Krijg geen fotoos geplaatst (?)

Started by robbertt, June 21, 2015, 15:56:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

robbertt

kan iemand mij vertellen waarom het mij niet lukt om fotoos bij mijn advertentie geplaatst te krijgen ?

Heb t al diverse malen geprobeerd maar krijg telkens de melding dat de foto te groot zou zijn hoewel dit echt niet t geval is

Kan iemand mij hier mee helpen ?

BVD

michel69

Welke gebruik je? doe het zelf altijd met imgur en dat werkt altijd perfect.
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

John Aries

Tinypic gebruik ik. Je gaat naar de site, upload je foto en copy/paste de forumcode in je bericht.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

robbertt

Bedankt vd reactie

Voor het plaatsenvan fotoos bladerde ik gewoon door mijn afbeeldingen en daarna up-loaden
Ben nogal n digibeet , zoals jullie t uitleggen snap ik t niet helemaal

John Aries

#4
Dag Robbert, ik zal het uitleggen met behulp van plaatjes.

Je gaat naar tinypic.com en dan krijg je dit scherm te zien:




1. Druk op bladeren en selecteer een foto om te uploaden.

2. Druk op 'uploaden'

3. Je krijgt nu een scherm te zien met een tekst die je moet overtypen, zodra je dit gedaan hebt komt dit scherm in beeld:





4. kopieer de code waar het pijltje naar wijst. (dit doe je door de tekst te selecteren en op ctrl en c tegelijkertijd in te drukken.)

5. Nu kun je de code in het bericht wat je op htforum wilt plaatsen plakken. (dit doe je door ctrl en v tegelijkertijd in te drukken.)
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

larsonator