Lg oled 4k

Started by kroetie, July 17, 2015, 17:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

dream1

Quote from: Mayko on May 21, 2016, 18:55:13
http://televisions.reviewed.com/content/lg-oled65e6p-4k-oled-tv-review

Dat bedoel ik alweer een positief review over een oled tv.
Het is ook een plaatje van een beeld wat deze tv neer zet.
Elke dag zit ik weer te genieten[emoji16]

Cobraatje

Voor wie interesse heeft in de 65EF950V er is een demomodel bij Smit voor €3.800,- te krijgen en een 55-er demo voor €2.300,-

Aconda69

Quote from: dream1 on May 23, 2016, 14:18:16
Dat bedoel ik alweer een positief review over een oled tv.
Het is ook een plaatje van een beeld wat deze tv neer zet.
Elke dag zit ik weer te genieten[emoji16]
Ben nu bijna 2 weken aan het wachten tot ie binnen komt. Geduld wordt zwaar op de proef gesteld  :hehe:

alpha1

Quote from: Aconda69 on May 26, 2016, 21:50:21
Ben nu bijna 2 weken aan het wachten tot ie binnen komt. Geduld wordt zwaar op de proef gesteld  :hehe:

Op welke toestel ben je aan het wachten? de ef950v of de E6V,als het de laatste is die is rond einde juni leverbaar,heb ik van mij leverancier vernomen

ik zelf wacht al vanaf half april,jouw 2 weken is dus nog niks 

dream1

Quote from: Aconda69 on May 26, 2016, 21:50:21
Ben nu bijna 2 weken aan het wachten tot ie binnen komt. Geduld wordt zwaar op de proef gesteld  :hehe:

Jullie geduld zal beloond worden[emoji16]
Ik had begrepen dat einde deze week de volgende kleine zending binnen komt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Aconda69

Wachten, wachten, wachten......zucht.....
Alpha1, ik wacht al 11 jaar  ;D ;D
http://www.oled-info.com/oled_tv/canon_to_enter_tv_panel_market
(toen zag ik het al zooooo graag gauw genoeg komen, maar het werd helaas niets. Ze hadden toen ook nog een partner gevonden (ben even kwijt welke fabrikant dat toen was). Maar helaas.......
Vervolgens hebben we weer jaren moeten wachten (weer wachten  ;D). Maar zie hier, LG heeft het toch voor elkaar gekregen.
Het wachten zal, hopelijk, gauw genoeg beëindigd worden.

alpha1

#806
Quote from: Aconda69 on May 27, 2016, 20:05:48
Wachten, wachten, wachten......zucht.....
Alpha1, ik wacht al 11 jaar  ;D ;D
http://www.oled-info.com/oled_tv/canon_to_enter_tv_panel_market
(toen zag ik het al zooooo graag gauw genoeg komen, maar het werd helaas niets. Ze hadden toen ook nog een partner gevonden (ben even kwijt welke fabrikant dat toen was). Maar helaas.......
Vervolgens hebben we weer jaren moeten wachten (weer wachten  ;D). Maar zie hier, LG heeft het toch voor elkaar gekregen.
Het wachten zal, hopelijk, gauw genoeg beëindigd worden.

Ok dan stelt mij wachten niks voor,maar het wachten zal zeker beloond worden binnen niet al te lange tijd(hoop ik)

donaldk

Aconda, vergeet de SED van Canon niet

Aconda69

Wie weet.... Maar dat gaat nog jaaaaaren duren denk ik (of helemaal niet)
Misschien wordt er in die jaren nog wel andere technieken bedacht. Maar dat zal dan mss meer te maken hebben met efficiënter produceren, minder stroomverbruik, oid. Kleurverbetering en zwartwaarde zal weinig nut hebben voor het menselijk oog.
Of mss dat ze iets ontwikkelen waardoor al die beeldverbeteraars en isf instellingen niet meer nodig zijn, net zoals vroeger bij de CRT.

Bama

Het gaat in de toekomst heel erg hard veranderen. Vogel's is nu bv zijn beleid al helemaal aan het omgooien omdat ze verwachten dat ze in de toekomst geen tv steunen meer verkopen. Ze praten over oprolbare schermen en dergelijke en ze zeggen dat dat allemaal niet zo ver weg is.

bask04

Quote from: Cobraatje on May 23, 2016, 20:03:11
Voor wie interesse heeft in de 65EF950V er is een demomodel bij Smit voor €3.800,- te krijgen en een 55-er demo voor €2.300,-

das vreemd ik betaalde voor de 55er nieuw minder als die demo prijs

A3-D

#811
Zo langzamerhand ben ik er wel een beetje uit wat de opvolger van mijn Pana plasma moet gaan worden. De 55" E6 of de B6 (die volgens een leverancier uit Breda in week 35 verwacht wordt). Nog even geduld hebben dus. De banding problemen zijn bij april modellen en verder, nagenoeg niet meer aanwezig blijkbaar. Als ik het beeld zie naast de andere merken/topmodellen, dan blijft mijn blik toch wel strak gericht op OLED, zo fantastisch mooi beeld!

