R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Daklem

Ik lees benieuwd mee naar je ervaringen met deze netkabel.  O0

R

#2201
Vanavond gezellig wygo op bezoek gehad. Naast dat hij kennis heeft gemaakt met de speakers, heeft ie ook wat foto's geschoten. Hier een (voor)proefje.


Daklem

Quote from: Ruben on March 19, 2007, 23:17:43
Vanavond gezellig wygo op bezoek gehad. Naast dat hij kennis heeft gemaakt met de speakers, heeft ie ook wat foto's geschoten. Hier een (voor)proefje.

Dat ziet er heel sfeervol uit  O0

Die kleur van de speakers vind ik nu wel erg mooi over komen op deze foto!  :o

mikeske

wat staat daar op je arcam ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Dit is de foto waarop de kleurechtheid van de speaker het beste naar voren komt.

Quote from: Daklem on March 19, 2007, 23:33:39
Dat ziet er heel sfeervol uit  O0

Die kleur van de speakers vind ik nu wel erg mooi over komen op deze foto!  :o

@mike, dv 6500

Daklem

Quote from: Ruben on March 19, 2007, 23:34:43
Dit is de foto waarop de kleurechtheid van de speaker het beste naar voren komt.

Ik moet eerlijk bekennen, Hoe vaker ik de speakers zie, hoe mooier ik ze ga vinden.  :o

mikeske

Quote from: Daklem on March 19, 2007, 23:44:01
Ik moet eerlijk bekennen, Hoe vaker ik de speakers zie, hoe mooier ik ze ga vinden.  :o

Idem hier  :-[
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Dat is toch niet zo erg :P :-\

Quote from: Daklem on March 19, 2007, 23:44:01
Ik moet eerlijk bekennen, Hoe vaker ik de speakers zie, hoe mooier ik ze ga vinden.  :o

Quote from: mikeske on March 19, 2007, 23:53:57
Idem hier  :-[

Perfectionist

Quote from: Ruben on March 19, 2007, 23:17:43
Vanavond gezellig wygo op bezoek gehad. Naast dat hij kennis heeft gemaakt met de speakers, heeft ie ook wat foto's geschoten. Hier een (voor)proefje.

Heel mooi zo die houtkleur.  8)
Een beter forum begint bij jezelf.

molle

Heel mooie foto hoor 8) Die speakers, man toch :-*
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

W

even snel reageren hoor, zit op m'n stage..

Tsja, en toch is dit niet de mooiste foto (denk ik), inderdaad wat Ruben zegt; de kleurechtheid van de speakers komt op deze foto het beste uit de verf!

Ruben bedankt! het was zoals altijd weer gezellig. En nu ga ik snel aan 't werk!

Joep

Mooie foto en helemaal mooi hoe de OTA speakerkabel bijna ontzichtbaar is!

royal d

Super mooie speakers, ikzelf vind ze iets mooier dan SF (volgens mij had ik dat al gezegd :-X)

bmateijsen

Toch lijken de luidsprekers wat meer oranje dan ze in werkelijkheid zijn...

Quote from: WyGo on March 20, 2007, 09:25:26
even snel reageren hoor, zit op m'n stage..

Tsja, en toch is dit niet de mooiste foto (denk ik), inderdaad wat Ruben zegt; de kleurechtheid van de speakers komt op deze foto het beste uit de verf!

Ruben bedankt! het was zoals altijd weer gezellig. En nu ga ik snel aan 't werk!

W

Quote from: bmateijsen on March 20, 2007, 09:50:13
Toch lijken de luidsprekers wat meer oranje dan ze in werkelijkheid zijn...


Klopt, ik had echt ontzettend veel moeite om ze echt goed op de foto te krijgen! Zodra de sluiter iets langer open ging werd heel de foto rood/oranje. Ik had deze nog niet in het echt gezien maar het zijn inderdaad erg mooie luidsprekers! Toch moet ik blijven zeggen dat het karakter van de SF's meer mijn ding is. Maar ik begrijp de keuze voor LV's ook wel goed!

Ik ben benieuwd welke foto's Ruben er nogmeer uit gaat pikken, ik denk dat er wel een stuk of 3 - 4 aardige tussen zitten.

Rub, Voor de volgende keer ga ik zorgen dat ik nog wat leniger ben (om net dat beetje meer aan de foto mee te geven) en nog wat meer oefenen met m'n camera!

VlisChris

Hoe heb je de foto's geschoten? Heb je de kans om om de witbalans achteraf recht te zetten?
De hele foto is namelijk een beetje roze-achtig/oranje?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

W

Quote from: Christiaan Sauer on March 20, 2007, 11:17:00
Hoe heb je de foto's geschoten? Heb je de kans om om de witbalans achteraf recht te zetten?
De hele foto is namelijk een beetje roze-achtig/oranje?

Als JPG, heb zelf geen raw viewer. Maar ik heb inderdaad niet naar de witbalans gekeken.

Audiofiel

Bij deze. ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

#2218
Nog zoveel mogelijk uit deze foto's halen is ook niet mijn dagelijkse kost, maar zal eens proberen het nog wat beter te doen.

@audiofiel. welke settings gebruik je daarvoor? En bedankt, veel beter zo.

Audiofiel

Quote from: Ruben on March 20, 2007, 11:28:40
@audiofiel. welke settings gebruik je daarvoor? En bedankt, veel beter zo.

Ik heb even de snelle methode gepakt met levels aanpassen, pipetje witpunt en plekje in foto kiezen die wit moet zijn. Resultaat is dat je hier nogal wat details in de hoge lichten verliest. ;)

Normaal pak je liefst van tevoren het RAW-bestand of anders op zijn minst een aanpassingslaag, zodat je non-destructive kunt werken. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Joep

he jammer ruben, nu heb je de foto vervangen door de bewerkte van audiofiel! Nu kan ik het voor-en-na niet meer zien!  ;D

R

;D

Quote from: Proprius on March 20, 2007, 11:51:09
he jammer ruben, nu heb je de foto vervangen door de bewerkte van audiofiel! Nu kan ik het voor-en-na niet meer zien!  ;D

Audiofiel

Quote from: Proprius on March 20, 2007, 11:51:09
he jammer ruben, nu heb je de foto vervangen door de bewerkte van audiofiel! Nu kan ik het voor-en-na niet meer zien!  ;D

Your wish is my command. ;)

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

royal d

#2223
Ik vind de kleur van de kasten mooier bij de bewerkte foto :)

FrankB

Quote from: D.E Yirci on March 20, 2007, 15:41:10
Ik vind de kleur van de kasten mooier bij de bewerkte foto :)

Dat komt mooi, want die zit ook dichter bij de werkelijkheid ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12