Er is eindelijk een Apple TV4!!

Started by LittleNinja, May 5, 2015, 18:18:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

4K ondersteuning zal er nog niet in zitten. Overigens is de A8 er wel sterk zat voor, dus wellicht komt het als latere toevoeging.. (Kan dat überhaupt?)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

road rebel

#26
Gerucht wordt steeds geloofwaardiger:

QuoteIf you have an Apple TV (3rd generation or later)
Bron: https://support.apple.com/en-ca/HT204893

De nog te lanceren nieuwe Apple TV wordt de HomeKit domotica-hub van apple...
http://www.macrumors.com/2015/06/03/apple-tv-controls-homekit-accessories/?utm_source=osx&utm_medium=push&utm_campaign=ios

Richi

Zag dat de Apple TV 3 nu voor 78 euro wordt verkocht bij Wehkamp, dus dat was voor mij ook al een indicatie dat er een nieuwe versie aan zit te komen.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jasjenl

Quote from: Richi on June  3, 2015, 16:26:27
Zag dat de Apple TV 3 nu voor 78 euro wordt verkocht bij Wehkamp, dus dat was voor mij ook al een indicatie dat er een nieuwe versie aan zit te komen.
Apple heeft zelf de prijs onlangs verlaagd, naar 79 euro.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

LittleNinja

Dat prijspeil is al even van toepassing.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Nico111

Hij wordt als het goed is volgende week aangekondigd  ik ben benieuwd.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

_ MarcelloW _

Quote from: LittleNinja on June  3, 2015, 17:23:14
Dat prijspeil is al even van toepassing.


BCC en Mediamarkt hadden ze laatst voor EUR 66,-- (!!!)

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

LittleNinja

Quote from: BJF on June  4, 2015, 07:21:37
Nou....  :notify:

Dat zou toch wel de teleurstelling van het jaar kunnen worden dan... :nopompom:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Nico111

En het werd dus een teleurstelling...... >:(
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Passion4Sound

De volgende Apple keynotes zijn in september volgens mij, nieuwe Iphone en misschien een groter Ipad maar de kans op een nieuwe AppleTV vraag ik me af.
Wel blijf ik hopen  :)

LittleNinja

Is het al geweest? Ik dacht pas 15 juni..

Maar ik zag dat het alleen om OS gaat. Mooi zonde en teleurstellend inderdaad.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jasjenl

WWDC gaat altijd alleen over nieuwe versies van iOS/OSX, hardware wordt daar nooit aangekondigd. Ik snap dus niet waarom mensen nu teleurgesteld zijn, voor de aankondiging van nieuwe hardware heeft Apple andere events. Als er al een nieuwe Apple TV komt zal dat vermoedelijk pas ergens in september/oktober aangekondigd worden, wanneer er nieuwe iPhones (en wellicht iPads) komen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

LittleNinja

Dat wist ik niet... Als je de media volgt, lijken zij dat ook niet te weten. ???
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rusher

Wist ik ook niet. Maar WWDC zegt het eigenlijk al: WWDC = Worldwide Developers Conference.

Passion4Sound

Quote from: Rusher on June  9, 2015, 16:52:01
Wist ik ook niet. Maar WWDC zegt het eigenlijk al: WWDC = Worldwide Developers Conference.

;D

BJF

Quote from: jasjenl on June  9, 2015, 10:55:21
WWDC gaat altijd alleen over nieuwe versies van iOS/OSX, hardware wordt daar nooit aangekondigd. Ik snap dus niet waarom mensen nu teleurgesteld zijn, voor de aankondiging van nieuwe hardware heeft Apple andere events. Als er al een nieuwe Apple TV komt zal dat vermoedelijk pas ergens in september/oktober aangekondigd worden, wanneer er nieuwe iPhones (en wellicht iPads) komen.
Dat Apple geen nieuwe hardware aankondigt op een WWDC is geen wet van meden en perzen. Speculaties over een nieuwe Apple tv zijn c.q. waren dan ook niet zo vreemd denk ik....

Nieuwe Macs op WWDC 2013

Apple kondigde tijdens WWDC 2013 ook een reeks nieuwe producten aan. Ten eerste werd een nieuwe MacBook Air met Haswell-processor besproken, met een kloksnelheid van minstens 1,3GHz en 4GB werkgeheugen. Dit was echter niet de grootste Mac-aankondiging: Apple presenteerde voor het eerst in jaren een nieuwe Mac Pro. Deze nieuwe Mac had een bijzonder, cilindervormig ontwerp en een 12-core Intel Xeon-processor. Bovendien was de nieuwe Mac Pro een stuk kleiner dan zijn voorganger.

Het bleef op hardwaregebied echter relatief stil op WWDC 2013, maar Apple toonde ook een nieuwe AirPort Extreme en AirPort Time Capsules. Nieuwe iPhones, iPads of iPods waren niet op de ontwikkelaarsconferentie aanwezig. Dat was te verwachten: hoewel Apple in het verleden WWDC aangreep om nieuwe iPhones te presenteren, ligt de focus inmiddels al een paar jaar op softwaregerelateerde aankondigingen.

bron: iCulture
NAD M10 V2
Elac FS247


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BJF

Hier nog een bericht met dezelfde strekking, en wat meer achtergrondinformatie.
NAD M10 V2
Elac FS247

lammert1965

Zal tijd worden, ik draai nog steeds met de Apple TV 2, wil wel weer eens wat nieuws................... :clapping: :clapping: :clapping:
Arcam AVR-200, Beresford Bushmaster MK2 DAC, Audio Physic Yara Classic 2, W&M ls01

modde239

Hier nog een klein filmpje over de nieuwe appel tv.....


LittleNinja

Ik ben erg benieuwd naar de innovatie in de nieuwe Apple TV, zeker omdat er gesproken werd over een aanschafwaarde van pakweg €400... Zonder 4K, 3D, HDR, HD audio of Atmos..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

WTF. Een verVIERvoudiing? Ruim?
Ik was 90 euro kwijt voor mijn III geloof ik.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Nou ja, dat waren de geruchten de laatste keer dat we dachten dat hij er eindelijk aan kwam..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"