Bama

Quote from: A3-D on June  1, 2016, 00:42:40
Zo langzamerhand ben ik er wel een beetje uit wat de opvolger van mijn Pana plasma moet gaan worden. De 55" E6 of de B6 (die volgens een leverancier uit Breda in week 35 verwacht wordt). Nog even geduld hebben dus. De banding problemen zijn bij april modellen en verder, nagenoeg niet meer aanwezig blijkbaar. Als ik het beeld zie naast de andere merken/topmodellen, dan blijft mijn blik toch wel strak gericht op
OLED, zo fantastisch mooi beeld!

Mooie ontwikkeling.
Toevallig mijn naam nog genoemd? ;)

A3-D

#813
Quote from: Bama on June  1, 2016, 12:07:00
Mooie ontwikkeling.
Toevallig mijn naam nog genoemd? ;)

Ik heb Pim gesproken, en helaas niet diegene die jou hebben geholpen. De aangeboden prijs van de 55"E6 lag een stuk hoger dan dat ik zelf in gedachten had, anders was ik misschien wel ter plekke overstag gegaan  ;D

Nu gewoon even geduld hebben tot de B6 er is, en er gaan geruchten de ronde dat er wel acties aan zitten te komen rondom de diverse sportevenementen waardoor de prijs wat interessanter zou kunnen worden.

alpha1

#814
Ik heb toch maar besloten om te gaan upgraden ik heb de E6V geannuleerd en heb de G6V Signature besteld er wordt een geleverd rond de 15e van deze maand(en die is voor mij gereserveerd)


A3-D

#815
Quote from: alpha1 on June  1, 2016, 13:48:24
Ik heb toch maar besloten om te gaan upgraden ik heb de E6V geannuleerd en heb de G6V Signature besteld er een geleverd rond de 15e van deze maand(en die is voor mij gereserveerd)

Toe maar, vakantiegeld gestort gekregen?  ;)

Gefeliciteerd met je aankoop in ieder geval, ben benieuwd naar je bevindingen en plaatjes!  :clapping:

Waar zitten trouwens precies de verschillen in? Als ik kijk op het vergelijk bij LG dan zie ik dat niet zo 1,2,3: http://www.lg.com/nl/lgcompf4/compare/compare.lg?category=/nl/televisies

alpha1

Quote from: A3-D on June  1, 2016, 14:02:40
Toe maar, vakantiegeld gestort gekregen?  ;)

Gefeliciteerd met je aankoop in ieder geval, ben benieuwd naar je bevindingen en plaatjes!  :clapping:

Waar zitten trouwens precies de verschillen in? Als ik kijk op het vergelijk bij LG dan zie ik dat niet zo 1,2,3: http://www.lg.com/nl/lgcompf4/compare/compare.lg?category=/nl/televisies
\

Bedankt, ik zal er zeker binnenkort van genieten

Nee hoor, ik heb een zeer mooie aanbieding gehad op de G6V Signature, en ik kon de aanbieding niet afslaan,heb dus besloten om voor de signature te gaan.

Het verschil weet ik niet zo(buiten de geluidvermogen en het design), maar volgens de specs zou  E6v 540 cd / m² en de g6V 800 cd / m² doen(zeker weten doe ik het niet heb het ook ergens gelezen),maar wat maakt het uit heb een zeer mooie aanbieding gehad en waarom dan niet he.


A3-D

Op de diverse buitenlandse forums wordt er al flink positief gesproken over de inmiddels verkrijgbare B6 aldaar. Het is hier nog even wachten totdat hij leverbaar is. Volgens wat retailers ligt de verwachtte levertijd rond week 35.

Ik ben benieuwd wanneer de eerste B6 hier in Nederland gespot wordt. Op het Nederlandse deel van de LG site is er in ieder geval nog niets over terug te vinden.

