IPad 3 naar AIR2

Started by Raphie, March 24, 2015, 20:33:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Quote from: Raphie on March 27, 2015, 10:26:09
m'n pikafdruk bedoel je, ik gebruik swaffelherkenning via eikelscan

Dat deed ik ook maar als je dat buiten je eigen woning doet dan kijken mensen toch vrij onwennig naar je  :angel:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Ja, m'n vrouw vond het ook minder. :D
Maar de AIR2 is wel vet, mooi scherm, supersnel, véél betere camera
Vond het echt die €175 bijleggen t.o.v. M'n iPad3 wel waard
Net ff mooie leren apple cover gekocht. Ben weer helemaal happy
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Quote from: Raphie on March 27, 2015, 13:51:45
Ja, m'n vrouw vond het ook minder. :D
Maar de AIR2 is wel vet, mooi scherm, supersnel, véél betere camera
Vond het echt die €175 bijleggen t.o.v. M'n iPad3 wel waard
Net ff mooie leren apple cover gekocht. Ben weer helemaal happy

Ja is inderdaad een fijn ding alhoewel het verschil met een Air 1 niet zo heel groot is. Die gaan nu voor 333 bij de MM weg hoorde ik net van een maatje die ook in de markt is voor een nieuwe.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Wifi snelheid ook stukken beter
Server: Amsterdam
Download: 121.05 Mbps
Upload: 12.41 Mbps
Ping Time: 15 ms
Connection Type: WIFI
Get Speedtest X HD for your iPad
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on March 27, 2015, 13:51:45
Ja, m'n vrouw vond het ook minder. :D
Maar de AIR2 is wel vet, mooi scherm, supersnel, véél betere camera
Vond het echt die €175 bijleggen t.o.v. M'n iPad3 wel waard
Net ff mooie leren apple cover gekocht. Ben weer helemaal happy

Mooie aankoop, ligt hier ook een 2 op tafel waar we happy mee zijn  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

danielo

Quote from: Hanky Panky on March 27, 2015, 10:19:29
Apple heeft zo meteen natuurlijk wel je vingerafdruk  :D

Ehmm nee dat is niet hoe het werkt, de afdruk wordt door de sensor zelf omgezet en intern opgeslagen. De logica om te beoordelen of het de zelfde vinger (of andere aanhangsel) zit ook in de chip en geeft alleen ja/nee antwoorden. Op geen moment komt de informatie verder dan de eerste chip en dus ook niet naar apple en/of andere. Touchid is niet perfect maar dit is niet 1 van de problemen kunnen we stellen na een paar jaar in de markt. Weet wel dat het een 'grapje' is maar gezien we van wachtwoorden af moeten is het denk ik niet handig om dit soort misvattingen elke keer de wereld in te gooien zonder correctie.

Wat wel grappig is aan deze thread is dat we inderdaad zien dat de ipad een doorgeef ding is die aan andere wordt gegeven en er in families ipads doorgeschoven worden van ipad2 tot air2 dat doen we hier ook. Voor apple (en vooral wallstreet) is dat even wennen want de vervang cycle is een stuk lager en het is erg onduidelijk wanneer/waarom mensen upgraden.

Hier in de directe fam. ook denk 4 of 5 verschillende versies (groot en klein) in gebruik.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

The Guardian

Quote from: danielo on March 28, 2015, 09:49:50
Wat wel grappig is aan deze thread is dat we inderdaad zien dat de ipad een doorgeef ding is die aan andere wordt gegeven en er in families ipads doorgeschoven worden van ipad2 tot air2 dat doen we hier ook. Voor apple (en vooral wallstreet) is dat even wennen want de vervang cycle is een stuk lager en het is erg onduidelijk wanneer/waarom mensen upgraden.

Daniel.

Nu je het schrijft - inderdaad.

Perfectionist

Quote from: Raphie on March 27, 2015, 13:51:45
Ja, m'n vrouw vond het ook minder. :D
Maar de AIR2 is wel vet, mooi scherm, supersnel, véél betere camera
Vond het echt die €175 bijleggen t.o.v. M'n iPad3 wel waard
Net ff mooie leren apple cover gekocht. Ben weer helemaal happy

Heb nu de iPad Air ensla altijd 1 serie over. Dus van de  1 naar de 3, en van de 3 naar de Air. Wat is er eigenlijk veranderd van de Air 1 naar de 2?
Een beter forum begint bij jezelf.

Raphie

Snelheid, niet meer dat plastic display, veel beter ips scherm, sensor
JBL PRX Power!

Perfectionist

Wanneer is de 2 EOL? Eind dit jaar? Dan wacht ik liever nog ff.
Een beter forum begint bij jezelf.

ajbeefde

Quote from: Perfectionist on March 28, 2015, 12:23:53
Wanneer is de 2 EOL? Eind dit jaar? Dan wacht ik liever nog ff.

Indien je altijd 1 serie overslaat zit er niets anders op.... ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Starred

Ben tijdje terug ook van 3 naar air2 gegaan. Wereld van verschil  :)

Gelukkig wel 64gb genomen

jaco

Met 802.11ac is wireless wel veel sneller. Mijn dochtertje heeft een air2 en die doet tot 140 Mbps. Ipad 3 net over de 40 mbps hier op 802.11n 5GHz

Raphie


Quote from: jaco on March 29, 2015, 09:53:51
Met 802.11ac is wireless wel veel sneller. Mijn dochtertje heeft een air2 en die doet tot 140 Mbps. Ipad 3 net over de 40 mbps hier op 802.11n 5GHz
hier internet idd ook véél sneller
JBL PRX Power!

Madhouse

Ik ben van een iPad 2 naar een iPad Air 2 gegaan en wat een enorm verschil zeg. Alles loopt nu veel sneller en ook het internet is veel sneller inderdaad.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub