R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Garmt, kun je mijn set even overgooien naar het nieuwe childboard?

TheSpeedSkater

Quote from: Ruben on September 20, 2006, 22:20:16
Garmt, kun je mijn set even overgooien naar het nieuwe childboard?
Kun je niet beter een nieuwe topic maken met alleen je foto´s? En in dit topic gewoon blijven kletsen over jouw stereo set? Of begrijp ik het verkeerd?  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Dat kan daar toch ook? Geen idee wat de bedoeling is eigenlijk.

molle

Quote from: Ruben on September 20, 2006, 23:32:22
Dat kan daar toch ook? Geen idee wat de bedoeling is eigenlijk.

Misschien een kort overzicht waar je je topic vermeld zodat je niet hoeft te zoeken tussen andere honderden topics :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

myself

Quote from: Ruben on September 20, 2006, 23:32:22
Dat kan daar toch ook? Geen idee wat de bedoeling is eigenlijk.
beetje vaag idd. zou ook mogelijk zijn door een sticky oid in stereo te zetten en dan nog vraag ik me af wat de toegevoegde waarde zou zijn
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Deleted member


W

Ja, in 't echt is 't ook een mooie tv met een heeeel mooi plaatje! Echt super mooie en levendige kleuren, ik vraag me serieus af wat een calibratie nog voor toegevoegde waarde kan hebben...

Eerst nog even dit: De looks van de kamer zijn er wat mij betreft wel op vooruitgegaan op deze manier, verder past alle apparatuur ook wel vrij netjes bij elkaar! de SF's zijn natuurlijk altijd weer prachtig om te zien!

Zonde dat je powerbook de 1080 niet trekt, maar 720p voldoet toch ook wel lijkt me. Overigens is 'n normaal DVD'tje ook zeker niet verkeerd hoor! Machtig mooi beeld en geluid, alleen die sub kan zoals we al zeiden wel een upgrade gebruiken ;) (net als je rears overigens, m'n oren suizen er nog van  :( :-\ :'( >:D ) Ik ben in ieder geval benieuwd naar je volgende 'stap'.

Ik ga maar eens op zoek naar die prachtige cd van mevrouw Hahn, en Jan Garbarek moet er nu toch ook echt komen. Hij was nog altijd net zo groots als de vorige keer!

Nogmaals bedankt & tot de volgende keer,
Wybrand

R

He man, bedankt. Was weer erg gezellig. Alweer kwamen we tijd tekort :D. Die sub moet ik gewoon eens mee spelen, volgens mij zijn de instellingen onder invloed van mijn @home decoder aardig gewijzigd. Of eens een splr aan de tand voelen, maar ja. Die knaken he ;) Volgende keer gaan we weer eens rustig verder met muziek ;)

Quote from: WyGo on September 21, 2006, 11:19:53
Ja, in 't echt is 't ook een mooie tv met een heeeel mooi plaatje! Echt super mooie en levendige kleuren, ik vraag me serieus af wat een calibratie nog voor toegevoegde waarde kan hebben...

Eerst nog even dit: De looks van de kamer zijn er wat mij betreft wel op vooruitgegaan op deze manier, verder past alle apparatuur ook wel vrij netjes bij elkaar! de SF's zijn natuurlijk altijd weer prachtig om te zien!

Zonde dat je powerbook de 1080 niet trekt, maar 720p voldoet toch ook wel lijkt me. Overigens is 'n normaal DVD'tje ook zeker niet verkeerd hoor! Machtig mooi beeld en geluid, alleen die sub kan zoals we al zeiden wel een upgrade gebruiken ;) (net als je rears overigens, m'n oren suizen er nog van  :( :-\ :'( >:D ) Ik ben in ieder geval benieuwd naar je volgende 'stap'.

Ik ga maar eens op zoek naar die prachtige cd van mevrouw Hahn, en Jan Garbarek moet er nu toch ook echt komen. Hij was nog altijd net zo groots als de vorige keer!

Nogmaals bedankt & tot de volgende keer,
Wybrand

W

Quote from: Ruben on September 21, 2006, 19:54:02
He man, bedankt. Was weer erg gezellig. Alweer kwamen we tijd tekort :D. Die sub moet ik gewoon eens mee spelen, volgens mij zijn de instellingen onder invloed van mijn @home decoder aardig gewijzigd. Of eens een splr aan de tand voelen, maar ja. Die knaken he ;) Volgende keer gaan we weer eens rustig verder met muziek ;)


Die knaken ja! believe me, i know! :P Goed plan om door te gaan met de muziek, ik wil nog wel wat meer van ...Hahn horen(hoe heet ze, en hoe heette de cd?) en Jan is natuurlijk 'n blijvertje.

Nu ga ik maar weer verder met m'n maquette,

Groet

R

aub

W


TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R


TheSpeedSkater

Quote from: Ruben on September 21, 2006, 21:50:35
Dus.... >:D

De splr serie overslaan en meteen aan het echte werk beginnen!  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mikeske

Quote from: TheSpeedSkater on September 21, 2006, 22:27:45
De splr serie overslaan en meteen aan het echte werk beginnen!  ;D

Dat is gesproken  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Boontje

ze zorgen wel dat je bezig blijft met upgrades zo te lezen  ;)  ;D
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

R

Ha ha, als ik het zelf niet doe, moet iemand het toch doen ;) :-x

Quote from: Boontje on September 22, 2006, 10:19:20
ze zorgen wel dat je bezig blijft met upgrades zo te lezen  ;)  ;D

R

#1618
Om mijn topic weer wat naar boven te toveren en jullie op de hoogte te houden. Binnenkort gaat er weer wat geluisterd worden op speakergebied. Hoewel dit echt ongelooflijk mooie speakers zijn, met een waanzinnige prijs-kwaliteit verhouding, kriebelt het nog steeds. Toen ik deze rond deze tijd aangeschaft heb, was eigenlijk de wens naar een mooie monitor speakers nog sterker, helaas was het budget niet afdoende. Nu ik binnen afzienbare tijd deze zolder zal verlaten, wil ik graag, nu het nog kan, the icing on the cake aanbrengen. Graag wil ik een paar mooie monitorspeakers neerzetten.

Één set die aangevuld met een sub voor films afdoende is, en die jawdropping stereo kan weergeven. Natuurlijk had ik en heb ik nog steeds gedachten over welke dat kan zijn. Mijn voorlopige 2 opties zijn de cremona auditor en de wilson benesch arc. We gaan de komende tijd eens lekker luisteren en dan beslissen of de plannen ook omgezet worden in daden. Dit zal ook betekenen dat de concerto's dan in de verkoop gaan.

molle

Gaat lekker Ruben 8)
Ben beniewd ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

beide zijn echt super  :o

ben benieuwd welke het gaan worden  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Het zal niet korte termijn worden. Alles op het gemak, dit zijn eerste ideeën en wie weet wat er uit komt, maar ik weet dat jullie graag meelezen ;)

molle

Ik wil later de Curve toch ook wel eens aan de tand voelen hoor. Maar dat zal nog wel even duren denk ik :P ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

mikeske

Quote from: molle on October 25, 2006, 23:23:59
Ik wil later de Curve toch ook wel eens aan de tand voelen hoor. Maar dat zal nog wel even duren denk ik :P ;)

Volgend jaar de zaak vergroten -> grotere inkomsten -> nieuwe speakers

lijkt me logisch toch  ;D ;D ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Rody

Ruben, jij blijft ook maar aan de gang he ;D

Lijken mij erg mooie luidsprekers, waarom alleen deze twee?