One blood: docu over Satudarah MC

Started by svmnb, June 23, 2015, 15:48:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni71

#25
Ik zeg alleen dat ik niet vind dat het een criminele organisatie is. Dat vind de rechter vooralsnog ook in Nederland.
Dat het geen lieverdjes zijn heb ik al eerder vermeld, en dat bestrijd ik ook niet.

Het is allemaal maar kleinschalig wat er gevonden wordt bij deze "organisatie".

Ik blijf toch bij mijn mening. Zoals jullie die ook hebben. :)
Mij maak je niet wijs dat iedereen crimineel is bij zo een club.

(Ach, en misschien romantiseer ik het ook wel. Misschien komt dat door het lid wat ken van zo een motorclub( ja, een beruchte), die in full colors aan kwam rijden bij de sportschool. Maar deze werkte wel bij de gemeente met moeilijke jeugd, waar hij toch ook een bewijs van goed gedrag moest hebben)

En hier hou ik op. Ik hoef niemand te overtuigen. Als ik het fout heb komt dat vanzelf een keer mijn kant op.
Zonder meer harde feiten en bewijzen ben ik moeilijk te overtuigen.



modde239

#26
Geen criminele organisatie waarom heb je dan 5 raketwerpers nodig?....als hobby?...

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/27/vijf-raketwerpers-gevonden-bij-actie-tegen-motorclubs/

Bama

Vriend van me heeft  een horeca bedrijf en die heeft serieus problemen met ze gehad en zijn broer werkt bij de politie en heeft er ook mee te maken gehad, ik weet ondertussen dus iets meer van wat ze allemaal flikken.

En misschien zit er wel een verdwaalde niet crimineel tussen hier en daar, zou kunnen.

HJ

Beetje jet S.O.A. idee maar dan op zn hollands[emoji6]

Robbo

Ik vond er niet veel aan deze docu.  Kijk liever naar de Sons of Anarchy  :headbanging:

patsijb

ik denk maar zo
als je echt van motors houdt en samen wil rijden
hoef je je niet te verantwoorden op tv over hoe je goed wel of niet bent.

(zou er dan ook n hificlub in t news komen ivm vermeende criminele activiteiten?)

t enige jammere vind ik, dat HD dagen overal afgelast worden zodat echte liefhebbers niks meer hebben