ITC lanceert eigen speakerlijn foto's nu aanwezig....

Started by J.A.F._Doorhof, March 8, 2004, 17:15:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Ben geloof ik blij dat ik de posts van ub4b niet gezien heb...  ??? ;D  Ik heb de speakers ook even gehoord en ze klonken best wel veelbelovend, zeker als je de setprijs in ogenschouw neemt. Afwerkingsniveau is ook best hoog.

Sullivan

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  8, 2004, 21:26:46
Mag ik me niet over uitlaten omdat ik ze nog maar een half uurtje gehoord heb en net even een uurtje maar ze hebben zeer zeker een bepaalde klank ;D.

MvrGr.
Frank

;D.

Je leert snel, Frank.  ;)

mvg,
Frank

patrick_vdb

Hi,

Gek, ik vind het uiterlijk juist niet zo veel met B&W hebben, er schieten ook wel andere merken tebinnen.

Gongrats Frank. Een mooie complete set voor een zeer mooie prijs. Mogen we in de nabije toekomst ook nog een review op het forum verwachten?

Mvrg

Patrick

J.A.F._Doorhof

Die review zal ik zelf maar niet doen lijkt me, voordat bepaalde elementen hier weer beginnen te zeuren ;D.

Het enige wat ik wel kan zeggen is dat de afwerking fantastisch is, en dat de klank bij HEEL VEEL mensen zeer goed zal vallen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Dat rood lijkt ook niet echt op het B&W rood als ik zo de foto's bekijk. Maar misschien ligt dat aan de foto's (of m'n monitor is niet goed gecalibreert).

Zien er aardig uit, alleen die tweeter vind ik niet echt mooi.

Is de buitenkant nou helemaal glad, of voel je de houtnerven?

patrick_vdb

Hi Frank,

Nee, daar heb je gelijk in ;D Wellicht een onpartijdig iemand van het forum zien te vinden? Maar als straks de mensen komen luisteren dan volgen luisterimpressies ook wel vanzelf...

Mvrg

Patrick

J.A.F._Doorhof

Je voelt hout.
Het rood lijkt erg op de B&W rood alleen net iets vuriger.

Ik vindt de kleur persoonlijk echt helemaal te gek, de tweeter plaatsing vindt ik zeker niet verkeerd en de look van de tweeter, tja...... ik vindt het niet lelijk.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Hi,

Laten we de speakerlijn een eigen identiteit geven ipv te vergelijken met andere merken...Welke naam gaan ze dragen Frank of heb ik dat ergens gemist?

Mvrg

Patrick

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bmateijsen

Ze doen mij denken aan Eagle Eyes.... Lijkt me ook een prachtige naam...

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

Blue Eyes F&M tell me ?
De F kan ik verklaren de M niet ?

Een naam zou ik nog niet weten om eerlijk te zijn, ik was tot gisteren van mening dat het allemaal wel tegen zou vallen waarschijnlijk dus daar heb ik me niet mee bezig gehouden, ik moet inderdaad iets pakkends verzinnen, de HT7 serie vindt ik niet pakkend genoeg voor de grote massa ;D.

Eagle eyes vindt ik mooi omdat ik gek ben van eagles maar als er mensen ideën hebben spui ze maar.
Degene die de naam verzint heeft de eer dat we hem gebruiken ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#36
Ik denk dat ik de naam van je wederhelft mis heb ;)

Zeg maar vergeten......... Oeps  ::)

F&A dan maar? ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi,

Eagle kun je idd leuk combineren met de kleur waarin de speaker geleverd kan worden, Red Eagle, Black Eagle etc. Je moet iig zelf een beetje feeling met de naam te hebben..

Mvrg

Patrick

Scarp


jaco


SiR-ROUND


Jeroen.

Metis?

Metis, in de Griekse mythologie de verpersoonlijking van de schranderheid.
Volgens de voorspelling zou ze erg machtige kinderen krijgen.

Peerless Monster

Of gewoon de naam afleiden naar de kleur?
De foto´s bijvoorbeeld laten een donkerrode vlam kleurende speaker zien.
Is dat bijvoorbeeld in het Latijns Flamma Rubidus C (Donker rode vlam) oid?

Flamma Rubidus C voor center
Flamma Rubidus F voor fronts
Flamma Rubidus B voor Back
Flamma Rubidus D voor dipoles enz
Flamma Rubidus S voor Sub
Flamma Rubidus SE voor side effects

aanvullend met bijvoorbeeld een x
Flamma Rubidus C.x voor een Xtreme center

Er zijn zulke leuke dingen te bedenken voor een naam...
ITC Flamma Rubidus

(ik weet overigens niet of de uitgang goed is van de latijnse vertaling, dat je zou je moeten nazoeken).

Overigens vind ik het ontzettend vette speakers. Jammer dat je de komplete set hebt tegen 1 van mijn KEF Model 2~2 back speakers....  ;D
Ik ben dan wel benieuwd wie er wint?

Grtz...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat Kef het wel wint toch, is een stuk duurder ;D.

We kunnen trouwens zodra alles gaat draaien ook gewoon de stereopaars leveren en ze hebben subs dus dat komt er bij de volgende zending aan.

De intresse is inderdaad enorm, daar schrik ik wat van ;D.
We zitten volgende week al redelijk veel met demo's ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb


HJ

ff offtopic maar waar zijn de reaktie's van vanmorgen ???
voor ik naar werk ging was er een discussie gaande en ik dacht nou dat lees ik vanavond wel even ::)
was het zo erg?
verder vind ik dit mooie speakers hoor vooral die rode kleur.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview