Star Trek: Voyager

Started by suyver, March 4, 2004, 08:56:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

roland p

QuoteHeb dan toch de R2 box gekocht, is een stuk goedkoper dan de R1 (69.99 EUR R2 all-in, 90 EUR R1 zonder shipping zonder BTW).

In de Belgische Makro vestigingen staat ie dezelfde prijs als in NL : 69.99 EUR. De andere ST boxen zijn allemaal een stuk duurder.

Een mooie keuze volgens mij. Aangezien ze 4% speedup hebben gebruikt, zul je, waarschijnlijk, van het sick-bay probleem geen last hebben.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Scarp

En je bent 4% sneller door de sickbay heen, dus ook al heb je er last van, het duurt iets korter :)

Del member

Quote from: suyver on May 13, 2004, 09:24:27
DVDsoon: CAD125 = EUR73.
Scheelt niet echt veel hoor...

-Freek.

Verzenden die ook met een smoes zoals dv-depot (used software samples) ? Want anders BTW en import erbij.

suyver

Ik heb nog nooit BTW en/of invoerrechten voor een zending van DVDsoon hoeven betalen. Ik weet niet wat ze op de verpakking zetten, want daar kijk ik nooit naar.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Del member

#29
De R2 versie ziet er inderdaad niet geheel scherp uit. Er zit wat chroma bleeding in het beeld, bvb als de titeltjes opkomen. Wat de sickbay pans betreft deze zijn dus goed te doen en minder irritant als op een 50 Hz interlaced TV toestel zoals ik ze me herinner als uitgezonden op BBC en Kanaal2 (Belgie).

Nu ja, dit ziet er AL VEEL BETER UIT DAN DE ANALOGE TV UITZENDINGEN dus mij hoor je niet echt klagen.

riwi

Een ander voordeeltje dat je hebt met de R2 is dat jij al aan het kijken bent nu. En ik heb ze maandag of zo besteld en mag nog wel een week of wat wachten (seizoen 1 en 2 zullen ze wel samen sturen want de order staat nog in status pending). Ik hoop inderdaad dat de douane ze niet krijgt. Op de dvdsoon site staat dat ze op de packinglist niet langer de titel van de dvd zetten maar aleen dat het dvd's betreft met de juiste waarde erbij. Ze kunnen dus wel degelijk onderschept worden.

Richard

Del member

Quote from: riwi on May 13, 2004, 19:06:00
Op de dvdsoon site staat dat ze op de packinglist niet langer de titel van de dvd zetten maar aleen dat het dvd's betreft met de juiste waarde erbij. Ze kunnen dus wel degelijk onderschept worden.

Richard

In Belgie wordt dat garantie altijd onderschept, alle koeriers in dit landje die internationaal shippen hebben hun eigen dedouaneringsdienst. Dan kreeg je garantie dus een pakje met nog een fikse BTW en importfactuur.

riwi

ik zag seizoen 1 voor 65 euro bij de mediamarkt liggen.

Nou merk ik wel dat ik niet zo'n hele scherpe deal heb bij dvdsoon voor 78 euro waar ik dan ook nog eens een poos op moet wachten  :-\ , maar wel R1  ;)

printje

#33
Wie weet waar je de complete StartrekMovie box kan kopen
ik zit mu rot te zoeken ???
Vr.Gr. Printje,

Sarjenka


printje

Ik zie hier en daar wel losse films te koop, zijn er nog verschillende uitgaves van op r2?
Ik heb bij Maxfilms gezien de hele set, per film 15 euri staat bij SE uigave  wat betekent  dat ???
Vr.Gr. Printje,

roland p

QuoteIk heb bij Maxfilms gezien de hele set, per film 15 euri staat bij SE uigave  wat betekent  dat

Dat is de Special Edition, dan krijg je 1 dvd met de film en 1 dvd met extra's...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

printje

Oke bedankt, hoe wordt het dan aangeven als het om een vernieuwde uitgave gaat?
Vr.Gr. Printje,

roland p

Hoe bedoel je?
Volgens mij zijn de special editions de nieuwste. Maar 100% zeker weet ik dat niet.
De special-editions hebben een kartonnen hoesje. 15 euro per deel is een hele mooie prijs als het om Special Editions gaat.

groetjes,

Roland.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

printje

Ik heb ze binnen en inderdaat kartonnen hoesjes en dubbel dvd :D
Ik hed 1/tm 6 besteld SE uitvoering, zijn er 2 bij gewone uitgave plastic hoesje en enkel dvd
die gaan dus retour >:(
Vr.Gr. Printje,

FransDHT

Alle star trek films worden in een SE-uitvoering uitgebracht. Ze zijn nu t/m 6. Op de star trek site is volgens mij wel te volgen wanneer de volgende komt. R1 is meestal een paar maanden eerder dan R2. Nemesis is meteen al in SE uitgebracht.

Groeten

Frans

Beneden: HATT III (3x)/Marantz NR1604/Mrantz UD-5007/VU+ duo2/Samsung 46F8000
Boven:Scan Speak Ref Mon/Ref Mon center/2x HATT III /Yamaha RX-A1070C/Marantz CD63KI gemod/Thorens TD146 met Benz Micro/Denon CDR1000/MF XLP/MF X-Can V2 gemod/5xHypex UcD400/Marantz DV7600/HDI Dune Prime 3.0/Vifa 26WG-Hypex 2.0-sub/Epson TW5500/Panasonic DMP-BDT220/VU+ Zero