DVD's in NL altijd het goedkoopst bij MM

Started by MichielO, March 9, 2004, 23:29:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MichielO

Mijn ervaring is dat DVD's altijd het goedkoopst zijn bij MediaMarkt, en dan in de Randstad vooral in Utrecht, dat scheelt echt vele Euro's per titel.
Voor wie het niet weet; de prijzen bij MM kunnen fluctueren, omdat het enigszins zelfstandige ondernemingen zijn en de prijzen aangepast worden aan de concurrentie in de streek. De enigen die af en toe met acties in de buurt van MM-prijzen komen zijn Blokker en Bart Smit.

Gr,
Michiel

AppleMies

Mee eens. MediMarkt is errug goedkoop vaak.

Heel goedkoop is de MediaMarkt in Rijswijk/Den Haag.  Winkelcentrum "De Boogaert" heet het daar geloof ik.


gr.


Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Oracle

Niet helemaal mee eens...

MM heeft af en toe leuke aanbiedingen van blockbusters, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar de back-catalogue, dan heeft de winkel met het duimpje ook goede aanbiedingen!

Mijn ervaring (MM in Groningen), is dat ik steeds minder daar kom, omdat ze a) soms (duidelijk) te hoge prijzen hebben, b) een steeds kleiner aanbod hebben, en c) het wisselende prijsbeleid. Mijn vouw kocht Monty Python & the Holy Grail (als kadootje, zonder op de prijs te letten...) daar voor 27,-.. Nog geen 3 maand later ligt ie er voor 9,-, 3 weken later voor 15,-, en nu weer voor 17,- of 18,-... Dat is dan een prijsbeleid van lik m'n vestje...  :-X

Zoals gezegd, als je dan eens kijkt op frs.nl, dan vind je daar in de wat oudere reeksen zeer interessante aanbiedingen (nooit gedacht dat ik het ooit zou opnemen voor de frs!  :P )! Die aanbiedingen kun je gewoon bestellen via het net, en dan kopen in de winkel in de buurt.

Groet,
Mark

Sullivan

Over het algemeen vind ik de prijzen inderdaad erg laag bij MM i.v.t. andere winkels. Vooral de aanbiedingen loop ik vaak even langs en er zit vaak ook wat tussen wat ik wil hebben.

Het is trouwens ook zo dat CD's vaak ook veel goedkoper zijn dan bij andere winkels.

mvg,
Frank

MarcoV

Volgens mij wisselt het per MM. Die in de Arena is over het algemeen zeker niet de goedkoopste. Maar ach, ik ben alweer een hele tijd een trouw internetbesteller voor CD en DVD.


Marco

PS Om het nog ingewikkelder te maken: aangezien ik niet bij een MM in de buurt woon, zou ik eigenlijk ook de reiskosten, parkeergeld, tijd mee moeten rekenen ;)

MichielO

Ja, MM wisselt de prijzen nogal eens. Vooral bij release is het erg goedkoop. Soms na een week ofzo weer ietsje duurder en dan later weer goedkoper. Echter is het bijna altijd lager dan bij anderen. En wat FRS betreft, die boycot ik uit principe, want die heeft al jaren iedereen uitgezogen en hebben alleen door de komst (en succes) van MM de prijzen verlaagd (nog altijd duurder dan MM). Vooral hier in Utrecht valt dat erg op...
Trouwens, MM Rijswijk is duurder dan A'dam en Utrecht voor wat DVD's betreft. Buiten de Randstad heb ik geen ervaring met MM.

P.S. Ik werk niet bij MM hoor...  ;)  Ben wel blij dat er eindelijk een winkel met reĆ«le prijzen is, ook voor CD's (+/- 13 Euro).

Gr,
Michiel

Erik

Je  moet idd de aanbiedingen even langslopen, scheelt soms wel 40%. Actie kan soms een paar weken duren en soms maar een week. Maar ik woon dichtbij de MM arena, dus ik fiets af en toe even langs. Kost me niets.
De kranten checken scheelt ook. De meeste dvds die ik daar heb gekocht kosten maar 10 euro. En als hij bij een andere MM goedkoper is, krijg je hem vaak bij je eigen MM voor de zelfde lage prijs.

Bij FRS heb ik zelf nog nooit een leuke aanbieding gevonden die niet ergens anders goedkoper was.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

FrankB

Tja, het blijft volgens mij toch altijd vergelijken. Nieuwe dvd's koop ik zoiezo in Nederland omdat die veelal in het buitenland (ik check zelf altijd play & cd-wow) duurder zijn dan hier. Oudere dvd's blijven hier duur terwijl de eerder genoemde winkels vaak vrij goedkoop zijn.

cd's blijft ook een verhaal apart, kijken en vergelijken werkt !!!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12