IOS 8.3 Nederlande siri nieuwe emoji

Started by sam1909, April 9, 2015, 17:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sam1909

Gisteren de nieuwe update 8.3 geïnstalleerd. >:D
Nederlandse Siri - nieuwe emoji - en bugfix.
Ik merk geen snelheidsverschil op mijn 5s.

De nederlandse Siri is een begin...
De nieuwe emoji is wel geinig.

snicky

Heb de update ook op me 5s.

Maakt het telefoon gebruik weet wat leuker.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

LittleNinja

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die update wel kan schieten! Voorheen had ik aan het einde van de dag nog 30-40% accucapaciteit over, maar sinds de laatste update heb ik bij 10% capaciteit nog 30-40% van mijn dag over!

Iemand een idee wat er mis gaat?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rielplayer

Quote from: LittleNinja on April 24, 2015, 11:23:00
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die update wel kan schieten! Voorheen had ik aan het einde van de dag nog 30-40% accucapaciteit over, maar sinds de laatste update heb ik bij 10% capaciteit nog 30-40% van mijn dag over!

Iemand een idee wat er mis gaat?

geen last van hier met mijn 6plus.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Raymond187

Quote from: LittleNinja on April 24, 2015, 11:23:00
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die update wel kan schieten! Voorheen had ik aan het einde van de dag nog 30-40% accucapaciteit over, maar sinds de laatste update heb ik bij 10% capaciteit nog 30-40% van mijn dag over!

Iemand een idee wat er mis gaat?
De hele tijd vunzige praat tegen siri  :headbanging:

LittleNinja

Quote from: Raymond187 on April 24, 2015, 12:19:07
De hele tijd vunzige praat tegen siri  :headbanging:

In het nederlands is het een vent... Nee bedankt. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

)p(

Quote from: LittleNinja on April 24, 2015, 11:23:00
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die update wel kan schieten! Voorheen had ik aan het einde van de dag nog 30-40% accucapaciteit over, maar sinds de laatste update heb ik bij 10% capaciteit nog 30-40% van mijn dag over!

Iemand een idee wat er mis gaat?

Had ik ook op mijn iPhone 5.  De batterij liep in stand-by met 8 punten per uur leeg. normaal is dat ongeveer 1 per 2 uur. Back-up terugzetten hielp niet. Uiteindelijk een volledige herstel via iTunes gedaan en alles is nu weer normaal.

LittleNinja

Hoe voorkom je dat je alles kwijt bent?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sopper

Siri... Vertel eens een mop...
Erg grappig
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

)p(

Quote from: LittleNinja on April 24, 2015, 18:18:51
Hoe voorkom je dat je alles kwijt bent?

Back-up terugzetten na volledige herinstallatie van ios loste het probleem niet op. Dus ik ben opnieuw begonnen en heb alleen de apps via iTunes teruggezet.

flakkees

hier slechte internet verbinding na update .
weet iemand hier een oplossing voor ( apple leek)
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

LittleNinja

Hmmm.. Daar heb ik dan weer geen last van.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

J.A.F._Doorhof

Siri NL is een RAMP.
Probeer maar eens informatie te krijgen over Star Wars of elke andere film, hij probeert alles terug te zetten naar NL, dus ook de titel.

Heb hem snel weer op engels gezet, moet wel eerlijk zeggen dat mijn engels redelijk goed is dus Siri verstaat me ook goed.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

marz01

Quote from: LittleNinja on April 24, 2015, 11:23:00
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik die update wel kan schieten! Voorheen had ik aan het einde van de dag nog 30-40% accucapaciteit over, maar sinds de laatste update heb ik bij 10% capaciteit nog 30-40% van mijn dag over!

Iemand een idee wat er mis gaat?

idem, is er eigenlijk wel eens een update geweest waardoor je toestel niet trager of energie onzuiniger wordt uitgekomen?
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

Xstream

Quote from: marz01 on May  4, 2015, 09:17:41
idem, is er eigenlijk wel eens een update geweest waardoor je toestel niet trager of energie onzuiniger wordt uitgekomen?
Hier ook batterij probleem.

En ja, er zijn zeker updates geweest die ineens weer efficiënter waren als de vorige. Maar dat heb ik zelf alleen maar ervaren met Android voor zover ik 't nu even voor me kan halen. Die doet 't vaak om en om. Nieuwe features en zwaarder, die weer optimaliseren en weer lichter, zwaarder, lichter etc. En zo niet, dan root ik de boel en zet er 1 van de 101 roms op. Die vrijheid heb je.

