aansluiting sub (y splitter)

Started by msc449, March 5, 2004, 15:05:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

msc449

Misschien een domme vraag. Toen ik mijn SVS kocht zat daar een subwooferkabel bij met aan allebei een enkele plug. Maar aan de subwoofer zitten twee pluggen. Left en right. Zwart en rood.

Maakt het verschil uit als ik de kabel alleen in de rode (of zwarte) aansluit, of als ik een y-splitter gebruik en dus allebei de pluggen benut?

Nu heb ik de kabel alleen aan een kant aangesloten.
Maakt dit wat uit of kan ik beter een y- splitter gebruiken?

Mvgr, Mark

Scarp

Gewoon 1 van beide ingangen gebruiken. Een y splitter is niet nodig.

msc449

Quote from: Scarp on March  5, 2004, 15:16:54
Gewoon 1 van beide ingangen gebruiken. Een y splitter is niet nodig.

Is dat ook weer duidelijk. Bedankt!

Mzl

Scarp

#3
Trouwens, je kan het de boys van SVS ook vragen. Ik denk dat ze binnen een dag een antwoord geven :)

jeroen_

Hoi!

Het antwoord van je vraag staat (als het goed is) in de gebruiksaanwijzing van je SVS. Het maakt niet uit of je nu de linker of rechter aansluiting gebruikt.


Jeroen

PS. Hoe bevalt je SVS?

msc449

Hoi Jeroen,

De SVS sub bevalt me zeer goed. Als je LOTR kijkt moet je huis stevige funderingen hebben.

Ook bij de cd Stonehenge 4 kom je erachter wat bas is.

Mijn kamer is wel wat klein voor mijn sub (3.5 bij 2.5), maar daar is overheen te komen. Ik blijf niet eeuwig thuis wonen.

Mvgr, Mark

jeroen_

Hoi Mark,

Ja, ik weet er alles van. Wanneer ik met mijn SVS (PB2-ISD) de intro van Toy Story 2 bekijk, dan voel je het hele huis trillen. Echt een waanzinnig goede subwoofer! Welk model heb je?


Jeroen

msc449

Hoi,

Ik heb de 20-39 PCI. Iets minder vermogen dan die van jou, maar genoeg om boze buren te krijgen.