Mini Meeting + Amp Shootout @ Martin M

Started by Martin_M, March 1, 2004, 13:59:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Wat neemt iedereen mee? Wat is nu het uiteindelijke plan?

Martin_M

Zie eerste post.

Deze is idd nog niet compleet. Als een ieder hier nog even wil vermelden wat men nog meer meeneemt.

Garmt, je neemt iig je MIT digital Reference mee???

En ook betere analoge interlinks voor tussen de pre/ML en amps is zeer welkom. Dat is hier thuis nog een bottleneck.
Mijn TAG heeft geen gebalanceerd uit. MIT zou gezien de rest van mijn opstelling ook een aardige combi zijn ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

garmtz

Quote from: Martin_M on March 16, 2004, 08:29:31
Zie eerste post.

Aha! :D

QuoteDeze is idd nog niet compleet. Als een ieder hier nog even wil vermelden wat men nog meer meeneemt.

Ik wil eigenlijk mijn CEC meenemen, om te vergelijken met de TEAC. Gevaarlijk, ik weet het... (voor mij dan, ik weet hoe goed de TEAC is) ::)

QuoteGarmt, je neemt iig je MIT digital Reference mee???

Yep!

QuoteEn ook betere analoge interlinks voor tussen de pre/ML en amps is zeer welkom. Dat is hier thuis nog een bottleneck.
Mijn TAG heeft geen gebalanceerd uit. MIT zou gezien de rest van mijn opstelling ook een aardige combi zijn ;D

Ik neem de MIT MI-330 Shotgun Medium Impedance ook wel mee dan... :)

Martin_M

En aangepast.

Garmt, ga je een vrachtauto'tje of boedelbak huren ??? :P

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Jiri

Nah...ik denk dat we maar met mijn auto moeten gaan rijden Garmtz...? ;)

Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

Quote from: Jiri on March 16, 2004, 10:05:52
Nah...ik denk dat we maar met mijn auto moeten gaan rijden Garmtz...? ;)

Lijkt me beter van wel ja... Ik zou er lang en hard over nadenken of je trouwens je No.390S wel in zijn doos wilt vervoeren... Zou de transportbout niet genoeg (moeten) zijn?

Scarp

De CEC lijkt me zeer interessant om te zien en horen!

Jiri

Quote from: garmtz on March 16, 2004, 10:08:58
Lijkt me beter van wel ja... Ik zou er lang en hard over nadenken of je trouwens je No.390S wel in zijn doos wilt vervoeren... Zou de transportbout niet genoeg (moeten) zijn?

Hmmmm, nee, ik neem m toch in doos mee. Je weet maar nooit of ik tijdens de rit nog de behoefte krijg om weer in een greppel te rijden ;D

Greetz,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

blue-eyes

Laat jij je zo afleiden door Garmt Jiri, zo dat je in een greppel rijdt?

Ik wil het niet weten ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Jiri

Quote from: Blue-Eyes on March 16, 2004, 10:37:46
Laat jij je zo afleiden door Garmt Jiri, zo dat je in een greppel rijdt?

Ik wil het niet weten ;D ;D

Uhhhh.... :-[
Dat is een heel ander verhaal.....Garmtz zat toen overigens niet in de auto.

Gr,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Sullivan

Quote from: Jiri on March 16, 2004, 10:42:12

Uhhhh.... :-[
Dat is een heel ander verhaal.....Garmtz zat toen overigens niet in de auto.

Gr,
Jiri

Maar je dacht wel aan hem?  ::) ;D

mvg,
Frank

Jiri

Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Sullivan

Quote from: Jiri on March 16, 2004, 12:29:59
Ik denk altijd aan Garmtz..... ;D


Om de woorden van Blue-Eyes nog meer eens te herhalen:

Ik wil het niet weten ;D ;D.

mvg,
Frank


Roland



Jiri

Harstikke lache man..... ;D Leuk geshopt!!
Het wordt alleen een beetje off-topic zo........ ;)

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Martin_M

ach ik denk...ik zeg maar niets meer.

Ik weet wel dat Jiri en Garmt maar zo ver mogelijk uit elkaar moeten gaan zitten ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martin_M

#68
Sjips, hadden we 1-5 als uitwijkdatum geregeld omdat er altijd wel iemand is die toch de 24e niet kan blijken wij dat zelf te zijn (of het moet echt niet anders kunnen).
Er is nl. iets tussengekomen wat maar één keer in het jaar voorkomt en dat wordt uitgerekend in dat weekend van de 24e georganiseerd.

Dus hopelijk kan iedereen 1-5 nog.

Wij horen 't graag.

Groetjes,
Martin & Pantera
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#69
Ik kan de eerste ook.

p.s. Moet je niet schrijven dat "WIJ" het graag horen als je afsluit met een groet van beiden? ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Mischien dat ik dan zelf al even eerder een bak koffie bij je kom halen dan de 5e. Ben al wel toe aan een tegenbezoek ;)

Eventueel kan ik wel de andere gast uit Lelystad meenemen, daar had je toch een visite voor beloofd? Hij wilde hier ook nog luisteren. Komt ie eerst hier maar naar toe, even luisteren en op weg naar je (ben slecht in namen,maar volgens mij was het REMC oid, oeps... shame on me ;D ).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

Is altijd goed.
*datum afspraak via msn*
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

reMC

Quote from: Blue-Eyes on March 18, 2004, 22:54:58
Mischien dat ik dan zelf al even eerder een bak koffie bij je kom halen dan de 5e. Ben al wel toe aan een tegenbezoek ;)

Eventueel kan ik wel de andere gast uit Lelystad meenemen, daar had je toch een visite voor beloofd? Hij wilde hier ook nog luisteren. Komt ie eerst hier maar naar toe, even luisteren en op weg naar je (ben slecht in namen,maar volgens mij was het REMC oid, oeps... shame on me ;D ).

Je weet mn naam nog, heel goed ;)

Eehm, ik zou inderdaad graag willen luisteren, maar heb helaas niets om mee te brengen! Maar ik ben gewoon heel benieuwd naar Krell en ML, heb ik namelijk nog geen echte ervaring mee..

Let me know..

blue-eyes

#74
Je hebt PM, kijk maar even. Ik neem op die avond de ML niet mee,daar ik dat toch tijdens de shoot out al doe.

PM maar terug over het verdere verloop. Ik reageer morgen wel even naar je terug.

Het maakt toch niets uit dat je niets hebt om mee te nemen? ALs je je oren maar meeneemt, of een stuk vlaai ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey