aanschaf nieuwe printer

Started by SV..S, April 3, 2015, 12:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Dat ik een close-out kansje heb gekozen. Waarbij ik gewoon naar prijs per pagina inclusief volledige afschrijving heb gekeken. Ik de gelegenheid heb genomen van de inktcartridges af te stappen. En dat dat maar goed is ook, gezien het nieuws in de krant dat HP je printer onbruikbaar maakt, omdat je ander merk inkt hebt gekocht.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

donaldk

Ricoh-tje voor euro geeltje, zie ander topic, van eind februari waarin ik advies vroeg. Hey ik heb wat nodig voor barcodes voor beurzen enzo uit te printen en dergelijke simpele dingetjes gewoon halen dat ding. Stond op zondag, de eerste dag een hele pallet vol. Eens zien hoeveel ik er uit haal en of ik een officiele of nep cartridge betsel daarna, nep =1200 Ricoh is 1000 pagina's en duurder. Ten minste nu. je wet nooit wat er over paar jaar nog te krijgen is.

donaldk

Oh ja HP heeft nu de Samsung printer divisie gekocht voor een dikke miljard.

LittleNinja

Ja het wilde niet echt lukken met Samsung in de office markt. Hebben uiteraard wel orders gescoord, echter de juiste dienstverlening er achteraan bleek nog niet zo makkelijk in te vullen...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Erik

Dat je beter geen HP printer koopt ook geen laser tenzij jenop.zoek bent naar dure 'kwaliteit' inkt
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SV..S

en nu is de rode inkt ermee gestopt.
al nieuwe cartridge geplaatst en enkele malen laten reinigen maar hij heeft er geen zin in. zal toch op zoek moeten naar vervanger waarbij een extra invoer voor enveloppen toch echt een pre is.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

snopper

Quote from: SV..S on October 26, 2016, 12:36:34
zal toch op zoek moeten naar vervanger waarbij een extra invoer voor enveloppen toch echt een pre is.
en waarom niet een gewone printer en dan een Dymo label printer voor erbij om de enveloppen te etiketteren? Mijn ervaring met printers die een envelop zouden moeten aankunnen is dat de toevoer snel niet meer functioneert

Snopper

GH

Een voor de zakelijke markt bedoelde HP (kleuren)laserprinter werkt al jaren tot volle tevredenheid met enveloppen bij mij.....

LittleNinja

Heb je enveloppen die geschikt zijn voor laserprinters?

Als een envelop door een printer gestuurd wordt, zal de lucht in de envelop weggeperst worden. Er zijn enveloppen die hiervoor geschikt gemaakt zijn door een mogelijkheid dat de lucht er uitgeperst wordt zonder de envelop te mishandelen of de papierbaan te belasten.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

snopper

Quote from: LittleNinja on October 26, 2016, 13:31:47
Heb je enveloppen die geschikt zijn voor laserprinters?

Als een envelop door een printer gestuurd wordt, zal de lucht in de envelop weggeperst worden. Er zijn enveloppen die hiervoor geschikt gemaakt zijn door een mogelijkheid dat de lucht er uitgeperst wordt zonder de envelop te mishandelen of de papierbaan te belasten.
dat weet ik niet ... De inkoop wordt centraal gedaan en ergens in Europa worden die enveloppen bedrukt en komen dan naar ons kantoor .. De laatste keer kwamen ze uit Italie .... Maar nadat er een aantal printers (allemaal Prof Lexmark) eraan zijn gegaan (de rollen die het papier in de printer trekken, hebben we hier Dymo label printers erbij en dat werkt veel makkelijker

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

LittleNinja

#87
Zeker een mooi ding. Gaan volgens mij wel zes kleur inktcartridges in..

Is meer een particuliere printer voor liefhebbers van foto's dan een zakelijke printer. Maar goed, jouw kids printen ook veel toch?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

SV..S

Quote from: LittleNinja on October 29, 2016, 13:42:59
Zeker een mooi ding. Gaan volgens mij wel zes kleur inktcartridges in..
Quote5 in totaal waarvan 2 zwart  ;)
Is meer een particuliere printer voor liefhebbers van foto's dan een zakelijke printer. Maar goed, jouw kids printen ook veel toch?

van de kids valt het wel mee, zoon doet zo weinig mogelijk aan school en dochterlief zit in Rotterdam. ;)
ik heb de Epson gekocht, komt wel heel gammel over zeg :o

installatie ging wel lekker vlot via netwerk 3 pc's moeiteloos aangesloten.
ook via iphone kun je rechtstreeks afdrukken.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

LittleNinja

#89
En? Hoe zijn de afdrukken?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"