R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R


FrankB

Quote from: Ruben on July  1, 2006, 16:41:05
tnx frenk.

Np. Hopelijk heb ik snel de financiele middelen om de RA te bestellen, dan kun je bij mij komen luisteren ;D  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jean Sibelius

Quote from: beunky on July  1, 2006, 11:05:42
Sibelius is altijd mooi, waarschijnlijk heb je ook nog eens een hele mooie opname gehad van het Chandos label.
Hey, mijn Groene Leguaan heeft óók Sibelius (zie avatar)... Toeval? ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

R

Quote from: HSN on July  1, 2006, 17:21:18
Hey, mijn Groene Leguaan heeft óók Sibelius (zie avatar)... Toeval? ;D

heeft of heet? ;)

@frenkb, schiet eens op :P

FrankB

Quote from: Ruben on July  1, 2006, 17:51:53
@frenkb, schiet eens op :P

Yeah yeah, working on it ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Rob Eric Blank

Ziet er geweldig uit, maar heb ook een zwak voor Sf en Arcam.
1 x mogen beluisteren....maarja de budget duivel >:D >:D Dus ik hou het maar even zo, Elac en marantz klinkt ook ERG goed.

R

Tja, kan ik me helemaal in vinden. Blijft echt werelds klinken. Diezelfde duivel tart hier hoor :D, anders had er wel wat anders gestaan. Elac is niet mijn merk, marantz maakt toch wel mooi spul O0

Rob Eric Blank

Quote from: Ruben on July 17, 2006, 13:53:35
Tja, kan ik me helemaal in vinden. Blijft echt werelds klinken. Diezelfde duivel tart hier hoor :D, anders had er wel wat anders gestaan. Elac is niet mijn merk, marantz maakt toch wel mooi spul O0
Hoor ik wel meer van Elac, maar het is voor mij een combinatie die ik lekker vind. Ik heb Elac ook met andere versterkers gehoord en dat was een ramp (bijvoorbeeld Sony EX , Yamaha). Elac klinkt ook lekker met Densen en Arcam, althans dat vind ik. Elac's hebben een warme of neutrale versterker nodig vanwege het kille geluid (koop dan minder kille speakers denkt iedereen...........). Koop je minder kille speakers dan krijg je niet de sound die Elac icm Marantz geeft. Zo heeft iedereen een smaak van geluid ontwikkeld. Elac vind ik niet een makkelijke speaker, sommige speaker kabels klinken er niet echt fijn op (vind ik) zoals Qed. v.d. Hul en Xindak juist wel weer en ik hou wel van een wat analytische sound (merk ik) die toch wel laag geeft. Ik heb NAD met Dali Ikon 6 en Dynaudio speakers beluisterd en ik vond het niets, TE gort droog. Wel ontzettend veel details, maar TE droog. De stage van NAD vind ik ook altijd wat tegenvallen.
Maar Arcam.....blijft smullen.

R

Vanwege de plannen voor een LCD dient het meubel weer aangepast worden. Vanavond heb ik het ht gedeelte uit mijn meubel verwijderd en in een nisje aan de rechterkant geplaatst. De arcams zullen een niveau zakken en de lcd zal erop komen of er vlak boven komen te zweven. Het meubel dient nog wel vebouwd te worden.

R

Staat best netjes op zich, het nisje is wat aan de ondiepe kant, maar dat vind ik niet zo erg.

TheSpeedSkater

Netjes hoor, zo´n bescherm kapje over je speakers als je gaat "verbouwen"
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Zijn de bijbehorende stofhoezen. Moest ook wat flinke gaten boren en veel langs de speaker heen, vandaar.

Quote from: TheSpeedSkater on August 10, 2006, 21:43:48
Netjes hoor, zo´n bescherm kapje over je speakers als je gaat "verbouwen"

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

wil

Wat is dat voor een kleine ab op je dvd-speler?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

Van de Velodyne CHT-8R

Quote from: wil on August 11, 2006, 14:17:05
Wat is dat voor een kleine ab op je dvd-speler?

wil

R


dazzdax

Ruben, gefeliciteerd! Het lijkt wel alsof de door jouw gestarte "thread" het hoogste aantal inzendingen heeft. Of vergis ik me?

Chris

R

#1517
Ha ha tnx. Ja het lijkt er wel op O0. Dat geldt natuurlijk alleen in het stereo gedeelte.

Quote from: dazzdax on August 23, 2006, 14:24:33
Ruben, gefeliciteerd! Het lijkt wel alsof de door jouw gestarte "thread" het hoogste aantal inzendingen heeft. Of vergis ik me?

Chris

R

En de nieuwe opstelling... we gaan weer verbouwen. Het meubel is even verdwenen voor een kleine aapassing tbv lcd tv.

Klik hier voor het verbouwtopic en de nieuwe schetsen.

FrankB

Wederom verbouwen. Ga je dan ook die lelijke radiator weghalen ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

ha ha, nee. Dat is wel de opzet. Zet er wel een leuke tv voor..

Quote from: FrankB on August 23, 2006, 21:33:54
Wederom verbouwen. Ga je dan ook die lelijke radiator weghalen ;)

FrankB

40" exemplaar dus inmiddels ;D

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 21:35:06
ha ha, nee. Dat is wel de opzet. Zet er wel een leuke tv voor..
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

#1522
Ha ha, zo groot is de verwarming nu ook weer niet. En zo snel groeit mijn budget trouwens ook niet. 40" zou ik overkill vinden in mijn ruimte.

Quote from: FrankB on August 23, 2006, 21:37:08
40" exemplaar dus inmiddels ;D


FrankB

Mee eens. De prijzen dalen wel snel, maar niet zo snel.

Quote from: Ruben on August 23, 2006, 21:41:12
Ha ha, zo groot is de verwarming nu ook weer niet. En zo snel groeit mijn budget trouwens ook niet. 40" zou ik overkill vinden in mijn ruimte.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Heb liever een kwalitatief beter scherm, en wat kleiner, dan een grote mindere. Waarschijnlijk wordt het de sony 32v2000. Ben met vincent bezig voor wat moois.

Quote from: FrankB on August 23, 2006, 21:44:21
Mee eens. De prijzen dalen wel snel, maar niet zo snel.