Waar amaray blu-ray box van 10mm te koop?

Started by riwi, April 19, 2010, 21:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fugazi_2009

Quote from: James T. Kirk© on July 31, 2010, 10:12:52
Amaray is een merk, ik heb hier thuis 11 en 14 mm Amaray Blu Ray doosjes, nou jij weer...

Hmm, da's vreemd want volgens mij heeft Amaray zelf enkel de 14mm doosjes op hun website staan. Zelf heb ik wat ook wel de Sony doosjes worden genoemd (vraag mij niet waarom). Voordeel van deze zijn dat, hoewel ze 11mm zijn, je niks van de cover van een 14mm exemplaar hoeft af te snijden om hem te laten passen. Die doosjes heb ik een keer in bulk samen met iemand op dvd.nl besteld.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Kjelt

in die link hierboven hebben ze het inderdaad over 11mm amaray cases.
De amaray kenmerken zich door de geoctrooieerde Ying/Yang ontkoppeling, die is erg goed. Dat is de enigste reden dat ik het liefste amaray cases heb.

riwi

Mijn info kwam van de amaray website. Dat ze dus alleen 14mm zouden maken.

James T. Kirk©

Nou, dan zijn de Amaray 11 mm. doosjes van die website misschien erg goede vervalsingen  :laugh: Heb ik eerder gezegd dat ik 11 mm. Amaray's thuis heb? Dan heb ik het mis, dat zijn het merendeel "Elite" doosjes en nog wat andere vervelende met zo'n extra sluiting
take care,
____________________________Jim©

Ronin79

Misschien eens kijken bij Big Dennis of Opus Supplies.
Daar kun je als het goed is, zat van deze doosjes kopen. ;)

riwi

Quote from: SillentWolf on August 22, 2010, 15:35:07
Misschien eens kijken bij Big Dennis of Opus Supplies.
Daar kun je als het goed is, zat van deze doosjes kopen. ;)

Wel een beetje opletten hoor ;) Hij zoekt specifiek 10-11mm van het merk Amaray.

Ronin79

Amaray zijn toch gewoon die premium doosies ?


Gewoon deze (11 mm variant)

http://www.nierle.com/nl/artikel/8237/Blu-Ray_DVD-doosjes_Amaray_11_mm_blauw_-_10_stuks.html


En zoals ik al aangaf: Opus Supplies (de 14 mm varianten)

http://www.opus.nl/AMARAY-Blu-Ray-Videobox-14mm-transparant-blauw-50-stuks/d/foto/12831/

riwi

Je hebt gelijk.

Dat zijn inderdaad echte Amaray die 11mm bij nierle.
Maar de release button is niet echt zo'n fijne en dat is waar het om ging volgens mij.

Ronin79

Dan zou je dat van een ander merk moeten doen.
De normale of premium doosjes hebben misschien dan wel de goede.

Het is maar net wat de een of ander fijn vind.

Persoonlijk heb ik eingelijk met mijn DVD of BR doosjes nergens last van.
Die komen of weg bij; Big Dennis of bij Opus Supplies  ;)

James T. Kirk©

Nou Iwonatec heeft ze ook, maar mijn punt is eigenlijk: Alleen online, nergens bij een V & D of Dixons of HEMA, wat dus betekent: VERZENDKOSTEN, wat die goedkope doosjes dan weer bijzonder duur maken. Nu eventjes geen nood, maar als ik weer beprintbare DVD's of CD's en papier en colorprotector en zulks spul nodig heb, doe ik wel een pak van 10 of 20 van deze erbij, scheelt verzendkosten wat aankoop veel aantrekkelijker maakt.
take care,
____________________________Jim©

Kjelt

Dit heeft een tijd lang stil gelegen maar aangezien mijn bluray kast propvol zit is het urgent geworden  ;D
Ik zie tot mijn genoegen dat BigDennis nu ook de 11mm Amaray cases heeft, dus zojuist besteld en ik laat de bevindingen wel weten als ik ze binnen heb.

Kjelt

#36
Inmiddels zijn de cases binnen zie fotos.
Het zijn echte Amarays van 11mm maar hebben geen Ying/Yang sluiting maar deze doen het net zo goed zo niet beter kwam ik achter toen ik de oude doosjes ging vervangen. Veel discs bleven plakken in de Ying/Yang sluiting dus eind goed al goed.  ;D