Over de iOS updates sinds 7.0 heb ik geen goed woord over. Laat ik 't daar dus maar bij houden dit keer ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

snicky

Moet zeggen dat ik met mijn gebruik een flinke batterij slurper ben en in de middag rond 3/4uur me telefoon moet opladen met nieuwste ios.

Met koningsdag was ik naar een festival.
Email push op fetch handmatig gezet,
locatievoorzieningen uitgezet, ververs apps op de achtergrond,
whatsapp groepsmeldingen uitgezet.

Had om 11uur een volle batterij en om 23uur zat ik ergens op de 25% en dat terwijl ik nog vaak me telefoon heb gebruikt om te filmen etc.[emoji41]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Xstream

M'n LG G2 gaat anders met flink gebruikt gewoon 2 dagen mee. Als ik bespaar modus ga haal ik makkelijk de 4 dagen. En ik kan er alles mee wat op de iPhone ook kan. (ook mooie foto's)
Dus het is natuurlijk maar net hoe je 't bekijkt ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

LittleNinja

Ik heb zeker wel updates voorbij zien komen op iOS die weer performance verbeteringen brengt. Maar soms heb ik het idee dat eerst de snelheid van 10 naar 6 gaat om hem vervolgens te verbeteren naar 8..... ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Quote from: )p( on April 24, 2015, 13:15:31
Had ik ook op mijn iPhone 5.  De batterij liep in stand-by met 8 punten per uur leeg. normaal is dat ongeveer 1 per 2 uur. Back-up terugzetten hielp niet. Uiteindelijk een volledige herstel via iTunes gedaan en alles is nu weer normaal.

Ik heb gisteren een volledige herinstalleerde gedaan via iTunes om te kijken of we de accu duur kunnen terugkrijgen.. Ik moest er mijn pc voor herstarten en de iPhone ook een keer of twee voordat dit werkte, maar het is gelukt.

Ik ging naar bed om 0.30 uur met 98% accu en vanmorgen om 6.00 uur het hij nog 63% over.. Helaas heeft dat dus geen k*nt gewerkt.

Quote from: )p( on April 24, 2015, 19:46:31
Back-up terugzetten na volledige herinstallatie van ios loste het probleem niet op. Dus ik ben opnieuw begonnen en heb alleen de apps via iTunes teruggezet.

Hoe bedoel je opnieuw begonnen? Wat heb je anders gedaan dan bij de volledige herinstallatie?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Wat trouwens ook sterk contraproductief is... Ik dacht er slim aan te doen om in de auto mijn WiFi uit te zetten om de batterij van de iPhone te besparen. Blijkt dat het ding dan alleen maar sneller leeg loopt.

Wellicht is dat doordat hij hierdoor blijft zoeken naar en netwerk voor de locatievoorzieningen..

Ik vond de iPhone 6 zo fijn vanwege de batterijduur, maar dat begint toch wel aardig te vervelen zo.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BJF

Quote from: LittleNinja on May 22, 2015, 06:19:19
Ik heb gisteren een volledige herinstalleerde gedaan via iTunes om te kijken of we de accu duur kunnen terugkrijgen.. Ik moest er mijn pc voor herstarten en de iPhone ook een keer of twee voordat dit werkte, maar het is gelukt.

Ik ging naar bed om 0.30 uur met 98% accu en vanmorgen om 6.00 uur het hij nog 63% over.. Helaas heeft dat dus geen k*nt gewerkt.

Hoe bedoel je opnieuw begonnen? Wat heb je anders gedaan dan bij de volledige herinstallatie?
Wat je vaak ziet is dat mensen weliswaar een volledig herstel doen via iTunes, maar dan vervolgens de (laatste) reservekopie terugzetten. Daarmee komt een eventuele batterijslurper gewoon weer terug.
Na een herstel aanmelden als een nieuwe iPhone voorkomt dat. Daarna alleen de contacten, agenda en evt. foto's terugzetten.

Probeer eerst zo weinig mogelijk apps te installeren en houd per app in de gaten hoe het met de accu gaat. Mogelijk kom je dan een een/de app tegen die dit veroorzaakt.

Bluetooth zou gewoon aan moeten kunnen blijven, op mijn 5S staat dat altijd aan en ik doe er makkelijk een dag mee. Gekende accuvreters zijn o.a. Facebook, locatievoorzieningen, dynamische achtergronden van toegangs- en beginscherm en zo zijn er nog wat.

NAD M10 V2
Elac FS247