Evolutie van het Goldmund Theatre

Started by jan-rotterdam, September 18, 2006, 22:55:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Geniet ze....een foto dan maar weer.. :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Is er ook wat veranderd aan de dynamiek?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

jan-rotterdam

Quote from: chansig on November 16, 2014, 11:58:57
Geniet ze....een foto dan maar weer.. :D

Gr Hans

Thanks !
Even een "naakt foto"  toegevoegd vanuit het meegekregen rapport



Groeten Jan

dre73

Met zo'n postzegel kunnen we natuurlijk niets! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

jan-rotterdam

Quote from: dre73 on November 16, 2014, 20:11:57
Met zo'n postzegel kunnen we natuurlijk niets! :D

Haha, deze postzegel weegt 65 kg 😄
Is een snapshot uit het rapport, je zult het er mee moeten doen want ik heb zelf geen foto's van het inwendige

Groeten Jan

jan-rotterdam

Versterkers staan nu weekje onder spanning en zijn dus lekker op temperatuur gekomen (zeg maar gerust goed warm, ik schat de koelblokken wel een graadje of 40 - 45), ik ben behoorlijk onder de indruk van de prestaties na de modificatie.

Ik had verwacht alleen bij het luisteren naar stereo muziek het effect van de modificatie te horen maar zelfs met films kijken danig onder de indruk van de verbeterde weergave van effecten die dan via de front luidsprekers worden weergegeven.

Ik heb zo maar het vermoeden dat er binnen niet al te lange tijd nog een versterker voor modificatie weg gestuurd gaat worden, ik vermoed dat een modificatie van de Telos-400 voor de center speaker ook een mooie verbetering gaat geven  ;D ;D ;D

Of misschien toch eerst een nieuwe processor....    :sigh: :sigh: :sigh:
wordt vervolgd.... 

Groeten Jan

Jean Sibelius

Als je nog heel even geduld hebt, dan kan ik je wel adviseren wat de beste volgende upgrade wordt :D

Nogmaals... prachtige set! O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Roderick

Quote from: jan-rotterdam on November 21, 2014, 20:45:00
Versterkers staan nu weekje onder spanning en zijn dus lekker op temperatuur gekomen (zeg maar gerust goed warm, ik schat de koelblokken wel een graadje of 40 - 45), ik ben behoorlijk onder de indruk van de prestaties na de modificatie.

Ik had verwacht alleen bij het luisteren naar stereo muziek het effect van de modificatie te horen maar zelfs met films kijken danig onder de indruk van de verbeterde weergave van effecten die dan via de front luidsprekers worden weergegeven.

Ik heb zo maar het vermoeden dat er binnen niet al te lange tijd nog een versterker voor modificatie weg gestuurd gaat worden, ik vermoed dat een modificatie van de Telos-400 voor de center speaker ook een mooie verbetering gaat geven  ;D ;D ;D

Of misschien toch eerst een nieuwe processor....    :sigh: :sigh: :sigh:
wordt vervolgd.... 

Groeten Jan

moet je nagaan wat er gaat gebeuren als hij zijn eigen clockje ergens in zou kunnen en mogen inbouwen.  ;)

Maikel_audionerd

Quote from: jan-rotterdam on November 21, 2014, 20:45:00
Versterkers staan nu weekje onder spanning en zijn dus lekker op temperatuur gekomen (zeg maar gerust goed warm, ik schat de koelblokken wel een graadje of 40 - 45), ik ben behoorlijk onder de indruk van de prestaties na de modificatie.

Ik had verwacht alleen bij het luisteren naar stereo muziek het effect van de modificatie te horen maar zelfs met films kijken danig onder de indruk van de verbeterde weergave van effecten die dan via de front luidsprekers worden weergegeven.

Ik heb zo maar het vermoeden dat er binnen niet al te lange tijd nog een versterker voor modificatie weg gestuurd gaat worden, ik vermoed dat een modificatie van de Telos-400 voor de center speaker ook een mooie verbetering gaat geven  ;D ;D ;D

Of misschien toch eerst een nieuwe processor....    :sigh: :sigh: :sigh:
wordt vervolgd.... 

Groeten Jan

Supergaaf zeg  :wub:  :wub:  :wub:
Erg veel plezier gewenst!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

jan-rotterdam

#959


Allemaal prettige dagen !

Groeten Jan

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

LABO

Quote from: dre73 on December 22, 2014, 19:33:20
Uitslover! :D
Maar wel met stijl  :clapping:  Jij ook Jan fijne dagen gewenst.


Grtz. Lex
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

WickedGame

Fijne feestdagen! En een heel gezond en muziekaal 2015  ;D

jan-rotterdam

#964
Quote from: jan-rotterdam on November 21, 2014, 20:45:00

Ik heb zo maar het vermoeden dat er binnen niet al te lange tijd nog een versterker voor modificatie weg gestuurd gaat worden, ik vermoed dat een modificatie van de Telos-400 voor de center speaker ook een mooie verbetering gaat geven  ;D ;D ;D


De Telos-400 versterker voor de center heeft een vergelijkbare modificatie gehad als de Telos-600's.
Zit hier met een dikke grijns op m'n gezicht te genieten en de versterker is nog niet eens op temperatuur (net aangesloten)  ;D ;D ;D

En een foto van de binnenzijde



Groeten Jan


jan-rotterdam


De laatste upgrade m.b.t. Goldmund Theatre...... 20 stuks zonnepanelen op het dak  ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Groeten Jan


Jean Sibelius

Zo'n set verdiend inderdaad groene stroom! :colgate: Enig idee hoeveel je hiermee je huidige stroomafname afvangt? Zit nl ook al een tijd te dubben over het wel of niet te doen. Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

jan-rotterdam

#967
Zie PM Jan

Groeten Jan

peterbig

Hi Jan,

met belangstelling gelezen. mooi spul.

Ik heb even een PM verzonden. zou je daar eens naar willen kijken?

Gr,

Peter

jan-rotterdam

Peter,

zie mijn reactie per PM

Groeten Jan

peterbig

Quote from: jan-rotterdam on May 10, 2015, 14:45:41
De laatste upgrade m.b.t. Goldmund Theatre...... 20 stuks zonnepanelen op het dak  ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Groeten Jan

Hi Jan,

speelt dat ook beter, "groene" stroom?

nu even seriues, over wat voor een investering praten we dan?

gr,

Peter

WickedGame

Ben benieuwd of er in deze geweldige set nog nieuwe ontwikkelingen zijn.

2015 geen updates meer  :blink: alhoewel je ook geen enkele reden hebt om te "upgraden" :D

jan-rotterdam

Quote from: WickedGame on December 26, 2017, 14:14:25
Ben benieuwd of er in deze geweldige set nog nieuwe ontwikkelingen zijn.

2015 geen updates meer  :blink: alhoewel je ook geen enkele reden hebt om te "upgraden" :D

Geen updates de laatste maanden / jaren  ;D

Maar toevallig ben ik momenteel aan het kijken naar een nieuwe processor....   ::)
De Trinnov Altitude is op bezoek geweest en daar komt als het goed is binnen niet al te lange termijn nog een vervolg sessie op

Groeten Jan

Dirk

Hallo Jan
Je hebt al even niets meer gepost in dit topic zie ik, maar ik vroeg me wel af of het intussen nog wat geworden is met die Altitude en z'n eventuele follow-up?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea