De set van Koen

Started by Koen K, April 29, 2009, 22:09:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen K

Ah, da's waar. Gelukkig lukt het mij dan nog wel om een DBA te maken met 5 woofers voor en 5 achter. Dan hoef ik alleen nog een muur te metselen midden in de woonkamer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Double_bass_array

Kwabbernoot

#976
 :laugh: :laugh: :laugh:

En als je aan de tien niet genoeg hebt kun je de vijf ook nog gebruiken voor totaal aantal wooferts in de luidsprekers. Dan kom je dus al op 16 subwooferts.  O0

Voorwaar de Gulden Snede, of zoals hij nu heet de Euro Snede.  :laugh:

Groeten...

JoWa

Quote from: Koen K on February 12, 2021, 14:22:09
Inderdaad, er zijn niet heel veel opties die de juiste combinatie van features hebben. Heel veel apparaten hebben óf een eindtrap die ik wel ging betalen maar niet gebruiken, óf alleen volumeregeling op een ongebalanceerde analoge uitgang (bah!), óf geen analoge ingang, of ze waren ruimschoots buiten budget (zoals ook alles waar Linn op staat).

Gelukkig m'n oude luidsprekers en versterker goed kunnen verkopen en daarvan een tweede hands Akurate gekocht.
Nieuw zou ik deze ook niet kunnen aanschaffen.

Heel m'n set is nu of tweede hands of een demo/overjarig model met veel korting.
Daarop zoeken is ook een leuk onderdeel van de hobby.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Timvg

Quote from: Koen K on February 12, 2021, 14:23:36
Ah, da's waar. Gelukkig lukt het mij dan nog wel om een DBA te maken met 5 woofers voor en 5 achter. Dan hoef ik alleen nog een muur te metselen midden in de woonkamer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Double_bass_array

Die kan ik ook nog eens proberen met 2 voor 2 achter (of links-rechts). Wel geen 4 identieke subs, wel 4 gesloten dus qua faseverloop lukt dat wel.

Koen K