Naar jaarlijkse traditie zijn we weer volop aan de slag voor het plannen en organiseren van ons jaarlijks unieke Home Cinema Event.
We blijven op dezelfde makkelijk bereikbare lokatie in Mechelen en uiteraard zijn inkom en parking zoals steed gratis.

Reeds heel wat van de bekende merken hebben hun toezegging gedaan en zoals jullie van ons gewend zijn zullen de nieuwste producten die op de IFA worden voorgesteld, indien beschikbaar, bij ons te bekijken en te beluisteren zijn.

De website is online www.homecinemahappening.be

Noteer dus 31 Oktober en 1 November reeds alvast in jullie agenda, het wordt weer een weekend om duimen en vingers bij af te likken.

Groeten
Werner


skoebiedoe

hopelijk deze keer een paar zeer schaars geklede vriendelijke hostessen inplaats van al die venten. ;)

home@the movies


jeffaudio

Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

kermit

Ik kijk er weer naar uit. Het is altijd een heel spektakel. Erg leuk Werner!

home@the movies

Hi iedereen,

Nu het X-fi weekend achter de rug is vraag ik graag jullie aandacht voor ons jaarlijks Home Cinema Event, de website van het event is online en kan je hier bekijken www.homecinemahappening.be

Ik hoop jullie weer massaal te mogen verwelkomen op 31 Oktober en 1 November, we hebben een aantal zeer leuke verassinge in petto waarover later meer.

Gr
Werner

modde239

Quote from: home@the movies on September 29, 2015, 21:32:18
Hi iedereen,

Nu het X-fi weekend achter de rug is vraag ik graag jullie aandacht voor ons jaarlijks Home Cinema Event, de website van het event is online en kan je hier bekijken www.homecinemahappening.be

Ik hoop jullie weer massaal te mogen verwelkomen op 31 Oktober en 1 November, we hebben een aantal zeer leuke verassinge in petto waarover later meer.

Gr
Werner

Werner je link werkt niet krijg dit te lezen:

"Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
Apache/2.2.31 (Unix) mod_ssl/2.2.31 OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 PHP/5.4.43 Server at www.homecinemahappening.be Port 80"

gast2018


broodro0ster

Ik kijk er al naar uit!

Ik ben vooral benieuwd naar DTS:X en de nieuwe Sony projectoren!
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

donaldk

Post Cedia dus misschien ook de Sony VW 1200?
JVC heeft nog de 4K+ RGB LASER machine in Europa voor technology demo?

home@the movies

Volgende projectoren van Sony zijn reeds bevestigd voor het event
VW520, VW320, HW65, HW40

Epson;
LS10000, TW9200, TW7200, TW6000

JVC;
X5000, de andere JVC modellen zijn nog in afwachting van beschikbaarheid maar zijn zo goed als zeker beschikbaar

Barco;
Nog even geduld voor de juiste modellen

Binnenkort een update van de projectoren.





donaldk


home@the movies

Voor de liefhebbers van Amerikaans eten, drinken en lifestyle we gaan op ons event een complete American Diner inrichten.
Je kan er terecht voor een natje en een droogje, een ruim aanbod van lekkere hot dogs, nacho's, popcorn, american pancakes, verse cheesecake enz. In een leuke aangepaste sfeer even bekomen van alle mooie dingen die op de beursvloer te bekijken en te beluisteren waren, er zijn ergere dingen op de wereld hé

See you in Mechelen
Gr
Werner

home@the movies

JVC heeft nu ook de X7000 bevestigd voor deelname aan het Home Cinema event en daar zijn we na het reviewen van de X5000 zeer blij om.
Kijk voor deze review nog even hier indien je deze nog niet hebt gelezen en zet 31 Oktober en 1 November nu in jullie agenda mocht dit nog niet zijn gebeurd  ;D ;D

review JVC X5000 http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=153862.0

home@the movies

Volgende Barco projectoren zijn ook aanwezig;

Barco Helios Studio Edition/ Stewart 16:9 2,65m basis / Kaleidescape Cinema One

Onder licht voorbehoud van beschikbaarheid
Barco Optix Cinemascope / Stewart 2:35 2,65m basis /Kaleidescape Cinema One


Kjelt

Quote from: home@the movies on October 17, 2015, 09:52:55
Volgende Barco projectoren zijn ook aanwezig;
Zitten die in dezelfde prijscategorie als de Sony 5000 of waar moeten we aan denken?

home@the movies

Quote from: Kjelt on October 17, 2015, 11:11:17
Zitten die in dezelfde prijscategorie als de Sony 5000 of waar moeten we aan denken?

Min of meer;

De Helios studio edition kost ongeveer 48000 Euro afhankelijk van welke lens je wil
De Optix zit rond de 23000 Euro, ook hier kunnen verschillende lensopties worden gekozen.

donaldk

Dit zijn de voormalige Projection Design 'Avieleo' modellen, dus de kleinere 1080P (Helios II/III(?) 3 DMD) en ik neem aan dat het de Optix III Cinemascope/Superwide is, want de Optix is discontinued. Met drie Optix op hun zij en software edgebleding had Barco een 4K demo op ISE. Werner zit er op deze residential uitvoeringen een premie ten opzichte van de standaard Optix?

dave-fish

Ziet er goed uit. Ik ga kijken of ik tijd vrij kan maken.

home@the movies

Hi Iedereen

Nog dagelijks neemt het aantal deelnemers aan onze Home Cinema Happening toe. Vandaag bevestiging ontvangen van Vantage Controls, Kingpin screens, Focal Luidsprekers en JL Audio. Volledig overzicht kan u terugvinden op
www.homecinemahappening.be

Gr
Werner

home@the movies

Ook HCM net hun deelname bevestigd, zij hebben een hele nieuwe line up van geweldige Home Cinema zetels klaar staan om aan jullie voor te stellen.

home@the movies

Hi iedereen

Mochten er nog geen redenen genoeg zijn om een bezoek te brengen aan ons event dan, kan het volgende eventueel ook nog helpen.
In samenwerking met verwarmingen Remeha http://www.remeha.bekunnen we 10 duo tickets weggeven voor de nieuwste Star Wars de dag na de premiere.
De winnaars kunnen een keuze maken uit verschillende Kinepolis bioscopen in Vlaanderen en Limburg, en worden ontvangen met drankje en hapje  ;D ;D ;D

Wat moet je doen? gewoon langskomen op de Home Cinema happening en je gegevens achterlaten in onze wedstrijdbak, op zaterdag worden er 5 duo tickets getrokken en hetzelfde zal op Zondag gebeuren. De winnaars zullen worden gepubliceerd op onze Facebook pagina dezelfde avond.

Zeg nu zelf, het beste wat Home Cinema te bieden heeft onder één dak, een unieke American Diner cafetaria met lekker eten en drinken in de juiste sfeer en tickets kunnen winnen voor één van de meest verwachte films van het jaar.
Wat heb je nog meer nodig om op 31 Oktober of 1 November langs te komen en ons met een bezoek te vereren  :pompom: :pompom:

See you in Mechelen
http://www.homecinemahappening.be

RonG


donaldk

Quote from: home@the movies on October 20, 2015, 20:53:48
Wat heb je nog meer nodig om op 31 Oktober of 1 November langs te komen en ons met een bezoek te vereren  :pompom: :pompom:

See you in Mechelen
http://www.homecinemahappening.be

Uh vervoer.

donaldk

Quote from: home@the movies on October 20, 2015, 16:35:01
Hi Iedereen

Nog dagelijks neemt het aantal deelnemers aan onze Home Cinema Happening toe. Vandaag bevestiging ontvangen van Vantage Controls, Kingpin screens, Focal Luidsprekers en JL Audio. Volledig overzicht kan u terugvinden op
www.homecinemahappening.be

Gr
Werner

Dat begint echt op een beurs te lijken, zoveel meer dan een dealershow/opendag. Mijn complimenten Werner. Zonder auto en bijbehorend rijbewijs houd ik het maar lekker bij ISE, daar staat ook alles en nog veel meer. Misschien zijn niet alle rooms daar optimaal, maar sommigen in de bij kamers wel. En anderen zijn ook op de showfloor goed. Met 10K lumens kom je ook in de rai een heel eind;-). Epson demotheater was afgelopen jaar gewoon gevaarlijk donker, daarom vroeg ik ze ook om de projector van de ecostand te halen, lol.