Game of Thrones > Season 5

Started by copycat, April 8, 2015, 00:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

copycat

The Wars to Come
12 April , 2015 on HBO at 9:00 PM  and on usenet ;)

;D :clapping: :headbanging:   finaly

Kwabbernoot

Ben benieuwd. Ze gaan nu afwijken van de boeken schijnbaar. Ik hoop dat ze het op een goede manier doen en niet dat de hele serie nu gaat veranderen. Ik ga het meemaken.

Groeten...

Gewoon_Mark

Er worden wat personages "vergeten" als ik het goed heb begrepen. Dat brengt hopelijk wat meer rust in de serie. Had eerder soms het idee dat ik een uur gekeken had en dat er niets was gebeurd omdat 20 hoofdpersonen elk 3 stappen zetten en 1 dialoog hadden. Maar als er dan toch wat gebeurde, dan gebeurde er ook wat  :pompom:

Ben benieuwd!

Pjotr

#3
Quote from: Gewoon_Mark on April  8, 2015, 08:53:25
Er worden wat personages "vergeten" als ik het goed heb begrepen. Dat brengt hopelijk wat meer rust in de serie. Had eerder soms het idee dat ik een uur gekeken had en dat er niets was gebeurd omdat 20 hoofdpersonen elk 3 stappen zetten en 1 dialoog hadden. Maar als er dan toch wat gebeurde, dan gebeurde er ook wat  :pompom:

Ben benieuwd!
Dat gevoel had ik bij de eerste aflevering van seizoen 5:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

Gewoon_Mark

Tja... Vond de eerste aflevering inderdaad nog niet veel beter... Op naar de volgende maar weer...

Kwabbernoot

De eerste aflevering is volgens mij elk seizoen vooral om de verhaallijnen weer even snel op te pakken. Voor de liefhebbers zijn de eerste 5 delen trouwens al te downloaden. In SD dacht ik. Maar ik ga gewoon weer per week kijken.

Groeten...

Raymond187

Aankomend seizoen minder afleveringen  :nopompom:

HereIsTom

Ik zag dat seizoen 7 pas op 25 juni weer begint en maar 7 afleveringen.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

_ MarcelloW _

#8
En je ontstoft dit topic om dat even te melden?

Je gaat het zeker op je himedia q10 bekijken?

Ze zijn nu nog bezig met de opnames (winter is coming anyone?) dus veel eerder uitzenden zit er gewoon niet in.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!