Er is eindelijk een Apple TV4!!

Started by LittleNinja, May 5, 2015, 18:18:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

Quote from: Flavio on November 30, 2017, 22:23:22
Ik heb sinds deze week een Amazon Prime Video abo en ben aan het onderzoeken hoe ik dat ik mijn setup kan gebruiken.

Ik heb gelezen dat de Amazon Prime Video app binnenkort op de Apple TV uitkomt maar omdat ik zo min mogelijk 'kastjes' wil hebben zou ik met de Apple TV ook mijn video en muziek verzameling op mijn NAS willen bekijken en beluisteren.

Een must is HD Audio support en BD folder en MKV support.
Kan dit met een Apple TV 4 met Infuse Pro 5?
En werkt dit soepel en snel?

Ik heb nu een Dune Solo 4K maar ik heb geen 4K projector/TV dus 1080p support is voldoende voor mij.

Met wat jij wilt kun je beter gaan voor de Nvidia Shield TV, deze heeft meer mogelijkheden en minder restricties!

https://shield.nvidia.nl/apps/amazon-video
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

danielo

AppleTV4 doet nu prime video, vind het aanbod maar mager maar goed het werkt.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

sprins

Apple TV 4 krijgt dankzij tvOS 11.3 de optie "match frame rate" in de video instellingen. Net als zijn grote broer 4K al heeft in tvOS 11.2
AV7705 + Bose Panaray/Controlspace 7.1.4

VTEC_genieter

Mag ik jullie vragen: wordt de AppleTV bij jullie nog gebruikt?

Want de Apple streaming dienst komt er aan.
De vraag naar de AppleTV gaat dalen?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

StefaanD

Snap je niet goed zu, Apple streaming dienst zal alleen werken op ... inderdaad ja Apple TV's  :smile:

papaleo

Niet alleen via een atv maar ook via een app die op je tv of een andere weergever is geinstalleerd
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

StefaanD

Humm dringend tijd dat ik me eens beter inlees in deze nieuwe dienst  ;) O.a. op alle TV's die AirPlay 2 gaan ondersteunen.

Geen idee of de nieuwe streaming dienst invloed gaat hebben op de verkoop van Apple TV's.

In ieder geval mijn Apple TV 4K wordt hier dagelijks gebruikt, meer zelfs het is de belangrijkste bron in mijn keten.

papaleo

Juist op dit moment de nieuwste update op de atv4k met de nieuwe streaming app.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels


Harry HT

Quote from: StefaanD on March 29, 2019, 12:43:59
Gaan we ons dit weekend eens mee vermaken, net zoals met Infuse 6.
Hi,
Werkt Atmos inmiddels al?

Gegroet,

Harry

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

StefaanD

#410
Met Infuse 6 bedoel je? Nog niet meteen gezien in de release notes dus nee het is er nog niet. Maar staat wel op de planning voor Infuse 6

Zelf zal ik het niet kunnen testen, ik ben een arme jongen en Atmos-loos  :D

Harry HT

Hi Stefaan,
Quote from: StefaanD on March 29, 2019, 15:20:40
Met Infuse 6 bedoel je? Nog niet meteen gezien in de release notes dus nee het is er nog niet. Maar staat wel op de planning voor Infuse 6

Zelf zal ik het niet kunnen testen, ik ben een arme jongen en Atmos-loos  :D
Arme jongen, geen Atmos [emoji17]


[emoji2960] ha,ha. Komt vanzelf wel een mooi plafond gevuld woofertjes [emoji4]

Jammer dat infuse6 nog geen Atmos heeft, ga denk ook maar klagen bij Apple [emoji3]

Gegroet,

Harry



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

HarrieA

Ik had dat ook al gedaan, maar ik denk dat het weinig zin heeft.

De kleine opening die er was met passthrough hebben ze uiteindelijk ook dicht gezet.

LittleNinja

#413
Quote from: StefaanD on March 29, 2019, 15:20:40
Met Infuse 6 bedoel je? Nog niet meteen gezien in de release notes dus nee het is er nog niet. Maar staat wel op de planning voor Infuse 6

Zelf zal ik het niet kunnen testen, ik ben een arme jongen en Atmos-loos  :D

Ik zeg... crowd funding opstarten. We moeten deze arme jongen toch een beetje helpen. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"