Prijsvragen alleen zichtbaar voor forum sponsoren?

Started by PRJK, July 7, 2015, 08:08:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PRJK

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 15, 2015, 01:05:25
Naast de voordelen die jeroen al noemt laat je ook waardering zien en zorg je ervoor dat we het forum ook kunnen laten groeien qua ruimte.

Zou lullig zijn als we Bv attachments moeten wissen omdat we geen geld hebben voor meer opslag. Of dat we oude Posts moeten wissen.

Op de een of andere manier Vloeit wat overblijft altijd terug naar het forum.
Er zijn altijd onvoorziene uitgaven die ITC gewoon draagt maar dankzij de donateurs en sponsoren zijn die minder.

Duidelijk! Ga ik toch een bijdrage doen.

PRJK

Quote from: Negotiata on July 15, 2015, 01:27:46
Ja he ? Die prik zijn manier van posten. Doe nog eens een ip check iets dieper nu.

Kruip jij lekker terug onder je steen.

larsonator

Quote from: Negotiata on July 15, 2015, 01:27:46
Ja he ? Die prik zijn manier van posten. Doe nog eens een ip check iets dieper nu.
:nopompom: zwaar onder de maat  :nopompom:

XtrmB

HT: Samsung HW-N950

"Technological progress is like an axe in the hands of a pathological criminal."

Hanky Panky

Quote from: Raymond187 on July 15, 2015, 11:39:10
IP check?? Wat wil je daar me bereiken dan? MAC adres van je router aanpassen. Stroom erop en eraf en je krijgt een ander public IP van je ISP. En dan hoe ver wil je graven?


Gewoon TOR of een proxy server. Met TOR is 1 druk op de knop voldoende om direct van IP te wisselen.  Hoef je jouw kunst en vliegwerk met je modem niet voor uit te halen  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000