R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

ha ha het kan ook korter...

Te dikke audi de deur uit -> nieuwe Curves ;)


Quote from: mikeske on October 25, 2006, 23:26:26
Volgend jaar de zaak vergroten -> grotere inkomsten -> nieuwe speakers

lijkt me logisch toch  ;D ;D ;D

molle

Quote from: mikeske on October 25, 2006, 23:26:26
Volgend jaar de zaak vergroten -> grotere inkomsten -> nieuwe speakers

lijkt me logisch toch  ;D ;D ;D

Laten we het hopen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

R

Quote from: Rody on October 25, 2006, 23:26:55
Ruben, jij blijft ook maar aan de gang he ;D
Ha ha, je moet toch iets he.
Quote
Lijken mij erg mooie luidsprekers, waarom alleen deze twee?
Eigenlijk alleen de cremona's op het oog. Die zijn gewoon zo mooi, maar de WB staan nog in het geheugen sinds kate, ook erg mooi. Daarnaast beiden afkomstig van BBG, voor mij belangrijk ;)

molle

Quote from: Ruben on October 25, 2006, 23:27:38
ha ha het kan ook korter...

Te dikke audi de deur uit -> nieuwe Curves ;)



Audi buiten, now way. Dan zal ik me toch wel wat meer kunnen aanschaffen dan die Curves alleen ;D
Wie weet vrijdag Euro Millions. Met een 10.000 euro zou ik al blij zijn 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Rody

Dan moet je straks zeker ook weer je versterker en cdspeler vervangen  ;D

mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:30:59
Audi buiten, now way. Dan zal ik me toch wel wat meer kunnen aanschaffen dan die Curves alleen ;D
Wie weet vrijdag Euro Millions. Met een 10.000 euro zou ik al blij zijn 8)

ik zou ook men Audi S8 full-option niet wegdoen voor een paar nieuwe monitor speakertjes hoor  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Ha ha, nee. Daar is niets mis mee... :P

Quote from: Rody on October 25, 2006, 23:32:13
Dan moet je straks zeker ook weer je versterker en cdspeler vervangen  ;D

molle

Even off topic.

Had de Audi vorige week bijna geruild tegen een Audi RS6 vorig model. Kwam er mee thuis en net nog de koekenpan kunnen ontwijken, dus is niet door gegaan :-\
Was echt geen normale wagen hoor. Zo normaal mogelijk langs de buitenkant, maar onder de kap :o :o
Getuned tot 485 Pk. Was echt wel een duiveltje in doosje.
Maar bijnader inzien kan je voor zoiets toch beter in Duistland wonen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

molle

Quote from: mikeske on October 25, 2006, 23:32:50
ik zou ook men Audi S8 full-option niet wegdoen voor een paar nieuwe monitor speakertjes hoor  :P

heb jij een Audi S8 ???
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Rody


mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:35:50
heb jij een Audi S8 ???

neen  :P, was maar een grapje ( jammergenoeg )

welke audi heb jij eigenlijk ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Audiofiel

Quote from: Ruben on October 25, 2006, 23:29:38
Eigenlijk alleen de cremona's op het oog. Die zijn gewoon zo mooi, maar de WB staan nog in het geheugen sinds kate, ook erg mooi. Daarnaast beiden afkomstig van BBG, voor mij belangrijk ;)

WB is errugg 8) 8) 8)

Die speakers klonken inderdaad erg goed bij Kate. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

myself

doe maar WB's  8) 8)
die heb ik ooit eens bij audio excellence gehoord en waren zooooo mooi ! (wel goed aangestuurd natuurlijk  ::))
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Die klonken inderdaad top. Ben benieuwd wat de arcam match doet.

Quote from: Audiofiel on October 25, 2006, 23:56:52
WB is errugg 8) 8) 8)

Die speakers klonken inderdaad erg goed bij Kate. :D

Audiofiel

Quote from: Ruben on October 26, 2006, 00:04:56
Die klonken inderdaad top. Ben benieuwd wat de arcam match doet.

Er is maar 1 manier om daar achter te komen... ;) ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Eens. Ook niet geheel vervelend om te doen ;)

Quote from: Audiofiel on October 26, 2006, 00:12:10
Er is maar 1 manier om daar achter te komen... ;) ;D

W

Quote from: Ruben on October 26, 2006, 00:13:47
Eens. Ook niet geheel vervelend om te doen ;)


Alvast veel plezier gewenst!!

TheSpeedSkater

Leuk Ruben,

Ik ga het volgen !
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

VDM

Grappig, heb net zelf de Arcs permanent in huis! Speel met een Lavardin IT en dat klinkt ook zeker O0

Heb ook de Lavarin IS ref, de Lyngdorf 2200 en de Primare PRE30+A30.2 geprobeerd met de Arcs, maar pas toen ik de combinatie met de IT hoorde was ik overtuigd :)

R

AH, dat is jouw setje op hifi.nl ;)... Erg mooi hoor. Had al even zitten kijken.

Quote from: VDM on October 26, 2006, 11:47:05
Grappig, heb net zelf de Arcs permanent in huis! Speel met een Lavardin IT en dat klinkt ook zeker O0

Heb ook de Lavarin IS ref, de Lyngdorf 2200 en de Primare PRE30+A30.2 geprobeerd met de Arcs, maar pas toen ik de combinatie met de IT hoorde was ik overtuigd :)

Starred


R

Bedankt. Die had ik al voorbij zien komen. Dit is de act, ietwat duurder modelletje. ;)

Quote from: Starred on October 26, 2006, 12:09:06
http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=38161

bmateijsen

Quote from: Ruben on October 26, 2006, 12:11:37
Bedankt. Die had ik al voorbij zien komen. Dit is de act, ietwat duurder modelletje. ;)


Ietwat is een understatement, met 14300 Euro ;), maar wel een erg gave luidspreker!

R

ha ha, zoiets dacht ik al. Naim is toch ook niet mijn ding ;)

Quote from: bmateijsen on October 26, 2006, 12:13:58
Ietwat is een understatement, met 14300 Euro ;), maar wel een erg gave luidspreker!

Starred

Dus je SF's komen binnenkort beschikbaar  ::)