R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boontje

Quote from: Ruben on November  7, 2006, 16:50:13
De keus om de switch nu te maken is vooral omdat het nu nog kan ;).

Anderen noemen het ongeduldig zijn  ;) Maar ik geef je groot gelijk! Ik zou eigenlijk ook nog een jaartje wachten tot we verhuisd waren, maar uiteindelijk ook ruim niet gelukt ;) haha.

De living voice ziet er iig erg  8) uit. Heb hem zelf nooit gehoord, maar qua uiterlijk een speaker welke in de top van mijn smaak valt.
samen met natuurlijk de gs60  >:D  ;)
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

R

Mwoah het is meer dat ik nu de ruimte heb wat prioriteiten te verschuiven.

Quote from: Boontje on November  8, 2006, 09:07:46
Anderen noemen het ongeduldig zijn  ;) Maar ik geef je groot gelijk! Ik zou eigenlijk ook nog een jaartje wachten tot we verhuisd waren, maar uiteindelijk ook ruim niet gelukt ;) haha.

Boontje

Ben benieuwd of je in de toekomst ook bij het arcam geluid zal blijven of dat je mogelijk naar ander "speelgoed" gaat kijken zoals lavardin en lyngdorf.
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

R

#1753
Die heb ik beiden al hier gehad. De lavardin was echt O0 O0... De lyngdorf was ik wat minder over te spreken. Het leek allemaal wat koel te worden. Op de VAD was dat echter niet zo. Ik ben wel van plan om deze arcam dingen nog wel even te laten staan.

Quote from: Boontje on November 12, 2006, 22:00:50
Ben benieuwd of je in de toekomst ook bij het arcam geluid zal blijven of dat je mogelijk naar ander "speelgoed" gaat kijken zoals lavardin en lyngdorf.

Jean Sibelius

Quote from: Ruben on November  8, 2006, 10:19:56
Mwoah het is meer dat ik nu de ruimte heb wat prioriteiten te verschuiven.
Ach, bij sommige dingen moet je soms niet te veel nadenken en de kansen benutten zodra die zich voordoen ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

#1755
Heb je ook wel weer gelijk in. De andere kant is dat het nu ook erg mooi klinkt vind ik. Een marginale verbetering is leuk, maar dan zou ik wel twijfelen.

Quote from: HSN on November 12, 2006, 22:25:52
Ach, bij sommige dingen moet je soms niet te veel nadenken en de kansen benutten zodra die zich voordoen ;)

R

Inmiddels net de dealer de deur weer uit geschopt... ;)

Hij heeft een paar Living voice avatar speakers in cherry achter gelaten. Die gaan we eens lekker testen. Foto zal ik nog wel even schieten.

molle

#1757
Quote from: Ruben on November 15, 2006, 17:20:11
Inmiddels net de dealer de deur weer uit geschopt... ;)

Hij heeft een paar Living voice avatar speakers in cherry achter gelaten. Die gaan we eens lekker testen. Foto zal ik nog wel even schieten.

Nice 8) Ben benieuwd naar je ervaringen.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

TheSpeedSkater

#1758
Quote from: Ruben on November 15, 2006, 17:20:11
Hij heeft een paar Living voice avatar speakers in cherry achter gelaten.

O0
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Even een klein overzichtje. Overigens is de kleur random.

molle

Quote from: Ruben on November 15, 2006, 17:41:42
Even een klein overzichtje. Overigens is de kleur random.

Het water loopt me in de mond ;D Mooi hoor O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Deleted member

Nou ze misstaan in elk geval niet! Ben benieuwd naar je verslagje!  ;)

Durk

een paar mooie speakers. (ik heb het even niet over de looks) Zijn ze ook in piano-lak verkrijgbaar? Moet eerlijk zeggen dat ik de SF's mooier vindt.. Mooier.. zeg maar gerust: prachtig!
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Rob_H

#1763
Quote from: Durk on November 15, 2006, 18:03:57
een paar mooie speakers. (ik heb het even niet over de looks) Zijn ze ook in piano-lak verkrijgbaar? Moet eerlijk zeggen dat ik de SF's mooier vindt.. Mooier.. zeg maar gerust: prachtig!

Idd, Sonus Faber zijn prachtige speakers en dit over heel hun prijssigment.
Een tijdje geleden de nieuwe Guarneri Memento gehoord op DarTZeel versterking, mijn mond viel werkelijk open.
Wat een prachtig geluid, veruit de mooiste bookshelf luidspreker die ik ooit gehoord heb.

Living Voice moet ik dan toch maar eens aan men oren onderwerpen.  ;D

Mvg. Rob

Jean Sibelius

Hoi Ruben,

Ik heb Living Voice een tijdje geleden gehoord bij ons op de audioclub en ik vond ze geweldig klinken (in combinatie met Lavardin).

Ben benieuwd hoe ze matchen met Arcam. Alvast veel (luister)plezier toegewenst!


Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Voor zover ik weet is bijna alles leverbaar, als je maar wat geld neerlegt ;)

Ik vind in het eerste gezicht de Sf's ook mooier, maar dit staat toch wel beter dan verwacht. De zwarte onderkant oogt er heel goed bij.

Quote from: Durk on November 15, 2006, 18:03:57
een paar mooie speakers. (ik heb het even niet over de looks) Zijn ze ook in piano-lak verkrijgbaar? Moet eerlijk zeggen dat ik de SF's mooier vindt.. Mooier.. zeg maar gerust: prachtig!

R

Dat moet wel erg lekker geklonken hebben. Supermooie spullen allemaal O0

Quote from: Rob_H on November 15, 2006, 18:14:00
Idd, Sonus Faber zijn prachtige speakers en dit over heel hun prijssigment.
Een tijdje geleden de nieuwe Guarneri Memento gehoord op DarTZeel versterking, mijn mond viel werkelijk open.
Wat een prachtig geluid, veruit de mooiste bookshelf luidspreker die ik ooit gehoord heb.

Living Voice moet ik dan toch maar eens aan men oren onderwerpen.  ;D

Mvg. Rob


mikeske

Ziet er super uit en zal waarschijnlijk ook super klinken  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rody

Lijkt me erg mooi klinken Ruben :)
Ben benieuwd wat je er van vind (en ook tov jouw SF).



bmateijsen

Er is veel leverbaar behalve pianolak ;).

Quote from: Ruben on November 15, 2006, 19:07:56
Voor zover ik weet is bijna alles leverbaar, als je maar wat geld neerlegt ;)

Ik vind in het eerste gezicht de Sf's ook mooier, maar dit staat toch wel beter dan verwacht. De zwarte onderkant oogt er heel goed bij.


frank2

Ruben,
ik wil je toch 1 raad geven: als deze speakers je van het voor je zijn, koop ze dan maar als je ergens twijfelt doe het dan niet. Waarom? je legt ook in jouw geval zoveel geld er op toe als je nieuwe speakers koopt en je oude (zo oud zijn ze niet) weer verkoopt. Spaar dan liever langer en koop wat van alle kritiek ontheven is, omdat die speaker zo mooi is. Anders spaar langer en geniet van je SF.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Boontje

ben (zoals waarschijnlijk velen) erg benieuwd naar je luisterervaringen. Speakers vind ik ook erg mooi, alleen jammer van het zwarte gedeelte aan de onderkant.

Hoop dat je je muziek opnieuw gaat herbeleven door deze speakers  :)
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

R

bedankt voor de tip frank, maar als ik twijfel, doe ik niets. ;)

Overigens neig ik meer naar de auditorium(€ kwestie) dan naar de avatar. Dat maakt het prijsverschil toch wel een stukje kleiner.

Quote from: frank2 on November 15, 2006, 19:59:09
Ruben,
ik wil je toch 1 raad geven: als deze speakers je van het voor je zijn, koop ze dan maar als je ergens twijfelt doe het dan niet. Waarom? je legt ook in jouw geval zoveel geld er op toe als je nieuwe speakers koopt en je oude (zo oud zijn ze niet) weer verkoopt. Spaar dan liever langer en koop wat van alle kritiek ontheven is, omdat die speaker zo mooi is. Anders spaar langer en geniet van je SF.

@boontje. Het zwarte voetje vind ik juist erg mooi. Dat geeft een verband met de rest van zwarte spullen ;)

Enne verslag zal er wel komen hoor.

Chris80

Jij gaat een leuke tijd tegemoed. Veel plezier met de LV :)
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

myself

Quote from: Ruben on November 15, 2006, 17:20:11
Hij heeft een paar Living voice avatar speakers in cherry achter gelaten.
he, wat vervelend nou  ;) ::)

kom je de komende dagen weer alleen aan lekker luisteren toe  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip