gezocht, stereo versterker met dac, powerdac of versterker met streamer ....

Started by mijkie, June 4, 2015, 19:04:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mordante

Quote from: mijkie on June  4, 2015, 19:04:56
voor mijn toekomstige luidsprekers zoek ik een versterker, geïntegreerd, losse voor en eind met een usb dac

luidsprekers worden de M3's van Rick Paap, mag een wat lichtere versterker zijn kwa laag en MUZIKAAL !!

http://www.dynamic-solutions.nl/m3.html

komt u maar  ;D

budget maximaal 5000 euro, nieuw, 2dehands, allebei goed !!

Mooie speakers.

Waarom een USB DAC in je versterker?

mijkie

thnx, zijn idd erg mooie luidsprekers en het duffe/suffe wat veel mensen zeggen van deze speakers, heb ik totaal geen last van icm. de Gato, trouwens met de Primare ook niet, misschien dat de M3's lastig matchen met een versterker ....

Waarom een USB-dac in mijn versterker, als de combi goed klinkt, heb ik een apparaat minder, geen keuze meer tussen dac's, kabels en evt. voedingen en ik zal je verklappen, de Gato DIA-400 bevalt mij bijzonder goed  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Mordante

Quote from: mijkie on October 18, 2015, 08:29:27
thnx, zijn idd erg mooie luidsprekers en het duffe/suffe wat veel mensen zeggen van deze speakers, heb ik totaal geen last van icm. de Gato, trouwens met de Primare ook niet, misschien dat de M3's lastig matchen met een versterker ....

Waarom een USB-dac in mijn versterker, als de combi goed klinkt, heb ik een apparaat minder, geen keuze meer tussen dac's, kabels en evt. voedingen en ik zal je verklappen, de Gato DIA-400 bevalt mij bijzonder goed  ;D

Zelf heb ik de Master One, met een Symphonic Line versterker. Bevalt mij erg goed.

mijkie

beetje late reactie maar, Master One, ook mooie luidspreker !!

ik ga mijn Masters verkopen, iets zelfbouwen of iets totaal anders gaat t worden, eigenlijk kriebelt t gewoon weer  :wacko: :wacko:

dat up-graden, side-graden, hoe je t ook noemt, stopt dat ooit jongens ??
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Zo, Gato heeft een nieuwe eigenaar en heb bij Marcel een nieuwe Denon PMA 2500NE gekocht, voor op mijn Monitor Audio GX50, ben benieuwd  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6