Lg oled 4k

Started by kroetie, July 17, 2015, 17:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

jvdh

Wij zitten op 3.20m van een B6V 65" en daarvoor een 55 / 49 gehad. De stap vanaf 42" zal het verschil een flink stuk groter zijn maar ik heb nooit het idee gehad dat deze TV te groot is voor
de afstand.

drum_cas

Quote from: Fox on February 19, 2017, 22:40:37
Vooral vrouwelijke reactie neem ik aan  :-X  :D

;D ;D ;D
Vreemd genoeg niet, mijn vrouw heeft vandaag aangegeven dat ze eigenlijk de 65 wil! Vanavond de contouren op de muur getekend en wat meer research heeft mij toch even doen twijfelen.
Morgen echt even kijken bij Klubben ofzo.

Groet

bigbro

hoe groter de tv hoe minder muur je hoeft te witten ;D

Mausman

Quote from: drum_cas on February 19, 2017, 22:29:58
Dank voor jullie snelle reacties! Ga morgen eens testkijken in een kleinere zaak dan de Mediamarkt. In de directe omgeving heeft niemand dit formaat TV en reacties zijn vooral dat het te groot zal zijn. Dank dus nogmaals voor jullie input!

Hier ook de 65 inch 65E6V. Formaat went snel idd.  :D

Waar woon je dan? Misschien een forumlid die bij je in de buurt woont met een 65 inch waar je misschien wel even kunt kijken?


graafie

Quote from: drum_cas on February 19, 2017, 23:49:43
;D ;D ;D
Vreemd genoeg niet, mijn vrouw heeft vandaag aangegeven dat ze eigenlijk de 65 wil! Vanavond de contouren op de muur getekend en wat meer research heeft mij toch even doen twijfelen.
Morgen echt even kijken bij Klubben ofzo.

Groet

Altijd naar je vrouw luisteren.  ;) Krijg je in dit geval echt geen spijt van.

Robbo

Is het al duidelijk wanneer de 2017 modellen leverbaar zijn ?

drum_cas

Vandaag wezen kijken, 65 gaat het zeker worden!
Nu dan het volgende......
De b-versie of de e-versie?
Is het enige verschil de glasplaat en het geluid?
Is het dat prijsverschil waard?

Mijn dank is weer groot :-)

modde239

En 3D als ik mij niet vergis.....

Raymen

#2208
Yep de e6 heeft wel 3d

En gisteren genoten van doctor strange in 3d
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

bigbro

hoi,

Woont er iemand in Almere of in de buurt van Almere met een 65 inch Oled? Zou graag eens komen kijken vergelijken met mijn 65EF950V. Hoor het graag.

Groet,

Bigbro

LuPo

Quote from: drum_cas on February 20, 2017, 16:33:57
Vandaag wezen kijken, 65 gaat het zeker worden!
Nu dan het volgende......
De b-versie of de e-versie?
Is het enige verschil de glasplaat en het geluid?
Is het dat prijsverschil waard?

Mijn dank is weer groot :-)

3D, andere SoC, design, build-in-speaker.

mradem

Quote from: Robbo on February 20, 2017, 16:01:04
Is het al duidelijk wanneer de 2017 modellen leverbaar zijn ?

Ik las ergens rond Juni

road rebel

Heeft de E ook geen dubbele tuner?
In principe is er een gering prijs verschil tegenwoordig, minde dan 500€ van wat ik gezien heb. De eerste modellen van het nieuwe jaar waren voor april had ik ergens gelezen. Eerste US prijzen zijn bekend (althans de preorder prijzen)


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

modde239

Quote from: road rebel on February 20, 2017, 19:22:42
Heeft de E ook geen dubbele tuner?
In principe is er een gering prijs verschil tegenwoordig, minde dan 500€ van wat ik gezien heb. De eerste modellen van het nieuwe jaar waren voor april had ik ergens gelezen. Eerste US prijzen zijn bekend (althans de preorder prijzen)


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

Heb je een Franse iPhone..... :D

Driven2Shine

Quote from: road rebel on February 20, 2017, 19:22:42
Heeft de E ook geen dubbele tuner?
In principe is er een gering prijs verschil tegenwoordig, minde dan 500€ van wat ik gezien heb. De eerste modellen van het nieuwe jaar waren voor april had ik ergens gelezen. Eerste US prijzen zijn bekend (althans de preorder prijzen)


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Dubbele tuner zit als ik het goed heb alleen in de duitse variant.
Wat je er extra mee kunt met die extra tuner dat weet ik dan weer niet.

Ik heb zelf ook de duitse variant en kijk via de schotel dus heb 0 tuners nodig momenteel :D

road rebel

#2215
Quote from: modde239 on February 20, 2017, 19:28:30
Heb je een Franse iPhone..... :D

Haha, ja Frans is mijn moedertaal, ik moet de handtekening in tapatalk nog verwijderen, die lijkt terug te komen na elke update :-p

drum_cas

Bedankt voor alle reacties en adviezen.  :clapping:

Het is de LG OLED65B6V geworden, waren onder de indruk van dit apparaat.

Groet,
Cas


bask04

Quote from: bigbro on February 20, 2017, 17:54:22
hoi,

Woont er iemand in Almere of in de buurt van Almere met een 65 inch Oled? Zou graag eens komen kijken vergelijken met mijn 65EF950V. Hoor het graag.

Groet,

Bigbro
Hier in cabauw meer dan welkom.
Zou fijn zijn als er iemand van het forum eens naar mijn
Set kijkt voor zijn mening

A3-D

Quote from: bask04 on February 21, 2017, 16:32:52
Hier in cabauw meer dan welkom.
Zou fijn zijn als er iemand van het forum eens naar mijn
Set kijkt voor zijn mening
Cabauw of all places, dat is dan de tweede persoon waarvan ik hoor dat die daar vandaan komt [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bask04

Dat lijkt me sterk.....

Luciano2008

#2220
hoe groter de tv hoe beter , je gaat snel wennen aan 65 Inch  ,ik wacht nog even tot Oled in 70 inch of meer betaalbaar wordt

MechanicalAnimal

Quote from: Luciano2008 on February 22, 2017, 08:20:25
hoe groter de tv hoe beter , je gaat snel wennen aan 65 Inch  ,ik wacht nog even tot Oled in 70 inch of meer betaalbaar wordt

deels mee eens, ik zit op 65" en van wat ik nu allemaal gezien heb, ga ik na dit formaat over op projectie om meteen echt een hele forse stap in formaat te maken.

ik heb een redelijk goedkope FullHD sony LCD en als ik zie wat >70 inch OLED of een topUHD toestel kosten dan kies ik voor projectie.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

bask04

Graag even wat advies van jullie hier.

Na het gedoe dat mijn ps4 pro niet werkte via de anthem mrx 710 ivm hdmi 2.0 maar besloten om de ps4 rechtstreeks op de 950V aan te sluiten.
Met de komst van de rythmik subwoofer hoopte ik dat de anthem minder belast zou worden maar toch hoor ik regelmatig de vinnen aanslaan.
Nu ben ik op zoek naar een mediaspeler 4k
En overal zie ik hdmi 2.0 en dat hdcp 2.2 staan.
Oftewel ook daar kan de anthem nix mee.
Is het tijd om de anthem weg te doen ?
Losse voor en eind is natuurlijk ook erg duur.
En hoopte dat ik het met 1 amp het zou redden.
Wat is wijsheid ???

graafie

Quote from: drum_cas on February 21, 2017, 12:36:54
Bedankt voor alle reacties en adviezen.  :clapping:

Het is de LG OLED65B6V geworden, waren onder de indruk van dit apparaat.

Groet,
Cas

Kijk, toch geluisterd naar je vrouw dus. Ik heb ook de 65B6V en bevalt me uitstekend. Wat ik je nog kan adviseren is dat je hem moet laten kalibreren. Ik heb die van mij gistermiddag laten doen en echt een wereld van verschil voor en na de kalibratie.  ;)

drum_cas

Quote from: graafie on February 23, 2017, 11:08:35
Kijk, toch geluisterd naar je vrouw dus. Ik heb ook de 65B6V en bevalt me uitstekend. Wat ik je nog kan adviseren is dat je hem moet laten kalibreren. Ik heb die van mij gistermiddag laten doen en echt een wereld van verschil voor en na de kalibratie.  ;)

Soms moet je luisteren naar je vrouw  :D
Dank voor je advies.
Zodra de TV er is, ga ik eerst zelf lekker aan de gang met alle regelaars.
Maar zo'n kalibratie is zeker interessant. Door wie heb jij het laten doen?