Arjan's Atmos 7.2.4 woonkamer bios

Started by arjan1978, March 9, 2015, 15:53:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

Quote from: arjan1978 on May  6, 2018, 23:20:31
Heb hier ook vloerverwarming, maar nee enigste deur in de kamer zijn de schuifdeuren.
Daar ga ik dus door de holle wand ,over de schuifdeuren heen.

Maar als de vloerverwarming brand en je dweild de vloer dan kun je de verwarming precies zien lopen is me een keer opgevallen. Toen ik aan het dweilen was.

Wat ook mogenlijk is,  weet niet wat voor kozijnen je hebt in de kamer,  maar stel dat deze een aftimmerplint heeft, die eraf trekken daar achter kan je dan een gootje freessen waar wel een kabel doorheen kan, dan de plint er weer op , en zo zijn ze dan ook uit het zicht
Vloerverwarming kan nooit dicht tegen de want aan geplaatst worden. Daar zit altijd zo'n 10 cm tussen

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Dirc

I know, maar het is toch een risicotje. En als er toevallig een betonnen balk loopt moet je toch een stukje uit te muur.

PascalP

wow, mooie kamer man!
Ziet er super uit :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

INIURIA

Dik voor mekaar show daar in Rijssen. Eenmaal gewend aan Ambilight dan wil je niks anders is ook mijn ervaring. Mooie grootte ook. Geen last van kijkers voor de ramen op zondag tijdens optochten richting de kerk?  :D