Aconda69

Vandaag bericht gekregen dat m'n E6 geleverd is en dat ie klaar staat om opgehaald te worden.
Helaas vandaag geen tijd, maar morgenvroeg........vroemmmmmm........gauw op gaan halen  :headbanging:

A3-D

Quote from: Aconda69 on June  3, 2016, 15:54:06
Vandaag bericht gekregen dat m'n E6 geleverd is en dat ie klaar staat om opgehaald te worden.
Helaas vandaag geen tijd, maar morgenvroeg........vroemmmmmm........gauw op gaan halen  :headbanging:

Lekker hoor, als dat geen goed weekend wordt!  :clapping:

Ik hoop dat ik mezelf in bedwang kan houden, wil wachten op de B6, maar als er een hele scherpe prijs mijn pad kruist voor een E6 dan wordt het die. Grappige is als je je zinnen er op gezet hebt, je eigenlijk direct tot de aanschaf wil overgaan....waarom is wachten toch zo'n vervelende bezigheid?  ;)  :hmmm:

Snutchz

Quote from: A3-D on June  3, 2016, 16:12:37
waarom is wachten toch zo'n vervelende bezigheid?  ;)  :hmmm:
Chronische ontevredenheid..?  :unsure:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Aconda69

Wowwww!!
(Do I need to say more?  ;D)
A3-D, wat is een scherpe prijs hè. Goedkoper dan de B6 zal ie worden. Daarbij lijkt het me verstandig, mocht je voor de B6 gaan, om eerst wat reviews af te wachten, zodat je zeker weet dat de B6 aan de E6 zo goed als gelijk is.
Ondanks dat ik nog wat instellingen moet doen en later nog een keer wil laten kalibreren, is het nu al een GENIETEN!
Ik heb de mijne bij Smits in Arnhem gehaald. Daar is altijd te onderhandelen over de prijs  :clapping:

A3-D

Quote from: Aconda69 on June  5, 2016, 11:10:42
Wowwww!!
(Do I need to say more?  ;D)
A3-D, wat is een scherpe prijs hè. Goedkoper dan de B6 zal ie worden. Daarbij lijkt het me verstandig, mocht je voor de B6 gaan, om eerst wat reviews af te wachten, zodat je zeker weet dat de B6 aan de E6 zo goed als gelijk is.
Ondanks dat ik nog wat instellingen moet doen en later nog een keer wil laten kalibreren, is het nu al een GENIETEN!
Ik heb de mijne bij Smits in Arnhem gehaald. Daar is altijd te onderhandelen over de prijs  :clapping:

Bij Smits heb ik ook mijn huidige plasma gekocht toen ze nog officieel forumsponsor waren. Ga ze maar eens bellen om te kijken wat zij voor me kunnen betekenen. Lees al aardig wat reviews van de B6 op AVS, en die zijn op zich allemaal positief.

Kalibreren is een no brainer. Mijn ervaringen zijn altijd dusdanig positief geweest dat ik dat zeker niet achterwege laat.

Begin overigens wel hardop na te denken of het toch stiekum geen 65" moet gaan worden. Heb nu een 46" met een vrij dikke rand en ben bang dat de 55" voor mijn gevoel niet echt veel groter zal zijn. Als ik in de winkel kijk dan heb ik elke keer weer het gevoel dat het formaat gelijk is aan wat ik nu heb.

Aconda

Ja, kalibreren zeker. Maar eerst even wat uurtjes laaten draaien.
Ik vind dat in de winkel ook altijd niet zo groot er uit zien die 55". Maar als ie eenmaal in de woonkamer staat, dat lijkt ie toch echt groter dan in de winkel. Zeker omdat je in de winkel vaak dan een 65" er langs ziet staan, dan LIJKT die 55" echt klein. Desalniettemin, 65" is zéker mooi(er). Als je er de ruimte voor hebt.....en zeker met dit kwaliteit beeld, komt het gegarendeerd mooi over.

A3-D

#824
Quote from: Aconda on June  5, 2016, 13:25:17
Ja, kalibreren zeker. Maar eerst even wat uurtjes laaten draaien.
Ik vind dat in de winkel ook altijd niet zo groot er uit zien die 55". Maar als ie eenmaal in de woonkamer staat, dat lijkt ie toch echt groter dan in de winkel. Zeker omdat je in de winkel vaak dan een 65" er langs ziet staan, dan LIJKT die 55" echt klein. Desalniettemin, 65" is zéker mooi(er). Als je er de ruimte voor hebt.....en zeker met dit kwaliteit beeld, komt het gegarendeerd mooi over.

Ruimte is het probleem niet, de "aanslag" op onze liquide middelen echter wel [emoji6]

Is ineens ook zo'n gigantische meerprijs [emoji19]