Whatsapp berichten versturen traag

Started by Siddartha, June 26, 2015, 23:00:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siddartha

Als ik thuis via WiFi (ziggo internet, asus rt-n66 router) verstuur duurt het soms een minuut voordat ze verzonden worden. Als ik dan over schakel naar 4g dan zijn ze zo weg. Heb een iPhone 5s, maar mijn vriendin met Samsung heeft er ook last van. Ligt dus aan internet/WiFi.

Iemand anders hier ook last van en enig idee hoe dit op te lossen is?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

VlisChris

Uit interesse: hebben jullie ook dat je gewone internet langzaam is? Ik weet er weinig vanaf hoor (understatement) maar als dat ook zo is weet je dat het in ieder geval niet 100% alleen aan Whatsapp ligt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Siddartha

#2
Neu, dat is continu 40 en 4 Mbit....Maar soms doet Facebook t ook traag, terwijl via mijn IMac en Mac mini nooit problemen heb
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Rusher

#3
Misschien al lang gedaan, maar bij mij werkt het volgende in 9 van de 10 gevallen:
Modem/Router van stroom afhalen. Minuutke wachten. Ondertussen iPhone helemaal uitzetten (slaapknop lang ingedrukt houden en uitzetten met sleepbeweging). Modem/Router weer op stroom zetten. Wachten totdat alle gebruikelijke lampkes branden. iPhone weer aanzetten.

Siddartha

Quote from: Rusher on June 27, 2015, 13:48:06
Misschien al lang gedaan, maar bij mij werkt het volgende in 9 van de 10 gevallen:
Modem/Router van stroom afhalen. Minuutke wachten. Ondertussen iPhone helemaal uitzetten (slaapknop lang ingedrukt houden en uitzetten met sleepbeweging). Modem/Router weer op stroom zetten. Wachten totdat alle gebruikelijke lampkes branden. iPhone weer aanzetten.

nog niet zo in de volgorde.. ga het eens testen!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2