highendshop

Started by contour3.0, July 22, 2015, 15:21:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

contour3.0

 Ik ben een beetje aan het rondkijken op het web naar buizen versterkers, nog niet echt concrete plannen, maar toch.
dan kom je toch wel veel tegen en zijn de prijzen zeer uiteenlopend.
wie kent deze zaak: highendshop.nl?
veel buizenversterkers, maar tegen prijzen die vele malen lager liggen dan via de reguliere aanbieders zeg maar.
de Cayin A -88TMK2 is bij hun bijna 1000 euro goedkoper dan via de Cayin importeur(Duitse site) wie weet hier iets meer over te vertellen??

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

martin778

Misschien is het een dropshipper?

De levertijd varieert van 7  tot  10  dagen via verzekerde Express-verzendingen van DHL/TNT International Express, UPS Express of  FedEx. De levertijd van BEWITCH buizen-versterkers is circa 14 dagen.

contour3.0

ik ga daar wel vanuit, maar zijn er mensen die ervaringen hebben met betreffende zaak??
site staat vol met positieve feedback.......

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

i2Paq

Ze geven alle info openlijk:

Adres: Vlasakker 48

3124 AK Schiedam

Bankrekening: ABN AMRO:  NL23ABNA0543631699 t.n.v. Highendshop

IBAN:   NL23ABNA0543631699

BIC: ABNANL2A

Kamer van Koophandel:  nr. 24294787

BTW nr:  NL808091797B01

Waarom bel je ze niet even als je twijfelt?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

erik s.

Het prijsverschil komt o.a. omdat er voor Europa betere versies van deze versterkers worden gemaakt dan die je in Azie op o.a. Ebay kunt kopen.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

contour3.0

Quote from: i2Paq on July 22, 2015, 15:52:24
Ze geven alle info openlijk:

Adres: Vlasakker 48

3124 AK Schiedam

Bankrekening: ABN AMRO:  NL23ABNA0543631699 t.n.v. Highendshop

IBAN:   NL23ABNA0543631699

BIC: ABNANL2A

Kamer van Koophandel:  nr. 24294787

BTW nr:  NL808091797B01

Waarom bel je ze niet even als je twijfelt?

was ik ook wel van plan tegen de tijd dat het echt serieuze vormen gaat aannemen

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

contour3.0

Quote from: erik s. on July 22, 2015, 16:37:22
Het prijsverschil komt o.a. omdat er voor Europa betere versies van deze versterkers worden gemaakt dan die je in Azie op o.a. Ebay kunt kopen.

Daar kan ik me nog wel in vinden Erik, maar de prijsverschillen met de Duitse importeur zijn ook zo groot, vandaar mijn vraag.

Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

Nosferatu

Quote from: contour3.0 on July 22, 2015, 16:43:52
Daar kan ik me nog wel in vinden Erik, maar de prijsverschillen met de Duitse importeur zijn ook zo groot, vandaar mijn vraag.

Rob
Garantie- en service afhandeling ? Is ook niet gratis.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

martien

Verder geen ervaringen met deze zaak, en met een bewitch 6550 in het bijzonder

jvanhambelgium

Voor een website met accounts/login-sectie en een webshop waar de SSL nog niet eens van op orde is lijkt me dit alvast een negatief puntje!
Website is precies via "shoptrader.nl" gehost/opgezet oid.

Eens een telefoontje doen kan nooit kwaad.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

i2Paq

Quote from: jvanhambelgium on November 12, 2016, 22:13:26
Voor een website met accounts/login-sectie en een webshop waar de SSL nog niet eens van op orde is lijkt me dit alvast een negatief puntje!
Website is precies via "shoptrader.nl" gehost/opgezet oid.

Eens een telefoontje doen kan nooit kwaad.

ssl geeft een vals gevoel van veiligheid, dus staar je daar niet blind op.

Afrekenen via PayPal of iDeal is altijd ssl, dit is het belangrijkste.

Wat ze kunnen stelen zijn je adresgegevens, nou en?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

martien

Ok, maar bijvoorbeeld de bewitch6550 vs pure sound a30.
Is ook 1200 vs 2100 euro, en 'betere versie' vind ik dan vrij vaag. Wat is er dan beter voor die 900 euro verschil?
Is die bewitch dan prullaria of betaal je bij pure sound gewoon meer voor de naam? Ze worden immers in dezelfde fabriek gemaakt.

martien

NB.  The factory that makes the A30 also makes a 60 Watt Class B amplifier with different output transformers, a different mains transformer, reduced bias current, a different feedback circuit and several different types of component.  All puresound products are specifically made to suit our particular requirements.

Van de site van puresound zelf

jvanhambelgium

Quote from: i2Paq on November 12, 2016, 22:28:12
ssl geeft een vals gevoel van veiligheid, dus staar je daar niet blind op.

Afrekenen via PayPal of iDeal is altijd ssl, dit is het belangrijkste.

Wat ze kunnen stelen zijn je adresgegevens, nou en?

Vals gevoel van veiligheid ? Het is idd een deeltje van de oplossing zodat je kan zien dat de eigenaar deftig bezig is, een cert met alle contact-gegevens netjes erin, niet effe rap een self-signed "localhost" certje erop gegooid.
Ik koop dus nooit iets van website/partijen die deze basis van ecommerce niet op orde hebben.

De ene ligt er er al wat meer wakker van de andere andere natuurlijk.

Anyway, dit is in ieder geval gewoon een dropshipper.




HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

jvanhambelgium

Als je wat gaat graven zit er eigenlijk een gewoon een ICT bedrijfje op het adres daar in Schiedam, "N Joy IT" BV.
Die heeft precies nog van die import-zaken lopen vanuit China, vb "chiphone.nl" , "xiaomistore.nl" etc maar dan voor smartphones.

Is natuurlijk helemaal niets mis hé, versta me niet verkeerd.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Erik1977

Cattylink is zelfs nog goedkoper, als je van een gokje houdt.