Avalon Opus Ceramique Clones.

Started by peterbig, July 18, 2015, 15:01:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Zonde Peter, ik dacht echt dat dit setje de jouwe ging worden  :)

Maar ook ik zou geen 3250,00 betalen voor een speaker waarvan het hele filter van op de shop moet.

dre73

Jullie doen net of de oude filter voor geen meter klinken. :D

Weet iemand waar ik de verschillende versies kan bekijken?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

H&C Hifi

Quote from: dre73 on July 21, 2015, 18:36:59
Jullie doen net of de oude filter voor geen meter klinken. :D

Weet iemand waar ik de verschillende versies kan bekijken?

De eerdere versies kan je waarschijnlijk wel in het milestone topic vinden.
De latere staat volgens mij op 1 van de laatste pagina's van het topic
diegene waar ik mee draai kan ik je eventueel toesturen.

De verschillen met de eerdere versies is best groot.

dre73

Ik zal het topic een doorspitten. ;)

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

H&C Hifi


H&C Hifi

en diegene waar ik mee draai :


dre73

Da's al een stuk neutraler zo te zien!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

peterbig

Hi,
Dat is nu precies wat ik bedoel. Dan maar mooie filters anno 2015. En inderdaad kost de kast ook een paar duiten, maar dan is alles wel voor 100 % mijn keus en smaak.

Ik had best met die van MP kunnen leven, uiteraard met een aanpassing. Maar voor deze prijs zal het toch wel erg moeilijk zijn, een nieuw huisje voor deze ( hele mooie) speakers te vinden.

Het is even niet anders.....

dre73

Het is een eenvoudig filter....
Ik vind het nog wel meevallen.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

peterbig

Quote from: dre73 on July 21, 2015, 19:58:26
Het is een eenvoudig filter....
Ik vind het nog wel meevallen.

@dre73
Zijn het jouw speakers die aangeboden op MP?

dre73

Nee,maar ik zou er wel mee kunnen leven.

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.