Afmaken van mijn Scanspeak Mini Reference AF!

Started by Marco66, July 16, 2015, 13:26:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

is zeker netjes, de kleur is een mooie upgrade voor je interieur !!!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Erik1977

Quote from: Marco66 on July 25, 2015, 15:45:31
En ze zijn klaar, niet perfect maar netjes en kleur matched mooi in het interieur!

Marco





Proficiat! Ze zijn erg mooi geworden.  :worship:

Als je een grotere voet wilt maken kan je ook overwegen om een wat langere voet maken, ik vind het bij een wat hellende zuil iig wel mooi staan.


Marco66

Quote from: Erik1977 on July 25, 2015, 16:08:57
Proficiat! Ze zijn erg mooi geworden.  :worship:

Als je een grotere voet wilt maken kan je ook overwegen om een wat langere voet maken, ik vind het bij een wat hellende zuil iig wel mooi staan.


Ja is id ook netjes. Eerst maar poosje spelen zo en dan later maar de nieuwe platen maken.
Jouwe zijn ook fraai zo, had alleen de voetplaat zwart gemaakt denk, vind ik wat mooier bij hout.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Erik1977

Quote from: Marco66 on July 25, 2015, 16:43:15
Ja is id ook netjes. Eerst maar poosje spelen zo en dan later maar de nieuwe platen maken.
Jouwe zijn ook fraai zo, had alleen de voetplaat zwart gemaakt denk, vind ik wat mooier bij hout.

Marco

Ik had de zwarte verf al gekocht maar de waf vond wit beter.
Een kleine concessie maar het viel me al mee dat ze ze eigenlijk wel mooi vond.
Nu ze staan zijn ze toch best fors...

Je hebt ze trouwens mooi vrij opgesteld, of was dat alleen voor de foto?  ;)

Marco66

Quote from: Erik1977 on July 25, 2015, 17:00:54
Ik had de zwarte verf al gekocht maar de waf vond wit beter.
Een kleine concessie maar het viel me al mee dat ze ze eigenlijk wel mooi vond.
Nu ze staan zijn ze toch best fors...

Je hebt ze trouwens mooi vrij opgesteld, of was dat alleen voor de foto?  ;)

Nee hoor, staan altijd zo. Heb grote woonkamer en vriendin die ook vind dat mooie speakers gezien mogen worden  ;D
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch