Ultiem referentiekader; een huiskamer concert!

Started by Gemineye, March 27, 2015, 12:52:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gemineye

Op initiatief van mijn vrouw hebben we hier binnenkort het ultieme referentiekader; een huiskamer concert! Ze heeft een tijd geleden bij een concert van jacqueline govaerts in het voorprogramma stef classens (van de beste singer songwriter) gehoord en was erg enthousiast. Nou komt die hier binnenkort bij ons thuis en hebben we allemaal vrienden en familie uitgenodigd om mee te genieten! Ik ben heel erg benieuwd! Mooier dan dat kan in theorie toch bijna niet hè!

Ben erg benieuwd of jullie wel eens zoiets hebben gedaan!
:)

jon81

Uit ervaring kan ik zeggen dat zoiets een geweldige ervaring is!

Wij hebben Lavalu een keer thuis in de woonkamer gehad, en dat was heel erg mooi om mee te maken.
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

vik

Ik zou wel je buren even inlichten  :D


Quote from: Gemineye on March 27, 2015, 12:52:49
Op initiatief van mijn vrouw hebben we hier binnenkort het ultieme referentiekader; een huiskamer concert! Ze heeft een tijd geleden bij een concert van jacqueline govaerts in het voorprogramma stef classens (van de beste singer songwriter) gehoord en was erg enthousiast. Nou komt die hier binnenkort bij ons thuis en hebben we allemaal vrienden en familie uitgenodigd om mee te genieten! Ik ben heel erg benieuwd! Mooier dan dat kan in theorie toch bijna niet hè!

Ben erg benieuwd of jullie wel eens zoiets hebben gedaan!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Gemineye

#3
Quote from: vik on March 27, 2015, 14:49:58
Ik zou wel je buren even inlichten  :D

Haha die zijn uitgenodigd maar konden niet. Maar het is één persoon en akoestisch dus verwacht dat het met geluid wel meevalt. Er staat geen rockband hier te spelen ofzo!
:)

Gemineye

Tjonge dat was wel echt mooi hoor, gisteravond! Aanrader!
:)

Siddartha

Ik geen zelf regelmatig huiskamerconcerten, thuis voor mijn vrouw [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

larsonator

Quote from: Siddartha on April  5, 2015, 10:58:43
Ik geen zelf regelmatig huiskamerconcerten, thuis voor mijn vrouw [emoji6]
Ik ook, met mijn anus-trompet. echt referentie  :-X

erik s.

Met die batterij pedalen lijkt me het niet helemaal  akoestisch
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

larsonator


Gemineye

Quote from: erik s. on May 20, 2015, 12:58:12
Met die batterij pedalen lijkt me het niet helemaal  akoestisch

Excuus voor de heeele dikke up, maar ik had deze reactie nog niet gezien. Het was inderdaad `iets minder`akoestisch dan ik verwacht had, en dat we de buren beloofd hadden.  :angel:

Maar desondanks wel erg leuk! huiskamer helemaal vol, hartstikke gezellig.
:)