R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Ze zijn binnen!!! Oh wat zijn ze mooi. Foto's volgen..

Rody

Quote from: Ruben on January  2, 2007, 13:43:08
Ze zijn binnen!!! Oh wat zijn ze mooi. Foto's volgen..

Nice, ik ben benieuwd :)

mikeske

Quote from: Ruben on January  2, 2007, 13:43:08
Ze zijn binnen!!! Oh wat zijn ze mooi. Foto's volgen..

Ben benieuwd naar de foto's  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Chris80

Quote from: Ruben on January  2, 2007, 13:43:08
Ze zijn binnen!!! Oh wat zijn ze mooi. Foto's volgen..

Mooi man ! Laat de foto's maar komen :)
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

#2005
Thanks mannen.

Dan meteen maar even wat foto's geschoten. Bij gebrek aan fatsoenlijk daglicht moeten flitsen. En de camera is ook niet zo goed. Kleurtechnisch gezien dus niet helemaal natuurgetrouw. Ze zijn in het echt iets lichter. Wel prachtig gematched en gespiegeld fineer in de speakers. Op sommige foto's zitten wat stofjes, dat zijn geen beschadigingen ;)


TheSpeedSkater

Mooi mooi mooi!

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten en succes met inspelen..
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

advr


ontzettend mooi zo Ruben, erg mooie boxen, hier worden we jaloers van :P :P 8) 8)

(mooie foto's hoor, niets mis mee!!)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

molle

Dat is echt wel een heel mooi kleurtje hoor 8) Feli en veel luisterplezier met je nieuwe speakers.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

El Penumbra

Feli Ruben, heel mooi.

R


LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

FrankB

Schitterend man!! Prachtige start van het nieuwe jaar  O0
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Magura

Feli Ruben. Mooie speakers hoor  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

royal d

#2014
Ze zien er erg mooi uit, persoonlijk vind ik ze mooier dan de SF :-X.

Starred

Gefeliciteerd Ruben. Hoop dat je er flink van genieten.

Ik vind de SF's trouwens vele malen mooier. Maar voor echte audiofielen telt alleen het geluid nietwaar.

Gelukkig ben ik geen audiofiel  8)

Stefan S.

Very nice, gefeliciteerd  :D

R

Thanks. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze in deze uitvoering ook echt ontzettend mooi vind. Het heeft iets statigs.

royal d

Ik zag dat de randen van de woofers van foam waren, vergaat dit niet na enige tijd zoals de oude jamo speakers?

R


royal d

Thnx ik heb eroverheen gelezen denks. iig kan je er een tijdje mee voort O0

Audiofiel

Quote from: Starred on January  2, 2007, 16:15:15
Ik vind de SF's trouwens vele malen mooier. Maar voor echte audiofielen telt alleen het geluid nietwaar.

Gelukkig ben ik geen audiofiel  8)

LOL :D :D

Ik vind ze anders eerlijk gezegd ook helemaal niet mooi om te zien. En Sonus Faber vind ik er inderdaad vele malen beter uit zien. Maar smaken verschillen... Het gaat uiteindelijk om wat Ruben er zelf van vind. En om hoe ze klinken natuurlijk! :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Ruben vind ze vele male mooier dan dat ie verwacht had ;) Overigens zijn ze in het echt een stuk mooier dan op de foto te vangen is (door mij ;))

Quote from: Audiofiel on January  2, 2007, 17:15:10
Het gaat uiteindelijk om wat Ruben er zelf van vind. En om hoe ze klinken natuurlijk! :)

Boontje

Heel mooi Ruben! Feli

Eerste indruk uiterlijk was bij mij overigens ook minder, maar nu ik ze vaker zie moet ik ook eerlijk zijn dat mijn mening over het uiterlijk bijgesteld moet worden. Kwestie van gewenning denk ik.

in ieder geval maar gelijk je hele cd-collectie opnieuw beluisteren, dus zet fear van Sarah maar op  O0
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Deleted member

Nou beter kan het jaar niet beginnen lijkt me! Gefelicteerd Ruben!  8)