Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Started by BernHardN, June 17, 2015, 00:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pameijer

Gewoon amazon.de gebruiken. Verstuurt wel naar NL en gaat bij mij altijd probleemloos.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Gerbrand

In Duitsland hebben ze hem ook  :clapping: . Dat gaat altijd zonder problemen idd.

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

road rebel

Ik verdeel mijn aankopen op amazon tussen .de en .fr (soms ook .es of .co.uk) afhankelijk van de prijs.
Sommige merken zijn nu eenmaal -veel- goedkoper in het ene land. De promotie hierboven aangehaald is inderdaad voorbehouden aan Frankrijk lijkt het, vreemd want degene die ik had gevonden mocht wel naar het buitenland verstuurd worden.

Gerbrand

#203
Hoi,

Met mijn opmerking hierboven bedoelde ik dat amazon.de dezelfde aanbieding heeft: dus nvidia shield tv + remote voor 199 euro (excl verzenden)

Verder had ik nog een vraagje: hoe goed is de scaling van deze speler? Ik ben gewend aan MadVR (lanczos) etc. Enig idee hoe goed de scaling van de shield hiermee vergeleken is?

Gerbrand
Dedicated HT, soundproofed. 7.1.2 Dolby Atmos (B&W 9NT + HTM1 LCR)
Versterking: Denon AVC-4700. Eindversterkers: Emotiva XPA-3 + XPA -2
Projector: JVC N5. Bron:  Shield, Oppo BDP83, panasonic UB 900

snopper

Quote from: road rebel on May 23, 2016, 08:59:16
Ik verdeel mijn aankopen op amazon tussen .de en .fr (soms ook .es of .co.uk) afhankelijk van de prijs.
Sommige merken zijn nu eenmaal -veel- goedkoper in het ene land. De promotie hierboven aangehaald is inderdaad voorbehouden aan Frankrijk lijkt het, vreemd want degene die ik had gevonden mocht wel naar het buitenland verstuurd worden.
amazon heeft inderdaad vele regionale verschillen in de prijzen. Ik nut dat uit door hier in Luxemburg een postservice te gebruiken van de lokale Post die adressen aanbiedt in het buitenland zoals in Duitsland, Frankrijk, UK en Belgie. Daardoor vallen de verzendkosten van de regionale Amazon centra weg en betaal ik maar een minimaal bedrag aan de lokale Post om het pakket over de grens te laten brengen en het in een pick-up station te laten deponeren.
Is er zoiets niet in Nederland?

Snopper

maxtrash

Quote from: pameijer on May 23, 2016, 07:58:27
Gewoon amazon.de gebruiken. Verstuurt wel naar NL en gaat bij mij altijd probleemloos.
ook de Duitse shield + afstandsbediening wordt niet naar Nederland verstuurd.
http://www.amazon.de/NVIDIA-SHIELD-Android-inkl-Controller/dp/B015JCM8WG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1464033294&sr=8-2&keywords=shield+remote

Toen de shield nog niet leverbaar was in Nederland deden ze het nog wel (incl. gratis afstandsbediening). Zullen wel bepaalde afspraken zijn met de Nederlandse importeur oid.

marcel1970

Vanmorgen eentje besteld bij Amazon.de ben benieuwd of hij gaat bevallen  8) (laat hem bij kennissen in DE bezorgen)
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Akosoft

#207
Toch weer typerend dat we in Nederland weer de in mijn ogen leukste aanbieding moeten ontberen van de Shield. Enne, toch gewoon belachelijk eigenlijk dat je niet zelf kunt kiezen als consument aangezien de ab en controller even duur zijn?. Altijd dat gemuggezift. Maar wellicht dat deze aanbieding hier ook nog komt?

Kwabbernoot

Ik snap ook niet dat men liever de AB heeft dan de controller. Ik heb destijds mijn Shield gekocht met een gratis AB maar ik gebruik eigenlijk alleen de controller en een toetsenbord. En die laatste ook steeds minder sinds de controller ook een muis functie heeft gekregen.

Groeten...

zoldar

een controller heeft een zeer lage waf factor
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

papaleo

#210
Mocht je een Android tv hebben dan kan je de Shield met je tv remote bedienen,teminste dat kan wel met/bij mijn Sony tv remote.
dat is pas WAF.... :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

johan d


zoldar

Quote from: papaleo on May 27, 2016, 10:49:24
Mocht je een Android tv hebben dan kan je de Shield met je tv remote bedienen,teminste dat kan wel met/bij mijn Sony tv remote.
dat is pas WAF.... :D

leg is uit hoe ik dat doe? heb idd een tv met andriod tv.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

papaleo

Quote from: zoldar on May 27, 2016, 10:56:50
leg is uit hoe ik dat doe? heb idd een tv met andriod tv.
Moet er wel bij vertellen dat mijn Shield via mijn (ARC) Marantz AV8802 aan mijn TV hangt,en deze pikt/stuurt dan de acties welke je met de TV remote doet netjes naar de Shield.
Het aansturen is natuurlijk wel 'beperkt' tot wat je met een TV remote kan doen,maar het zijn vooral de basis dingen die je heel goed kan gebruiken met zo'n remote.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Akosoft

Ach, de controller als ab is niet zo erg vind ik. Het enigste minpuntje waar ik tegen aan ben gelopen met de Shield is, dat hij soms last heeft van lip sync bij zware files. Is mij opgevallen dat het alleen bij dts hd ma en thrue hd (Atmos) tracks zo nu en dan voorkomt. Gelukkig is dit snel binnen 10 seconden op te lossen en later wellicht door een update zodat bijstellen niet meer nodig is. Voor de rest belachelijk goed en veel voor 200 euro. Kan niet anders zeggen...:)

zoldar

Toeval wil dat iebj ook aan een markants sr7009 hangt
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Akosoft

Ook een Marantz. Hmm, je zou haast zeggen dat Marantz de bottleneck is... 

Quote from: zoldar on May 27, 2016, 12:09:16
Toeval wil dat iebj ook aan een markants sr7009 hangt

arjan1978

Wie weet er nog meer leuke apps voor de shield?

Ik gebruik nu zelf
Vevo.   Voor muziek
Pluto.    Tv streaming meer Amerikaans
Spotify
Netflix
YouTube 
SPMC.  (Kofi)
Sidelaucher.  Om apps als horizon.go.  Chrome en Firefox te gebruiken
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

pameijer

Binnenkort komt de 3.2 update er aan!

Toevoegingen:


  • Plex Media Server built in
  • Browsing the SHIELD's file storage from a local PC
  • Mount any drives on your local network-attached storage (NAS)
  • VUDU video app on the homescreen
  • Dolby Atmos sound pass-through
  • Netflix HDR and in-app voice search*
  • 4K 60FPS support for YouTube
  • CEC TV-off support

Helaas geen woord over 3D MVC. Zelf ben ik ook niet blij met de ingebouwde Plex Server. Ik gebruik het niet en vind het zonde van de opslagruimte; ik heb maar 16GB.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Raymond187

Is het intern geheugen niet uit te breiden ? 16GB is wat magertjes

pameijer

Quote from: Raymond187 on June 10, 2016, 12:15:07
Is het intern geheugen niet uit te breiden ? 16GB is wat magertjes
Jawel, kan gewoon SD kaartje bij. Daar kun je ook apps/games op installeren.  Maar als het niet hoeft, des te beter.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Akosoft

Je kunt ook een externe hd aanwijzen als extra opslagruimte.

zoldar

Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

jasjenl

Quote from: Akosoft on May 26, 2016, 11:39:20
Toch weer typerend dat we in Nederland weer de in mijn ogen leukste aanbieding moeten ontberen van de Shield. Enne, toch gewoon belachelijk eigenlijk dat je niet zelf kunt kiezen als consument aangezien de ab en controller even duur zijn?. Altijd dat gemuggezift. Maar wellicht dat deze aanbieding hier ook nog komt?
Ik zie dat de Coolblue 'm nu ook met gratis AB verkoopt.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Akosoft

Gewoon een belachelijk goede aanbieding. Shield met game controller en ab. Elke cent waard deze aanbieding! :)