Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Started by BernHardN, June 17, 2015, 00:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

le mans


le mans

Kleine doorbraak..

Als. Ik optie UPnP aanklik..zie ik wel m'n PC, en kan ik, m'n mappen benaderen.

Wel krijg ik een vreemde lay out...alleen een lijst. Of mapjes per film....geen video wall.  Ook niet bij de opties helemaal links in het scherm...

Zal vanmiddag foto's maken.


paulkokkie

#1952
Ik vermoed toch dat je Windhoos PC de boosdoener is, kijk even je instellingen na, zal wel bij netwerkinstellingen staan.
Zo moet het er ongeveer gaan uitzien op de Shield.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

RalphH

Denk het ook hoor. Keer alle security/rechtensettings op subfolders opnieuw toepassen. Moet je een username en password invoeren als je de pc mount?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Hanky Panky

Quote from: RalphH on November 11, 2020, 12:18:46
Moet je een username en password invoeren als je de pc mount?

Volgens mij is het bij Windows 10 niet mogelijk om shares te benaderen zonder 'in te loggen'
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Dat " mounten" ging eigenlijk vanzelf.  Shield laat de Shield en Pc zien met ip adres.

Pc adres klikte ik aan, en er stond " mounted "    ik heb overigens WEL de optie " transfer over netwerk" aangevinkt

le mans


le mans

#1957
Meerdere bijlage plaatsen blijft ook tobben hier he



Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.

le mans

#1958
Deze

le mans

#1959
Quote from: paulkokkie on November 11, 2020, 09:45:29
Ik vermoed toch dat je Windhoos PC de boosdoener is, kijk even je instellingen na, zal wel bij netwerkinstellingen staan.
Zo moet het er ongeveer gaan uitzien op de Shield.

Wat kijk ik precies na op m'n Pc?

Alle rechten zijn ok, en alles is gedeeld voor iedereen

RalphH

Je hebt share en filerechten, dear zal wat misgaan. Ff proberen on filerechten op "read" voor "everyone" te zetten(?) Alleen ter test!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

Quote from: RalphH on November 11, 2020, 18:27:58
Je hebt share en filerechten, dear zal wat misgaan. Ff proberen on filerechten op "read" voor "everyone" te zetten(?) Alleen ter test!

Ok. Zal ik proberen. Thx

paulkokkie

Maar als ik jou was zou ik HELEMAAL opnieuw beginnen, want dit wordt een gebed zonder einde.
En shares mounten zonder login en ww klopt al niet.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

RalphH

#1963
An sich zou mounten wel moeten lukken als share rechten op everyone (read/write/whatever) staan. Je hebt dan enkel geen toegang als folder rechten niet geregeld zijn. En daar lijkt het nu op.

Just my "share" on things  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

#1964
Quote from: paulkokkie on November 11, 2020, 18:47:01
Maar als ik jou was zou ik HELEMAAL opnieuw beginnen, want dit wordt een gebed zonder einde.
En shares mounten zonder login en ww klopt al niet.

Jongens ....ff dan.

Dit is toch niet normaal he.   Ff mediaplayer aansluiten.  Wat een DRAMA bak is dit !!!

le mans

Quote from: RalphH on November 11, 2020, 19:23:48
An sich zou mounten wel moeten lukken als share rechten op everyone (read/write/whatever) staan. Je hebt dan enkel geen toegang als folder rechten niet geregeld zijn. En daar lijkt het nu op.

Just my "share" on things  ;D

Elke folder is gedeeld met iedereen..lezen en schrijven

RalphH

Share rechten zijn iets anders dan folder permissions. Tenminste, dat was "vroeger" altijd zo
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

#1967
Quote from: RalphH on November 11, 2020, 19:33:01
Share rechten zijn iets anders dan folder permissions. Tenminste, dat was "vroeger" altijd zo

Ok help me

Map films - rechter muisknop-  toegang verlenen tot - specifieke personen-iedereen / lezen schrijven

What else ??

Particulier Netwerk

- Netwerk directie staat ingeschakeld.
- bestand en printerdeling ingeschakeld
- 128 bits versleutelen gebruiken ( aanbevolen )
- met wachtwoord beveiligd delen: uitgeschakeld

Opties voor Media stremming

Apparaten weergeven in locaal netwerk / alle netwerken

Alle apparaten toegestaan aangevinkt.

RalphH

Check ff rechter muis, eigenschappen, security. Heb even geen windows pc bij de hand nu, maar daar moet je kunnen zien welke rechten er op folderniveau staan. Zie het als de kast kunnen zien, maar niet  boeken omdat je geen sleutel hebt.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

Quote from: RalphH on November 11, 2020, 19:53:26
Check ff rechter muis, eigenschappen, security. Heb even geen windows pc bij de hand nu, maar daar moet je kunnen zien welke rechten er op folderniveau staan. Zie het als de kast kunnen zien, maar niet  boeken omdat je geen sleutel hebt.

Gedaan..

Machtiging voor iedereen:

Volledig beheer : V
Wijzigen.           : V
Lezen en uitvoeren : V
Map inhoud weergeven : V
Lezen : V
Schrijven: V

Geavanceerd: volledig beheer.

Share: admin- iedereen : volledig beheer

RalphH

Dan krijg je geen passwordvraag idd. Vaag dat t niet werkt
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

fredenivanca

ik heb ook zoiets gehad met mijn nas. media server aangezet en problemen waren verholpen
LG Oled 77G1~~Acurus Muse~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin D1 Sbooster~~Velodyne SPL1200 Ultra~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~Dune HD  PRO 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH

RalphH

Heb je 100% zeker op je shield unmount? Dat is de share selecteren en knop ingedrukt houden voor meer opties en dan kun je unmount/disconnect ofzo kiezen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

#1973
Quote from: RalphH on November 11, 2020, 22:18:51
Heb je 100% zeker op je shield unmount? Dat is de share selecteren en knop ingedrukt houden voor meer opties en dan kun je unmount/disconnect ofzo kiezen.

Moet ik die un mounten dan?

Nu zegt hij. Shield  unavailibel 




paulkokkie

Quote from: le mans on November 12, 2020, 07:30:09
Moet ik die un mounten dan?
Nu zegt hij. Shield  unavailibel 

Nee, je moet un-mounten, unavailable wil zeggen dat je shares uitstaan, niet aangemeld zijn of dat er een pw/login probleem is, is niet erg want met re-mounten is dat vaak opgelost.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)