R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan S.


R

Tnx, erin staat nu alleen de dvd speler. de rest erop. Cd's + dvd's staan ergens anders.

R


Rody

:)

Waarom nog die oude foto ertussen?

R

Van die spider? Blijft een mooi rackje.

Rody

Maar niet meer up-to-date en je nieuwe rack is VEEL mooier :)

R

#1331
Vooruit, dan zal ik het subje toevoegen...

edit: done.


Rody

Ga je de CHT8 verkopen??

R

#1333
Quote from: Rody on April 25, 2006, 20:26:36
Ga je de CHT8 verkopen??

;D.. Nee zo gaat er niemand op zitten.

Audiofiel

Quote from: Ruben on April 25, 2006, 20:27:43
;D.. Nee zo gaat er niemand op zitten.

Anton Geesink? ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rody

Oef, ik dacht dat je een DD-10 gekocht had ;D

R

Quote from: Rody on April 25, 2006, 20:32:26
Oef, ik dacht dat je een DD-10 gekocht had ;D

Hmm, nee dat zal wel niet zo snel gebeuren.

Quote from: Audiofiel on April 25, 2006, 20:32:04
Anton Geesink? ;D

;D

Peerless Monster

Quote from: Audiofiel on April 25, 2006, 20:32:04
Anton Geesink? ;D

"Anton? Kom dan Anton..." (zie dierenwinkel van Jiskerfet): hilarisch ... ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

kippekop

Quote from: Ruben on April 25, 2006, 20:37:10
Hmm, nee dat zal wel niet zo snel gebeuren.

;D

Vind je die cht goed genoeg voor het echte laag bij jou dan?
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

Quote from: kippekop on April 27, 2006, 09:38:05
Vind je die cht goed genoeg voor het echte laag bij jou dan?

ja. ben ook niet zo heel kieskeurig wat dat betreft. Stereo voert de boventoon en ht echt daarna. Hier op mijn zolder doet de CHT echter prima werk. Die aanvulling had ik veel eerder moeten doen.

kippekop

Quote from: Ruben on April 27, 2006, 09:56:38
ja. ben ook niet zo heel kieskeurig wat dat betreft. Stereo voert de boventoon en ht echt daarna. Hier op mijn zolder doet de CHT echter prima werk. Die aanvulling had ik veel eerder moeten doen.

Ruben> hoe groot is jou zolder ook al weer? En gebruik je hem nog steeds alleen bij film of ook bij muziek? Ik vind die cht-12 wel interessant, gewoon een tussensubje van 650 euro, vooral film vind ik belangrijk...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

Quote from: kippekop on April 27, 2006, 14:02:36
Ruben> hoe groot is jou zolder ook al weer? En gebruik je hem nog steeds alleen bij film of ook bij muziek? Ik vind die cht-12 wel interessant, gewoon een tussensubje van 650 euro, vooral film vind ik belangrijk...

Voor maten, zie link(sig) naar personal hifi page. En ja ik gebruik hem nog steeds alleen voor films. Ik vind 650 voor een tussensubje vrij veel geld eigenlijk. Dan ga je bijna richting de SPLR reeks.

kippekop

Quote from: Ruben on April 27, 2006, 14:05:34
Voor maten, zie link(sig) naar personal hifi page. En ja ik gebruik hem nog steeds alleen voor films. Ik vind 650 voor een tussensubje vrij veel geld eigenlijk. Dan ga je bijna richting de SPLR reeks.

Nee, gewoon subje voor een lange periode... ik mis gewoon een subwoofer bij films op dit moment, maar heb omdat ik binnenkort de center voor mijn set ga kopen voorlopig echt geen centen voor een duurdere sub (de spl-1200 die ik dan zou willen kost toch nog snel 1600 euro in cherry uitvoering).

Wat vond jij van de kwaliteiten van de sub bij muziek by the way, was het gewoon niet goed dat je hem niet laat meespelen of??
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

Quote from: kippekop on April 27, 2006, 17:06:23
Nee, gewoon subje voor een lange periode... ik mis gewoon een subwoofer bij films op dit moment, maar heb omdat ik binnenkort de center voor mijn set ga kopen voorlopig echt geen centen voor een duurdere sub (de spl-1200 die ik dan zou willen kost toch nog snel 1600 euro in cherry uitvoering).
Ja, ok begrijpelijk.
Quote
Wat vond jij van de kwaliteiten van de sub bij muziek by the way, was het gewoon niet goed dat je hem niet laat meespelen of??

Eerlijk gezegd..niet getest, maar ik vermoed dat ie niet 100% mee kan. Daarnaast gaan mijn concerto's diep genoeg voor stereo. Eigenlijk is er geen behoefte aan.

R


W


FrankB

Quote from: WyGo on May  4, 2006, 12:23:58
Wat 'o Wat zou 't worden???

Ik zet mijn geld op een Frey :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R


W


R

#1349
Het wordt idd 1 meter frey en hij is op voorraad O0 O0