R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jean Sibelius

Je kunt natuurlijk nog altijd die poster van de muur afhalen en die ervoor zetten ;).

Mooi dat er eindelijk een (nieuwe) TV gaat komen!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

TheSpeedSkater

Niet even een jaartje wachten en dan een echte 1080p kopen? Misschien wel verstandig gezien de ontwikkelen met HD...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Kan over een jaartje toch ook wel ;). Ik wil nu gewoon graag van die crt af nu het nog kan. Daarnaast is er ook niets mis met 720P of 1080i weergeven daarop. Heb er wel over nagedacht, maar tnx voor het meedenken.

Quote from: TheSpeedSkater on August 23, 2006, 21:49:17
Niet even een jaartje wachten en dan een echte 1080p kopen? Misschien wel verstandig gezien de ontwikkelen met HD...

TheSpeedSkater

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 21:57:01
Kan over een jaartje toch ook wel ;). Ik wil nu gewoon graag van die crt af nu het nog kan. Daarnaast is er ook niets mis met 720P of 1080i weergeven daarop. Heb er wel over nagedacht, maar tnx voor het meedenken.

Owkee, maar waarschijnlijk is dan die Sony ook niet veel meer waard... ;D  Wel een mooie tv trouwens.. !!
Wanneer verwacht je dat hij komt?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Enkele weekjes denk ik, maar misschien wel heel snel.

Quote from: TheSpeedSkater on August 23, 2006, 22:04:20
Owkee, maar waarschijnlijk is dan die Sony ook niet veel meer waard... ;D  Wel een mooie tv trouwens.. !!
Wanneer verwacht je dat hij komt?

cas3100

Quote from: Ruben on August  6, 2005, 20:07:43
laatste

Dat speaker draad, dat bevalt mij goed. Is het beste van je hele set en kost geen drol. Is echt super spul. Je zou eens kunnen overwegen om te upgraden naar de duurdere variant van 47 labs. Waar gekocht? Utrecht?

R

#1531
Quote from: cas3100 on August 23, 2006, 22:09:49
Dat speaker draad, dat bevalt mij goed. Is het beste van je hele set en kost geen drol.
En bedankt :P ;D
Quote
Is echt super spul. Je zou eens kunnen overwegen om te upgraden naar de duurdere variant van 47 labs. Waar gekocht? Utrecht?

Je die gedacht heb ik wel eens. Deze is gekocht in den bosch(andere mogelijkheid). Mooie upgrade voor de toekomst.

FrankB

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 22:12:38
Je die gedacht heb ik wel eens. Deze is gekocht in den bosch(andere mogelijkheid). Mooie upgrade voor de toekomst.

Ik zou dan echt de Baldur en/of de Heimdall ernaast proberen. Ik vond de Red dawn anders dan de 4719, maar zeker niet slechter. Natuurlijk ging op de typische 47labs dingetjes de 4719 de RD makkelijk voorbij maar op andere punten (fundament en kracht) was de RD duidelijk de betere. Daar de Baldur en vooral de Heimdall flink wat beter zijn dan de RD verwacht ik wel dat de 4719 het niet redt, al blijft het natuurlijk uitproberen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Het zijn ook geen serieuze plannen of zo. Maar prijstechnisch wel een groot verschil natuurlijk. Ik heb de RD er hier ook aan gehad. Toen ging mijn voorkeur echt uit naar de 4708 van 7 euro de meter.

Quote from: FrankB on August 23, 2006, 22:15:33
Ik zou dan echt de Baldur en/of de Heimdall ernaast proberen. Ik vond de Red dawn anders dan de 4719, maar zeker niet slechter. Natuurlijk ging op de typische 47labs dingetjes de 4719 de RD makkelijk voorbij maar op andere punten (fundament en kracht) was de RD duidelijk de betere. Daar de Baldur en vooral de Heimdall flink wat beter zijn dan de RD verwacht ik wel dat de 4719 het niet redt, al blijft het natuurlijk uitproberen.

