HT bezoekjes onderling

Started by Martin_M, March 6, 2004, 10:30:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

#100
Quote from: Mark Lemmens on March 24, 2004, 15:04:55
Iedere keer las ik lees 'Puppy's' associeer ik dat onwillekeurig met een lief, klein, schattig speakertje... hoe anders is de werkelijkheid!  ;D

Wist je al dat de spikes voor deze speaker 'puppy-paws' worden genoemd en de speakerkabel tussen de Watt en puppy de 'puppy-tail'.
Ver zit je er dus niet naast want er is dus een associatie met een lief, klein, schattig puppie.

@teejoo;
Ben ik het wel mee eens. Plus deze dan natuurlijk als algemene thread. Het was natuurlijk even afwachten of dit aan zou slaan.

Martin

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

garmtz

Iedereen kan nog steeds aparte topics openen, maar misschien moeten we de naam van deze rubriek dan iets aanpassen. Zal dat gaan doen.

Spacebass

Quote from: Ruud Bos on March 24, 2004, 14:21:40
Ik heb inderdaad in het " blaadje"( Hometheater) gestaan.
Dat was in juni 2002, helaas heb ik zelf die uitgave niet meer.
Ik had toen nog een 92cm Panasonic bakbeest breedbeeld tv.
Nu is het genieten met 107cm plasma.
Indien interesse, Wilco, voor een bezoek, dan verneem ik dat wel.

Zie je wel...dit soort dingen blijven hangen...je hebt niet alledaagse luidsprekers...volgens mij heb ik hem nog ergens liggen....

rdm

Hoi Ruud

Lijkt me zeker leuk ja........geldt dan ook voor jouw Ruud, je bent ook van harte welkom.

Wilco

BarcoCRT

#104
HD Shootout,

Een ieder die zich hiervoor aanmeldt is van harte welkom. Max aantal mensen wat ik kan plaatsen is 4, zonder mijzelf mee te rekenen. Over de datum kan ik nu nog niks zeggen, zal wel over een week of 4 worden. Over een week of twee doe ik wel een voorstel voor de datum, ok?

BarcoCRT

2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

FrankL

Quote from: rbauer on March 25, 2004, 19:18:48
HD Shootout,

Een ieder die zich hiervoor aanmeldt is van harte welkom. Max aantal mensen wat ik kan plaatsen is 4, zonder mijzelf mee te rekenen. Over de datum kan ik nu nog niks zeggen, zal wel over een week of 4 worden. Over een week of twee doe ik wel een voorstel voor de datum, ok?

Reinier.
Ik meld me alvast aan!  :)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Oracle


BarcoCRT

#107
Mark, Frank,

Jullie stonden al op de lijst, samen met Garmt.

BarcoCRT.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Oracle

Cool! Kan ik hen ook een keer ontmoeten!  8)

Groet,
Mark

RuudG

Hoi Reinier,

Als je nog een plekkie voor de HD shootout over hebt, dan ben ik er graag bij. Maar als je maar 4 mensen kunt herbergen, wordt dit een probleem ben ik bang?

Ruud

R

Mischien een tip om hiervoor in deze rubriek een apart topic te openen?

August

Quote from: rbauer on March 26, 2004, 13:03:58
Mark, Frank,

Jullie stonden al op de lijst, samen met Garmt.

Reinier.

Ehm één pagina terug had ik mijn interesse ook al aangegeven... of zit je al vol?  :'(

Sullivan

Vandaag Whistler en DrBoom ontmoet. Niet echt gebruikelijk zoals bij 1 van ons thuis, maar bij de Mc Donalds :D. Ik heb vandaag van hun de Rotel RSP 1066 (Whistler) en de RBM 1075 (DrBoom) gekocht.

Het was leuk jullie te ontmoeten.

Jammer dat Scarp bij de verkeerde Mc Donalds stond (door een misverstand) :(.

mvg,
Frank

R

Dat zal een lekker illegale indruk gemaakt hebben. Dozen schuiven op zondag bij de mac :D. het is idd wel een goed ontmoetingspunt.

Sullivan

Quote from: Ruben on April  4, 2004, 22:38:28
Dat zal een lekker illegale indruk gemaakt hebben. Dozen schuiven op zondag bij de mac :D. het is idd wel een goed ontmoetingspunt.

Het voelde inderdaad niet helemaal ok :D. Ook nogeens dat de pinautomaat bij ons gewoon biljetten van 20 euro en 10 euro uitspuugt als je 800 euro pint :-\. Dus Whistler en DrBoom zaten ook nog eens in hun auto het geld te tellen :P.

mvg,
Frank

Scarp

Quote from: Sullivan on April  4, 2004, 22:05:13
Jammer dat Scarp bij de verkeerde Mc Donalds stond (door een misverstand) :(.
Ach ja ... en ik was te lui om naar die andere te rijden waar jullie dan wel waren. Ook moest ik toch wat andere dingetjes doen.

wil

Tjonge jonge, dat klinkt idd als de aanschaf van een tweedehands fiets van een junk...  ;D ;D ;D en slinks ook nog Scarp om de tuin geleid  ;D

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Sullivan


wil

dát heb ik niet gezegd!  :-X

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Jinsu

Quote from: Sullivan on April  5, 2004, 15:29:46


Zo zagen ze er wel uit ;D.

mvg,
Frank

Hoi,

Je hebt me nog niet gezien als ik vakantie heb, wat is een kam, wat is scheren etc... ;D ;D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Oracle

Quote from: rbauer on March 25, 2004, 19:18:48
HD Shootout,

Een ieder die zich hiervoor aanmeldt is van harte welkom. Max aantal mensen wat ik kan plaatsen is 4, zonder mijzelf mee te rekenen. Over de datum kan ik nu nog niks zeggen, zal wel over een week of 4 worden. Over een week of twee doe ik wel een voorstel voor de datum, ok?

Reinier.

Hai Reinier,

weet je al wat meer?

Groet,
Mark

BarcoCRT

#121
Hoi Mark,

Ik heb een klein probleempje in mijn projector, waardoor hij er mee ophoudt wanneer hij warm wordt.
Onderdelen staan al in bestelling, maar ondertussen is het erg lastig kijken.
Ook probeer ik een krachtigere HTPC te hebben voor de shootout.
Het duurt daardoor idd wel wat langer dan ik dacht. Ik houd jullie op de hoogte.

BarcoCRT
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Oracle

Quote from: rbauer on May  2, 2004, 12:30:31
Hoi Mark,

Ik heb een klein probleempje in mijn projector, waardoor hij er mee ophoudt wanneer hij warm wordt.
Onderdelen staan al in bestelling, maar ondertussen is het erg lastig kijken.
Ook probeer ik een krachtigere HTPC te hebben voor de shootout.
Het duurt daardoor idd wel wat langer dan ik dacht. Ik houd jullie op de hoogte.

Reinier.

Da's inderdaad vervelend voor je!

Wat gebruik je nu voor HTPC? Met een beetje geluk ga ik deze week een bestelling plaatsen voor een nieuwe pc (PIV 3.0 of 3.2, met 1024MB, en een ATI9600XT/128Mb), dus wellicht dat we die kunnen inzetten? Heb alleen geen high-end audio (M-Audio..) erin gepland, maar misschien dat dat ook nog veranderd, als ik de bestelling definitief plaats...  ;D

We wachten af...

Groet,
Mark