Beyerdynamic T1 + Marantz hddac1 problemen

Started by Abupa, August 16, 2015, 15:14:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abupa

Hallo,

Ik heb net de T1 en hddac1 nieuw aangeschaft. Ik heb hem op mijn ps4 met optical aangesloten, en via de pc met usb. Ik het het idee dat er wat mis is nu.
Bij mijn mac heb ik het idee dat het geluid wat tegenvalt. Ik vind het niet speciaal heel goed klinken, niet speciaal dat er iets kapot is. Maar meer dat ik naar een goedkopere hoofdtelefoon luister. Nu als ik hem op mijn ps4 aansluit, hoor ik heel soms vrij zacht gekraak. Ik hoor dit alleen bij zachte stukjes. In de eerste twee dagen had ik dit niet geloof ik. Het kan zijn dat dit een mindere opname is, maar ik denk het niet. Ik hoor het als ik bij fifa 15 een nummer opzet, of als ik the witcher 3 aan het spelen ben.

Wat is hier aan de hand? Ik had tijdje terug de Sennheiser hd700. Ik had een eq programma gedownload, waarna ik iets verkeerd had gedaan met de instellingen. Er ontstond storing, waardoor er een hard geluid kwam uit de hoofdtelefoon. Deze was toen stuk gegaan. Mij is verteld dat er niks mis kan zijn met mijn mac na dit, omdat ik er een dac op heb aangesloten. Nu vraag ik mij toch af of er niet iets is met mijn mac, dat ervoor zorgt dat mijn apparatuur stuk gaat?

Ik heb tot nu toe vaak problemen met elektronica dat ik koop, nieuw of tweedehands  :(

Siddartha

kan het zijn dat ik dit topic al eens eerder heb gezien?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Abupa

Ja klopt! Toen ik erachter kwam dat er wat gekraak in de hoofdtelefoon zat, dacht ik dat dat met het apparatuur te maken had. Daarom postte ik hem nu hier. Misschien overbodig? indien ja, graag verwijderen deze. Excuses.