2e Chinese versie van Mastering the model shoot

Started by J.A.F._Doorhof, April 8, 2015, 17:04:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Moet eerlijk zijn dat ik deze cover mooier vind dan de Chinese simplified versie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VTEC_genieter

Mooie cover Frank!
Foto linksboven vind ik het mooist, met dat rood [emoji7]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

peterrr

Echt zo'n boek om neer te zetten en niet in de kast te laten verdwijnen..

Super Coole  cover!
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Zymotic

Mooi hoor! Kan me voorstellen dat je behoorlijk trots bent.

Ooit nog eens het idee om een boek te maken over HT's en calibraties?

J.A.F._Doorhof

Zou een erg technisch boek worden op calibratie gebied en ik vrees een enorm kleine markt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

#5
Als je echt een handboek bijvoorbeeld in combinatie met een cursus brengt is daar wel een markt voor, zeker als je algemener kleur afstelling, dus minder beperkt tot Epson, JVC, Sony afstellen, gaat. Je kunt ook denken aan financieringsmodellen waar je al bekend mee bent voor een deel van je foto activiteiten, vendor financing!

Je kunt denken aan leveranciers van photonics apparatuur, display manufacturers. Als je op de website van piccs kijkt zie je Sencore. Wil je de contact gegevens van de baas bij het bedrijf dat de meeste Barco Factory trainingen verzorgt?

Of het lukt en de moeite is voor iemand die al druk is, is een tweede, maar er zijn elk jaar toch duizenden mensen die bij ISF, THX, Infocomm, CEDIA en fabrikanten trainingen volgen.

Als je nou intresse had om je activiteiten te ontwikkelen naar het adviseren van fabrikanten, dan zou het zeker een goede stap zijn...

Oh ja, gefeliciteerd met deze nieuwe vertaling/uitgave van je boek. Gaat alles via dezelfde uitgeverij die wereldwijd het boek uitbrengt, of via rechtenverkoop aan lokale uitgevers?

J.A.F._Doorhof

Een boek over calibreren is een niet rendabel onderwerp. De technieken veranderen zo snel dat het boek als het uit is al achterhaalt is.

Het boek word uitgegeven door Pearson en peachpit  in principe handelen hun alles af qua vertalingen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjettepet

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 11, 2015, 08:21:09
Een boek over calibreren is een niet rendabel onderwerp. De technieken veranderen zo snel dat het boek als het uit is al achterhaalt is.

Het boek word uitgegeven door Pearson en peachpit  in principe handelen hun alles af qua vertalingen.
En dat is maar goed ook Frank!  ;)
Maar complimenten voor dit boek hoor. Lijkt me een geweldig gevoel dat je ook bij talloze Chinese fotografen op de plank staat.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

J.A.F._Doorhof

Het is sowieso de laatste paar jaar een soort van Rollercoaster maar ik geniet er elke dag van.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

Wow een Chinese uitgave, top man, dit is de 2e versie, ik wist niet eens af van een eerste.
Kan je iets zeggen over de verkoop in China? Lijkt me voor jou erg interessant om ook je boek daar te kunnen verkopen...
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Hij is er nu in Engels, Tsjechisch, Chinees traditioneel en Chinees simplified.
Cijfers krijgen we pas na een paar maanden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nosferatu

Chinees; Taiwan, China of beide ? Krijg je zelf ook een exemplaar als deze in een andere taal word uitgebracht ?
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

J.A.F._Doorhof

Taiwan weet ik niets van.
We krijgen normaliter een paar maanden na release een doos met boeken in die taal.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nosferatu

#13
Duidelijk !
/edit/
Even verder gekeken, zag nl. net de post van de eerste chinese uitgave weer staan; kingsinfo.com.tw is Taiwan, de 2e uitgave is van Posts & Telecom Press, da's vasteland China.  ;D
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill