Graphics driver

Started by Abel_Dekkers, March 2, 2004, 10:29:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Hoi mensen,

Eindelijk mijn pc weer terug.........Processor was kapot nadat de koeling niet meer zo goed functioneerde.

Nu draai ik weer met Windows 98. Alles geinstalleerd behalve een goede driver voor mijn Geforce 4 kaart.

Ik heb wel een driver gevonden (versie 53.04 international) maar nadat ik na de installatie de pc opnieuw opstart krijg ik zwart scherm....dat de monitor de resolutie niet goed aankan zoiets (ben een leek op pc gebied  ;D) Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Sullivan

Hi,

Je kan opstarten in safe-mode aan het begin van een (re)boot. Nu zal de pc opstarten in een lage resolutie en kan je deze weer goed zetten.

mvg,
Frank

Abel_Dekkers

Hoi,

Ik weet al waar het aan ligt. Mn crt zit aan de vga uitgang van de kaart en mn beelscherm zit verbonden aan die lange witte stekker die je aan kan sluiten aan de videokaart.

Nu heb ik even mn pc beeldscherm aan de vga uitgang aangesloten en nu doet hij het gewoon wel. Nu alleen twinvieuw zoeken voor windows 98.........

Mvg,

Abel Dekkers
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

BadEend

5x versies ondersteunen allemaal twinview, mocht dit niet worden weergeven in je control pannel bij display eigenschappen valt dit nog aan te zetten.

Powerstrip er bij gebruiken is vaak ook erg handig, daarnaast zijn er nog andere programma's om je startbalk te verlengen bij het gebruik van 2 schermen.