canceld tv serie,s 2015 / 2016

Started by copycat, March 11, 2015, 04:17:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

copycat


DVDGuy

Niet één show waar ik (nog) naar kijk  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Kjelt

weinig te weepen ken er niet een van. Het geeft aan hoe belachelijk veel shows er geproduceerd worden en hoe weinig er kwalitatief goed genoeg zijn.

Jumping Jack

Deze is wel goed: "The Crazy ones": the goodwill for Robin Williams and blablabla, wasn't enough to keep "The crazy ones" afloat on CBS for more than one season".

Het feit dat Robin Williams dood is, gaat blijkbaar aan de schrijver voorbij.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kjelt

Quote from: Jumping Jack on March 11, 2015, 11:53:44
Deze is wel goed: "The Crazy ones": the goodwill for Robin Williams and blablabla, wasn't enough to keep "The crazy ones" afloat on CBS for more than one season".

Het feit dat Robin Williams dood is, gaat blijkbaar aan de schrijver voorbij.
Dat is oud nieuws, die serie is gecancelled toen Robin nog leefde dat was een van de redenen dat hij in een depressie terecht kwam als ik het me goed herrinner. Zitten wel meer oude nieuwsfeiten in dat bericht.

Erik1977

gelukkig.. niks wat ik volg.
Echt zonde als je een serie wel leuk vindt en ze cancellen vanwege kijkcijfers.

hdnoob

Ik baal nog steeds van 'V' en Ringer.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.