Het grote Nvidia Shield 4K player topic!

Started by BernHardN, June 17, 2015, 00:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

cardas49

#1701
Het duurde even, maar heb 't voor elkaar om met mijn oude Harmony 555 de HP Microserver in de meterkast aan en uit te zetten wanneer ik een filmactiviteit voor de Shield 2017 start en stop. Waarom de thuisserver elke keer aan en uit zetten? Omdat dat ding met 4 HDD's er in + een externe HDD erbij 120 watt continu verbruikt. Toch een beetje zonde van al die verloren KWh's, als de boel altijd aan staat. De schijven en server slijten wel sneller door het dagelijks aan en uitzetten. Maar dat nemen we maar voor lief. 

Het lastige van dit doel is dat er verschillende hardware apparaten met elkaar moeten samenwerken die daar niet voor gemaakt zijn. We moeten van een IR signaal op een AB naar een Wake on Lan signaal en een Shutdown signaal op een server binnen een thuisnetwerk. Je kan dit mooi oplossen met een Raspberry Pi met OpenHab erop. Dan heb je ook flexibiliteit om heel veel andere leuke dingen te doen. Maar die oplossing heeft een flinke learning curve om werkend te krijgen, en daar voelde ik niet veel voor.

En ja, met de app "Unified Remote" zou je het aan- en uitzetten van een thuisserver ook prima "met de hand" op de mobiel kunnen doen. Maar extra stappen zoals dat vergeet de vrouw, vind ze lastig en onhandig. + Als de thuisserver dan eenmaal is aangezet, vergeet ze hem aan het einde weer uit te zetten, want dat ding staat niet in het zicht. Nu hoeft ze daar niet over na te denken. 

Ik gebruik de android apps "Tasker", "AutoInput", "Pushbullet" en "Unified Remote" op de Shield. Het verloop ziet er zo uit:

IR signaal op Harmony 555 > USB IR reciever aan Shield haalt Shield uit standby
IR signaal op Harmony 555 > USB IR receiver start Tasker profiel
Tasker profiel op de Shield start taak > Taak stuurt pushbullet bericht naar oude smartphone in meterkast
Smartphone ontvangt pushbullet bericht > Dit triggert wederom een Tasker profiel, maar nu op de Smartphone zelf
Tasker op smartphone start taak > Unified Remote app stuurt Wake on Lan signaal naar de Microserver > Microserver gaat aan

Waarom gebruik ik een oude smartphone als "tussenstop" tussen de Shield en de Microserver? Omdat ik dan ook de vrijheid heb om de Microserver buiten mijn thuisnetwerk aan te zetten, via de smartphone die ik bij me heb. Leuk als de vrouw en ik op afstand een film willen kijken met Emby. Omdat ik encrypted text messages verstuur via Pushbullet, hoef ik hiervoor geen poorten open te zetten op mijn router. En een oude smartphone in de meterkast die altijd aan de lader ligt verbruikt nauwelijks stroom. Als je je thuisserver niet buitenshuis aan wil kunnen zetten, zou je de smartphone ook weg kunnen laten, en de Wake on Lan / Shutdown signalen rechtstreeks van de Shield naar de Microserver kunnen sturen.

Zijn er ook nadelen? Ja, helaas wel:

Autoinput werkt alleen als de "Accessibility" optie aanstaat op de Shield en dat heeft wat haken en ogen: het onscreen toetsenbord in Android TV lijkt niet meer te werken, en het openen van apps verloopt ook anders: het context menu (wat je ziet als je de bevestigingstoets langer ingedrukt houdt op een app) wordt altijd getoond, dus je moet 2x op een app klikken om hem daardwerkelijk te openen. Binnen geopende apps zelf geld dit 2x moeten klikken niet en het werkt het onscreen toetsenbord wel.

Autoinput heeft een instelling om Accessibility aan en uit te zetten wanneer een taak uitgevoerd wordt, maar ik heb deze optie nog niet werkend gekregen op de Shield.

Anyways, mocht iemand dit interessant vinden om ook te doen, en wat hulp willen bij de stappen, laat het maar weten. Het geheel werkt momenteel stabiel, al is het wel de vraag of dat zo zal blijven bij toekomstige android tv updates. Tasker en AutoInput zijn niet gemaakt om op de Shield te werken, en zouden er na updates mee op kunnen houden.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

paulkokkie

Quote from: PascalP on May  5, 2020, 12:33:51
Volgens mij heeft je Denon 4520 geen hdmi 2.0 maar hdmi 1.4.
Dus beperkt tot 4K op 30fps zonder HDR
Dat zou heel goed kunnen, misschien tijd voor een nieuwe.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

PascalP

flinke constructie @mark235!
Maar zou het niet handiger zijn om er gewoon een simpele NAS aan te hangen waarvan de schijven in standby gaan na 'x' minuten inactiviteit, mij lijkt 120W wel erg veel ja, heb je dit met een verbruiksmeter gemeten?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

pameijer

Quote from: jahtari on May  5, 2020, 08:08:25
Is er een manier om de shield DTS HD master audio en Dolby digital plus te laten "downmixen" of converteren naar een ouderwets dolby digital signaal?

Heb wel een 4k TV, maar nog een oude receiver (Denon 1911). Deze kan wel met gewone dolby digital en DTS overweg.

De denon is verbonden via een samsung TV (82RU8000) welke sowieso geen DTS aan kan.

Of is dan de enige mogelijkheid om met een HDMI splitter te werken, met een kabel naar zowel de TV als naar de reveiver?

Zit er dan een downwards compatible signaal in de HD audio streams?
Onder Instellingen --> Audio  de passthrough opties voor DTS en DD+ uitschakelen. Anders kun je ook nog het hele passthrough uitschakelen.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

cardas49

Quote from: PascalP on May  6, 2020, 11:50:09
flinke constructie @mark235!
Maar zou het niet handiger zijn om er gewoon een simpele NAS aan te hangen waarvan de schijven in standby gaan na 'x' minuten inactiviteit, mij lijkt 120W wel erg veel ja, heb je dit met een verbruiksmeter gemeten?

Ik heb indertijd de afweging gemaakt tussen een HP Gen 8 Microserver en een Synology NAS. De HP had veel voor op een Synology NAS in dezelfde prijsklasse (€200): veel flexibeler, uitgebreider en krachtiger. Nadeel van de HP met Windows Server was het standaard stroomverbruik en dat het downspinnen van HDD's een gedoe is (er is altijd wel weer een index of ander proces wat de schijven wakker maakt). Synology's zijn stukken beter met stroomverbruik. Maar goed, toen ik er naar keek was streams transcoderen in Emby niet echt te doen op een Synology, tenzij je een van de allerkrachtigste modellen nam (duur). En voor de Microserver hoefde ik alleen maar een €40 Nvidia videokaartje met NVENC support te regelen. Opgelost.

Ja, ik heb gemeten met een verbruiksmeter. Een recente die ook bij klein verbruik accuraat zou moeten meten. De 120 watt is met 5 HDD's die staan te draaien. De HDD's zijn elk ongeveer 10 watt per stuk. De Microserver zelf is dan ongeveer 70 watt in idle. Een gemiddelde Synology met 4 HDD bays doet zo'n 20 tot 30 watt in idle dacht ik (met alle schijven spinned down).

Het gaat me ook om de flexibiliteit. Met een Windows server kan ik alles draaien en doen. Een Synology kan veel, en het ecosysteem is mooi, maar er zijn genoeg zaken die er ook niet op kunnen.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

pameijer

Ik dacht dat Kodi ook zelf een WOL-packet kon versturen?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

cardas49

Quote from: pameijer on May  6, 2020, 13:13:55
Ik dacht dat Kodi ook zelf een WOL-packet kon versturen?

Ik gebruik Emby, geen Kodi. Emby kan dat ook, maar dan moet je eerst op een timeout en verbindingserror wachten. En dan kan ik nog steeds op afstand niets aanzetten. En uitzetten van binnen het netwerk of er buiten gaat dan ook niet.
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

paulkokkie

Ben even bezig geweest met de Shield en direct aangesloten op de Sony.
En nu dus wel dat de Shield aangeeft dat de recommanded 4K 59,9 Hz is.

Denk dat https://www.hdfury.eu/shop/hdfury-avrkey/ wel een optie is om mijn problemen met de audio op te lossen.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

SV..S

ik had een eigen topic geopend voor een andere mediaspeler en gezien de reactie wil ik de nvidia wel eens proberen.

de pro is echter momenteel nergens te koop? iemand een tip hoe ik er aan moet komen, zijn er ook sponsoren die hem leveren?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

angelo41

Quote from: SV..S on May 10, 2020, 19:43:53
ik had een eigen topic geopend voor een andere mediaspeler en gezien de reactie wil ik de nvidia wel eens proberen.

de pro is echter momenteel nergens te koop? iemand een tip hoe ik er aan moet komen, zijn er ook sponsoren die hem leveren?
is nergens te vinden voorlopig. maar vorige week gelezen dat nvidia de productie ervan terug opstart. dus binnenkort wel weer te krijgen. ik wacht ook op de pro. voorlopig de gewone 2019 versie hier.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


elchor

Quote from: paulkokkie on May  7, 2020, 14:33:01
Ben even bezig geweest met de Shield en direct aangesloten op de Sony.
En nu dus wel dat de Shield aangeeft dat de recommanded 4K 59,9 Hz is.

Denk dat https://www.hdfury.eu/shop/hdfury-avrkey/ wel een optie is om mijn problemen met de audio op te lossen.

Heb eerder op dit forum zelf deze raad gekregen en toegepast.  Werkt perfect.

J0ell

Quote from: angelo41 on May 10, 2020, 19:47:18
is nergens te vinden voorlopig. maar vorige week gelezen dat nvidia de productie ervan terug opstart. dus binnenkort wel weer te krijgen. ik wacht ook op de pro. voorlopig de gewone 2019 versie hier.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk

Sinds kort de 2019 ook in gebruik en bevalt eigenlijk uitstekend. Wat zijn nou de extra voordelen van een pro? (op de aansluitingen na voor bijv extra opslag).
Heb in de 2019 een SDXC SD kaart gedaan en opslag is daar nu ook geen probleem meer.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Hanky Panky

Bij mij raakt denk shield nu bijna dagelijks de synchronisatie met mij Denon kwijt. Maar even een andere hdmi kabel besteld nu ik geen extract 2.0 kabels heb liggen. De nieuwe is een RU connected.

Hopen dat het daarmee opgelost is.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

stevefilmfreak54

Quote from: Hanky Panky on May 14, 2020, 13:14:00
Bij mij raakt denk shield nu bijna dagelijks de synchronisatie met mij Denon kwijt. Maar even een andere hdmi kabel besteld nu ik geen extract 2.0 kabels heb liggen. De nieuwe is een RU connected.

Hopen dat het daarmee opgelost is.

Ik maak ook gebruik van een RU connected, sindsdien geen problemen meer.....................................gelukkig!!
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Hanky Panky

Quote from: stevefilmfreak54 on May 14, 2020, 13:35:58
Ik maak ook gebruik van een RU connected, sindsdien geen problemen meer.....................................gelukkig!!

Ik heb er nu een Audioquest tussen zitten, lijkt me ook geen bouwmarkt dropveter maar ik ga het even testen. Voor de paar tientjes kan ik het even proberen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

stevefilmfreak54

Quote from: Hanky Panky on May 14, 2020, 14:56:32
Ik heb er nu een Audioquest tussen zitten, lijkt me ook geen bouwmarkt dropveter maar ik ga het even testen. Voor de paar tientjes kan ik het even proberen.

Die had ik voor de huidige RU connected
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Hanky Panky

Quote from: stevefilmfreak54 on May 15, 2020, 14:31:22
Die had ik voor de huidige RU connected

Wat er gebeurt is dat ik na het aanzetten van mijn setup (TV - receiver - Shield) maar 1 hele tot 1/10e seconde het shield menubeeld op mijn scherm zie, dan is het weg, komt terug, weg, terug etc. HDMI stekker aan twee kanten eruit of de shield van de stroom af is de enige remedie.

Gebeurt vooral als de Shield zelf in standby is gegaan.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

sprins

Handshake probleem? Ergens een onvoldoende HDMI kabel misschien.
AV7705 + Bose Panaray/Controlspace 7.1.4

Hanky Panky

#1719
Quote from: sprins on May 15, 2020, 20:16:58
Handshake probleem? Ergens een onvoldoende HDMI kabel misschien.

Het zit in het traject tussen de Shield en de Denon. Tv kijken via de Xs4all settop box gaat altijd goed via de gratis dropveter en ik als tijdens een shield incident de on screen display van de denon oproep krijg ik gewoon beeld op mijn tv. Dus tussen de denon en de tv gaat het ook goed. Zelfde type Audioquest kabel trouwens.

Gisteravond de ru connected kabel erin en nog geen gedoe gehad. Eerder deze week was het bijna elke avond raak. En na de shield van de stroom gehaald te hebben had ik weer gewoon beeld zonder aan de kabels te morren dus ook in de hdmi poorten heb ik het niet gezocht.

Ik heb goede hoop  :)

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Xstream

Ik heb ook een Shield met Kodi draaien. Maar ik heb eigenlijk al sinds dag 1 raar gedrag met de Kodi library.
Op m'n Intel NUC, op slaapkamer nu, nu en nooit een probleem geweest.

Ik heb compleet willekeurig soms series die niet geïndexeerd worden, bijv Homeland. Als ik dan in Kodi "videos" file directtory browse, dan zie ik 'm gewoon staan en kan ik de videos ook prima afspelen. Maar in m'n Series library in Kodi zie ik 'm niet terug.
In m'n films directory heb ik soms zomaar allerlei willekeurige (soms hele vage) titels staan die linken naar willekeurige episodes van een serie. Ook van film titels die in m'n film directory staan, maar naar willekeurige serie episodes gelinkt zijn.
Ik heb Kodi al jaar en dag, op allerlei spelers, maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Gebeurt alleen op m'n Shield. Andere skins o.i.d. of naamgeving formatting bij rename aangepast en opnieuw laten indexeren ook niks. Ik weet niet wat ik nog kan proberen.

Iemand anders die dit probleem ook heeft (gehad)?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Hanky Panky

Quote from: Xstream on May 20, 2020, 12:15:39
Ik heb ook een Shield met Kodi draaien. Maar ik heb eigenlijk al sinds dag 1 raar gedrag met de Kodi library.
Op m'n Intel NUC, op slaapkamer nu, nu en nooit een probleem geweest.

Ik heb compleet willekeurig soms series die niet geïndexeerd worden, bijv Homeland. Als ik dan in Kodi "videos" file directtory browse, dan zie ik 'm gewoon staan en kan ik de videos ook prima afspelen. Maar in m'n Series library in Kodi zie ik 'm niet terug.
In m'n films directory heb ik soms zomaar allerlei willekeurige (soms hele vage) titels staan die linken naar willekeurige episodes van een serie. Ook van film titels die in m'n film directory staan, maar naar willekeurige serie episodes gelinkt zijn.
Ik heb Kodi al jaar en dag, op allerlei spelers, maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Gebeurt alleen op m'n Shield. Andere skins o.i.d. of naamgeving formatting bij rename aangepast en opnieuw laten indexeren ook niks. Ik weet niet wat ik nog kan proberen.

Iemand anders die dit probleem ook heeft (gehad)?

Kijk eens kritisch naar de naamgeving. Ik had dat met S.W.A.T. . Eerst S.W.A.T. - geen sjoege, wel in de map. Daarna SWAT genoemd - geen sjoege, wel in de map. Daarna SWAT 2017 genoemd en ineens liep hij wel mee met indexeren.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Quote from: Hanky Panky on May 15, 2020, 21:41:01
Het zit in het traject tussen de Shield en de Denon. Tv kijken via de Xs4all settop box gaat altijd goed via de gratis dropveter en ik als tijdens een shield incident de on screen display van de denon oproep krijg ik gewoon beeld op mijn tv. Dus tussen de denon en de tv gaat het ook goed. Zelfde type Audioquest kabel trouwens.

Gisteravond de ru connected kabel erin en nog geen gedoe gehad. Eerder deze week was het bijna elke avond raak. En na de shield van de stroom gehaald te hebben had ik weer gewoon beeld zonder aan de kabels te morren dus ook in de hdmi poorten heb ik het niet gezocht.

Ik heb goede hoop  :)

Inmiddels 5 dagen zonder synch gezeur  :pompom:

Wel komt hij soms niet uit de slaap bij het opstarten via de Harmony maar dan is een tapje op de ipad app of de afstandbediening voldoende.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

PascalP

Welke scraper gebruik je voor series?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Xstream

Quote from: Hanky Panky on May 20, 2020, 12:19:06
Kijk eens kritisch naar de naamgeving. Ik had dat met S.W.A.T. . Eerst S.W.A.T. - geen sjoege, wel in de map. Daarna SWAT genoemd - geen sjoege, wel in de map. Daarna SWAT 2017 genoemd en ineens liep hij wel mee met indexeren.
Mja, dat heb ik dus al geprobeerd.
En ik zie niet echt veel problemen met Homeland/Season 8/Homeland S08E01.mkv?
Waar ik eerst nog de kwaliteit + release group in de filenaam had (gaf voorheen nooit problemen), dus nog meer versimpeld.
En wordt ook gewoon probleemloos geïndexeerd in m'n slaapkamer NUC met kodi, maar dus niet op de Shield. Raar toch?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub