Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Started by BernHardN, June 17, 2015, 00:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J0ell

Quote from: Xstream on October 31, 2020, 14:24:55
Andersom eigenlijk ook, maar dan bespaar je nog meer. Speel met veel plezier Steam games via Geforerce Now. Werkt gewoon heel goed. Koop je voor 2 - 5 euro een spel ipv 40 - 60 euro, of evt 20 na een tijdje met een aanbieding. Je mist dan alleen PS exclusives natuurlijk. Ik weet nog niet of de PS5 er in komt ... de PS4 loeit inderdaad als een malle, misschien ook maar 's openmaken en stof verwijderen. Het is inmiddels net een stofzuiger.

Hoop dat het effect heeft bij je.
Hier ook gedaan inclusief koelpasta alles vervangen maar geen resultaat. :nopompom:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Redearth

Is het 23.976/24 fps probleem nu een probleem of is het opgelost? Ik zie die kleine verschillen we en ik twijfel over de aankoop.

le mans

#1927
HELEMAAL GESTOORD wordt ik van dat Kodi gezeik   :devil: :devil: :devil: :devil:

Paar weken probleemloos nu kan ik WEER m'n Film niet beaderen.  En ik heb geen idee meer hoe nu op te lossen

Wat een %$=""$###_/=#  apparaat


Laatste x starte ik kodi op Pc op en deed alles het weer ..nu niet..


Bij instellingen Shield staat bij mounten shares  de shield en m'n Pc keurig met Ip adres


Wie kan me helpen.....GEK wordt ik hiervan

le mans

Gekke is dat hij wel screenshots laat zien van films op Pc en zelfs na een poosje de trailers gaat afspelen


RalphH

Keer opnieuw mounten? Windows update toevallig die wat verknalt heeft?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

le mans

#1930
Bedankt Ralph,

Mounten ook  opnieuw gedaan,  hij ziet m'n Pc gewoon.

Ik heb echt geen idee meer hoe ik nu m'n pc moet benaderen .   Als ik bij Kodi op m'n Pc naar toevoegen Films ga, ziet hij wel gelijk m'n mappen.   Bij de Shield niet?  Moet ik naam Pc..schijf,  map.  Enz.  Het hele pad invullen.

En nog werkt het niet...pppffffff.   Niemand in de buurt van Rozenburg ZH ?  :headbanging:

RalphH

Kan andere software ze wel aan, een filebrowser op je shield ofzo?
Ik heb vandeweek wel een kodi update naar 18.9 gekregen meen ik, maar shares op een NAS nog gewoon toegankelijk.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

paulkokkie

En hoe zijn de shares gemount? Via nfs of smb?
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Hanky Panky

Hoe leidt je je Shield naar je pc? via een ip nummer of via een server naam ?

Als je een IP nummer gebruikt gaat het wel eens mis als de PC geen vast IP adres heeft binnen het netwerk.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: paulkokkie on November 10, 2020, 09:20:06
En hoe zijn de shares gemount? Via nfs of smb?

Ik heb geen idee. Hoe zie ik dat?

le mans

#1935
Quote from: Hanky Panky on November 10, 2020, 11:25:19
Hoe leidt je je Shield naar je pc? via een ip nummer of via een server naam ?

Als je een IP nummer gebruikt gaat het wel eens mis als de PC geen vast IP adres heeft binnen het netwerk.

Volgens mij heb ik, Ip / Pc al eens statisch gemaakt mbv een forum lid. Of was dat voor Shield?  Geen idee meer.


Zo zou kodi m'n map toch moeten vinden ??

Maar dat zou het wel eens kunnen wezen.

Hoe ga ik nu precies te werk?

Hanky Panky

Even voor mijn duidelijkheid: ziet je pc kodi je shield opslag niet meer of ziet je shield je pc opslag niet meer?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: Hanky Panky on November 10, 2020, 17:55:44
Even voor mijn duidelijkheid: ziet je pc kodi je shield opslag niet meer of ziet je shield je pc opslag niet meer?

De shield ( kodi ) ziet m'n pc niet meer.  Zie foto's

Hanky Panky

Quote from: le mans on November 10, 2020, 18:22:28
De shield ( kodi ) ziet m'n pc niet meer.  Zie foto's

Ik heb mijn NAS niet gemount maar ik laat Kodi naar de mappen met video's gaan. Die screenshots zijn toch buiten Kodi?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: Hanky Panky on November 10, 2020, 19:52:09
Ik heb mijn NAS niet gemount maar ik laat Kodi naar de mappen met video's gaan. Die screenshots zijn toch buiten Kodi?

Ja dat klopt.  Ik liet Kodi ook naar m'n mappen gaan. Zie eerdere picas.  Dat pad ziet hij nou niet meer ineens

Heb dit nu al een paar x gehad. Heeft heel lang gewerkt . De eerste keer zei iemand. Kijk of je pc ge mount is.   Dat lijkt zo iig.

Hoe krijg ik nou m'n mappen weer te zien?


Weer Pc naam?? ..smb // Rene - Pc ...?  Zoiets had ik toen ingevuld....super omslagtig,  lastig enz

Waarom ziet Kodi niet direct m'n Pc in het zelfde netwerk ?? Zoo vaag dit

Hanky Panky

Ik laat Kodi zelf mijn mappen benaderen. Hier staat in stappen beschreven hoe je dat doet in

https://kodi.wiki/view/Adding_video_sources

Ik heb geen ervaring met mounten van drives op de Shield en kan je langs die kant ook niet verder helpen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: Hanky Panky on November 10, 2020, 21:30:15
Ik laat Kodi zelf mijn mappen benaderen. Hier staat in stappen beschreven hoe je dat doet in

https://kodi.wiki/view/Adding_video_sources

Ik heb geen ervaring met mounten van drives op de Shield en kan je langs die kant ook niet verder helpen.

Thx,

Al 10 tallen keren doorgelezen.. :D  en beschrijft precies wat ik hierboven zeg ??

Kodi  benaderd helemaal niks..je moet zelf een pad ingeven..en dat lukt niet ( meer )  saba issue ??

Leg mij nou een vanaf stap1 ...in het Nederlands uit..hoe dan.....vanaf stap 4 gaat het mis :

Step 4: Select the BROWSE button from the ADD VIDEO SOURCE window.

Dit zou ik moeten zien...


Maar dit zie ik..foto 2






le mans

Deze zie ik

le mans

#1943
,,

Hanky Panky

Als ik er aan toe kom zal ik morgen eens een paar foto's maken hoe het er bij mij uitziet.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: Hanky Panky on November 10, 2020, 22:23:22
Als ik er aan toe kom zal ik morgen eens een paar foto's maken hoe het er bij mij uitziet.

Fijn bedankt alvast  :worship:

ikkeenjij36

#1946
Quote from: le mans on November 10, 2020, 22:01:38
,,
Je moet in dat scherm naar of de windows netwerk (smb) aanklikken om bij je pc te komen of via nfs
Ikzelf prefereer nfs ipv samba


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
MARANTZ SR7008/Marantz PM8005/Taga 606v3 Se 5.0/Taga tsw200 sub/Fronts ls kabel canare 8s4/Center  ls kabel jib-hf004//rears standaard 2.5mm vd rol(onbekend).
squeezbox touch/pm8005 voor stereo/peout front jib hf-004 interlinks

Hanky Panky

#1947
Quote from: le mans on November 10, 2020, 21:58:57
Thx,

Al 10 tallen keren doorgelezen.. :D  en beschrijft precies wat ik hierboven zeg ??

Kodi  benaderd helemaal niks..je moet zelf een pad ingeven..en dat lukt niet ( meer )  saba issue ??

Leg mij nou een vanaf stap1 ...in het Nederlands uit..hoe dan.....vanaf stap 4 gaat het mis :

Step 4: Select the BROWSE button from the ADD VIDEO SOURCE window.

Dit zou ik moeten zien...


Maar dit zie ik..foto 2

Bij mij staat de Add network location helemaal onder in dat overzicht
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

#1948
Daarna komt deze
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

le mans

Quote from: ikkeenjij36 on November 10, 2020, 23:07:30
Je moet in dat scherm naar of de windows netwerk (smb) aanklikken om bij je pc te komen of via nfs
Ikzelf prefereer nfs ipv samba


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Bij beide opties gebeurd er niks.