Wireless HDMI + RCA

Started by Arcenon, June 6, 2015, 19:56:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arcenon

Ik weet niet of dit het juiste gedeelte is om de vraag te stellen maar ik vroeg me af of er een alles in 1 oplossing is voor het volgende:

-Receiver subwoofer preout <> subwoofer input RCA
-Receiver hdmi input <> pc output

Een losse RCA unit voor bij een subwoofer ben ik wel al tegengekomen a 100 euro, een losse hdmi voor ditto bedrag. Ik vroeg me af of er ook een soort alles in 1 doorlus wireless apparaat bestaat?
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

road rebel

Zal niet lukken want er moeten 2 gelijktijdige maar verschillende verbindingen plaatsvinden -> 2 verschillende toestellen. Overigens raad ik aan om de draadloze oplossing voor de sub te kopen bij een shop waar je die mag retourneren indien het niet bevalt: de vertraging in geluid kan wel eens een probleem gaan worden!

Arcenon

Quote from: road rebel on June  7, 2015, 05:49:38
Zal niet lukken want er moeten 2 gelijktijdige maar verschillende verbindingen plaatsvinden -> 2 verschillende toestellen. Overigens raad ik aan om de draadloze oplossing voor de sub te kopen bij een shop waar je die mag retourneren indien het niet bevalt: de vertraging in geluid kan wel eens een probleem gaan worden!

Daar was ik al bang voor, momenteel heb ik gewoon een 12,5 meter lange subwoofer kabel vanaf het tv meubel onder het tapijt gestoken richting de sub en dit is nog net om aan te zien. Maar als ik daar nu ook nog een 12,5 meter lange HDMI kabel naast leg begint het nogal een bobbel te worden onder het tapijt, mijn pc staat namelijk in dezelfde hoek.
Ik zag dat SVS een standaard ''draadloze'' oplossing heeft, heeft iemand hier ervaring mee of zijn er goedkopere/betere alternatieven? http://www.svsound.com/subwoofers/subwoofer-accessories/dayton-audio-sub-link-xr-2-4-gh

Ik wil tenminste een van de verbindingen wireless hebben als allebei in 1 niet gaat, welke verbinding is dan het makkelijkste/beste te vervangen door een draadloze variant?
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6