Deleted member

Quote from: FrankB on August 23, 2006, 22:15:33
Natuurlijk ging op de typische 47labs dingetjes de 4719 de RD makkelijk voorbij maar op andere punten (fundament en kracht) was de RD duidelijk de betere.

Puur interesse: wat zijn deze typische 47Labs dingetjes Frank?

En Ruben, gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe TV!  :)

R

Deze typische dingen zijn de karakteristieken van de kabels ;)

Enne de tv moet nog gekocht worden, maar vast bedankt ;)

Quote from: Antoine on August 23, 2006, 22:57:43
Puur interesse: wat zijn deze typische 47Labs dingetjes Frank?

En Ruben, gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe TV!  :)

Deleted member

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 23:18:38
Deze typische dingen zijn de karakteristieken van de kabels ;)

Duhhh...je hebt goed opgelet met tekstverklaren bij nederlands!  ;)

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 23:18:38
Enne de tv moet nog gekocht worden, maar vast bedankt ;)

Oeps, dan had ik de zin dat je 'm over een aantal weken verwacht verkeerd begrepen. Ik dacht dat je al besteld had en tsjaa, ik ga al bijna uit van standaard een paar weken levertijd in deze hobby. Als ik vroeger iets wilde dan ging ik naar de winkel en kocht ik het, tegenwoordig moet je overal maar weken lang op wachten, erg vervelend  ;D

R

Quote from: Antoine on August 23, 2006, 23:29:43
Duhhh...je hebt goed opgelet met tekstverklaren bij nederlands!  ;)
ha ha doe mijn best ;). Wat voor mij deze kabel speciaal maakt, zijn de klankkeur, het realisme daarin en het pure gemak waarmee alles wordt doorgegeven en weergegeven. Lekker musicaal en ongedwongen.
Quote
Oeps, dan had ik de zin dat je 'm over een aantal weken verwacht verkeerd begrepen. Ik dacht dat je al besteld had en tsjaa, ik ga al bijna uit van standaard een paar weken levertijd in deze hobby. Als ik vroeger iets wilde dan ging ik naar de winkel en kocht ik het, tegenwoordig moet je overal maar weken lang op wachten, erg vervelend  ;D

Ach ja, je kent het wel, eerst rondkijken, budget vrijmaken(blijf student he ;)), dealer uitzoeken. Dan kopen.

Deleted member


R

Nieuwe tv is gekocht (zie aanwinsttopic). Dadelijk even meubeltje ophalen.. vanavond nieuwe foto's :D O0

myself

gefeli en goede timing !!   :D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Inmiddels alles geïnstalleerd. Zo even op het oog ingesteld. Wow, wat een aanwinst. Echt helemaal top. Helaas werd het al een beetje donker, maar het combinatie met het meubel/speakers en arcam apparatuur en het terug komen van zwart en grijs/zilver is prachtig. Betere foto's volgen nog.

DA BoSS

gefeli Ruben, lijkt me een pracht van een aanwinst, veel plezier ermee 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

molle

Mooi hoor 8) Lekker strak :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

advr



zeer mooi Ruben, daar kun je met recht trots op zijn! :D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

R

Tnx mannen. Ben er dan ook erg blij mee. Had wel ingedacht dat het mooi zou zijn, maar dit is wel erg chique. Helemaal mijn smaak..

graafke

ziet er erg goed uit! feli  O0

Magura

Gefeliciteerd met je nieuwe lcd. Erg fraai toestel!
Veel plezier ermee!

Grtn Matthijs
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Erg gaaf Ruben! mooi geheel geworden zo.

Ik vind het sowieso prachtig om te zien hoe jij je slaapkamer iedere keer weer overhoop kan gooien om er weer wat nieuw moois van te maken. 8)
Wat zeggen je ouders hier van? ;D
JBL PRX Power!