irule op Ipad of android

Started by paulk, January 30, 2016, 19:20:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulk

ik gebruik irule al een tijdje en werk goed.

op een ding na, als ik de projecteer aan doe gaat me wifi flippen en stopt voor ongeveer 5 min

vroeg me eigenlijk af of de app beter op een ipad werk dan een android toestel.
loopt nog wel eens vast of is traag, op een samsung Galaxy Tab 3 Lite  tablet.

Iemand hier ervaring mee toevallig.

groeten,
paul
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

Wotnix

Hallo Paul,

Ik lees veel berichten over de Irule Android app. Deze is i.d.d. traag en reageert niet zoals het moet.
Ik kan je niets vertellen over de Ipad app. Ik zelf gebruik Demopad op de Ipad, hoewel ik hiermee gestopt ben.

Er zitten voor mij wat nadelen aan om tv en audio te bedienen via een tablet.


| Denon X2700H | Denon DVD 3600 | ASW Genius 300 speakers | NVIDEA Shield | Philips 47' TV | QNAP 219+ | Intel NUC (HomeAssistant) | Ubiquiti switch + 2AP's |

J.A.F._Doorhof

IRule draait op de iPads subliem. Geen WiFi issues hier
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hifiman

Draait hier ook prima op de ipad  :headbanging:

hifivogel

Hier draait iRule ook al jaren op onze iPad's.
audiostreaming sonos

paulk

oke dank allemaal ga ik maar eens een ipad kopen.
Ik mis dan alleen de volume hard knoppen als ik het goed begrijp,das wel jammer maar mee te leven.

vorigen week naar de pro versie gegaan en die feedback is wel leuk.
Moet me nog even verdiepen wat er nog meer kan met de pro versie
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

hifivogel

Nee hoor ik kan via mijn iPad het volume van mijn surround gewoon instellen. Dat is juist het mooie diverse apparatuur bedienen vanuit 1 scherm.
audiostreaming sonos

paulk

#7
Quote from: hifivogel on February  5, 2016, 13:15:36
Nee hoor ik kan via mijn iPad het volume van mijn surround gewoon instellen. Dat is juist het mooie diverse apparatuur bedienen vanuit 1 scherm.

Ik heb ondertussen de Ipad mini gekocht, en zie nergens waar ik dat kan instellen met de volume knoppen aan de zijkant.
voor de rest erg tevreden mee werkt top.

Helaas is het aan zetten van de projector nog niet opgelost me WIFI knalt er uit voor 2 tot 5 min als ik hem aan zet.
Uitzetten geen probleem zelfde ir code erg raar. Iemand toevallig met dit probleem bekend 
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

hifivogel

 Nee niet het volume instellen met de knoppen aan de zijkant van de iPad. Maar even 3 knoppen op het scherm aanmaken en die de functie harder - zachter en mute. Sorry voor de onduidelijkheid.
audiostreaming sonos