Homo-promotie gebruikt in tv series of toeval?

Started by svmnb, July 18, 2015, 16:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

De laatste tijd zag ik bij 3 afzonderlijke tv series ineens openlijk homo-erotische content verschijnen.
Aquarius, Halt & catch fire en in mindere mate bij True detective seizoen 2.

Ik ben geen homofoob, zolang ik niet geconfronteerd wordt met de bijbehorende handelingen.
Kan toeval zijn, maar gezien de recente uitspraak rond homohuwelijk van de Supreme Court in de VS, is het blijkbaar ineens een thema in meerdere series.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Hans47

Mij ook opgevallen in de Netflix Sense8 dat is een wandelende reclame voor homo en lesbi is ook niet helemaal raar als je naar de producenten kijkt  ;D maar het is wel erg veel, overigens wel een goede serie vind ik en zal ook zeker blijven kijken

Raphie

Ja, werd in sense-8 ook al breed uitgemeten, samen met lesbische relaties, gay pride én als klap op de vuurpijl ook nog bi-sexuele swinging
Beetje OTT
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

edgnoj

En The Fosters natuurlijk, waarin een lesbisch koppel een gezinnetje vormt met een aantal pleegkinderen,
waar de twaalfjarige pleegzoon ook nog eens op zoek gaat naar zijn (homo)sexuele identiteit.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

larsonator

Ja wat kan ik zeggen zonder gebanned te worden? Er is vast een lid die me homofoob gaat vinden  :devil:

Hanky Panky

Wat een non-issue.

Quote from: svmnb on July 18, 2015, 16:01:21

Ik ben geen homofoob, zolang ik niet geconfronteerd wordt met de bijbehorende handelingen

Daar lijkt het anders wel op.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Jumping Jack

 ^^

'Homo-promotie'. Het zijn niet de getuigen van Jehova die je proberen te bekeren.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

larsonator

Quote from: Hanky Panky on July 18, 2015, 20:38:14
Wat een non-issue.

Daar lijkt het anders wel op.


Quote from: larsonator on July 18, 2015, 20:36:36
Ja wat kan ik zeggen zonder gebanned te worden? Er is vast een lid die me homofoob gaat vinden  :devil:
1..2..3..4...5......6........7.........8...........9...................10

pffffffff. Ga me niet lukken.........  ŕrrrrrrrrrrrrrreageer dan niet  :pompom:

svmnb constateerd alleen iets wat waarschijnlijk meer mensen constateren
je trekt het weer helemaal uit zijn context om een welbekende reden. Dat noemen ze een Meningfoob

svmnb

Quote from: Hanky Panky on July 18, 2015, 20:38:14
Wat een non-issue.

Daar lijkt het anders wel op.

Omdat ik niet gediend ben van homo scenes in tv series ben ik homofoob? Logica is niet voor iedereen weggelegd, blijkbaar.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Hanky Panky

Quote from: svmnb on July 18, 2015, 21:26:00
Omdat ik niet gediend ben van homo scenes in tv series ben ik homofoob? Logica is niet voor iedereen weggelegd, blijkbaar.

Man, alleen de titel van dit topic al. Als of het om frisdrank gaat waar je voor aangemoedigd wordt om het te kopen.

Alle emancipatie is kennelijk aan je voorbij gegaan de afgelopen 20 jaar ...
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Quote from: larsonator on July 18, 2015, 21:22:56
1..2..3..4...5......6........7.........8...........9...................10

pffffffff. Ga me niet lukken.........  ŕrrrrrrrrrrrrrreageer dan niet  :pompom:

svmnb constateerd alleen iets wat waarschijnlijk meer mensen constateren
je trekt het weer helemaal uit zijn context om een welbekende reden. Dat noemen ze een Meningfoob

Met elke post op dit forum zet je een stapje dichterbij de uitgang, maar dat besef komt vanzelf een keertje  :-*
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

keeszondag

Volgens mij zitten er diverse knoppen op de TV en remote waarmee het programma kan worden veranderd of de TV kan worden uitgezet. Beste methode om de inhoud van het gebodene te beïnvloeden........
muziekskes: connect - Yamaha R-N301 - B&W 683s2/ connect:amp-MA R90 HD-Yamaha YST-SW90/ connect:amp - Magnat Monitor 1000/ Play:3/ Play:5
filmpkes: Sony KDL42W705B-Onkyo TX-NR636-B&W DM601-DM600-CC3-Yamaha YST-SW90/RBPi-KODI
bitjes opslag: DIY NAS- FreeBSD met ZFS - 6 x 1 TB in RaidZ

larsonator

#14
Quote from: Hanky Panky on July 18, 2015, 21:37:22
Met elke post op dit forum zet je een stapje dichterbij de uitgang, maar dat besef komt vanzelf een keertje  :-*
als dat komt door jouw R2M's heb ik daar vrede mee  :xmas:

wij alleen weten allebei de échte redenen achter jouw "subtiele" replies op mijn posts vandaar.....

raindog

Quote from: svmnb on July 18, 2015, 21:26:00
Omdat ik niet gediend ben van homo scenes in tv series ben ik homofoob? Logica is niet voor iedereen weggelegd, blijkbaar.

Niet omdat je er niet van gediend bent maar omdat je er een topic voor opent om dat te uiten.
Meest waardeloze topic van het jaar wat mij betreft.. :nopompom:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Hanky Panky

Quote from: larsonator on July 18, 2015, 21:47:36
als dat komt door jouw R2M's heb ik daar vrede mee  :xmas:


Ik heb al een half  jaar of zo geen R2M gedaan, dat doen de rest van je fans wel voor je  :D

Ik zeg : teken aan de wand  :-*
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Ik vind de comedyshow die ik nu aan het kijken ben oprecht een stuk boeiender dan jullie gekift.

Nokken.

Geen waarschuwingen verder.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jumping Jack

Sluit dit topic gewoon. Het gaat nergens over...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000