R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

visitor

Quote from: Ruben on March  7, 2006, 13:35:12
NICE.. foto ???

Nog even wachten. Hij staat nog maar net op zijn plaats.

visitor

En hier twee fotos. Ik heb een nogal "basic" fototoestel, de kwaliteit van de fotos is dus niet zo schitterend.  :(

bmateijsen

Dan wordt het nu inspelen!! Ze moeten wel 200 uur minimaal hebben... ;)

visitor

#1278
Quote from: bmateijsen on March  7, 2006, 14:14:11
Dan wordt het nu inspelen!! Ze moeten wel 200 uur minimaal hebben... ;)

Hij is momenteel volop bezig.  ;D Wat mij opvalt is dat luid spelen helemaal niet storend is en dat zelfs terwijl ik aan het werken ben.

beunky

Dat is een erg goed teken :) :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

R

Quote from: Erwin on March  7, 2006, 14:19:14
Hij is momenteel volop bezig.  ;D Wat mij opvalt is dat luid spelen helemaal niet storend is en dat zelfs terwijl ik aan het werken ben.

Ziet er mooi uit. Erg mooie lex ook O0

molle

Zeer mooie combinatie vind ik 8)
Complimenten ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

DA BoSS

wat staat die Lexicon mooi te glimmen zeg  :o
8)

ps Is het nog geen tijd voor een eigen topic, Erwin?
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

visitor

#1283
Quote from: DA BoSS on March  7, 2006, 15:15:35
wat staat die Lexicon mooi te glimmen zeg  :o
8)

ps Is het nog geen tijd voor een eigen topic, Erwin?


Binnenkort.  Ik ga mij eerst een nieuw fototoestel kopen.  ;)
Ik kan intussen melden dat de 12 Volt trigger vanuit mijn MC-8 naar de SDA 2175 ook werkt. Niet onbelangrijk.  ;)

visitor

Quote from: molle on March  7, 2006, 15:07:11
Zeer mooie combinatie vind ik 8)
Complimenten ;)

Bedankt.

R

En nu weer terug naar mijn set :P.


myself

Quote from: Ruben on March  7, 2006, 13:17:51
De lyngdorf gaf ook echt geen krimp op de 803's van myself. echt indrukwekkend.
idd  8) en dat zijn toch ook hele echte stroomvreters !  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on March  7, 2006, 23:52:12
idd  8) en dat zijn toch ook hele echte stroomvreters !  ;)

Review ook gezien? Die zit ergens verstopt onder die andere(onzin :P) posts.

molle

Quote from: Ruben on March  7, 2006, 23:57:56
Review ook gezien? Die zit ergens verstopt onder die andere(onzin :P) posts.

Sorry ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

myself

Quote from: Ruben on March  7, 2006, 23:57:56
Review ook gezien? Die zit ergens verstopt onder die andere(onzin :P) posts.
ja hoor  ::)
ik wou zelf net mijn review in mijn topic gaan inkloppen maar merk net dat ik mijn aantekeningenbriefje thuis heb laten liggen  :-\ :-X

had eigenlijk de lyngdorf + 803's mee moeten nemen naar mijn hotelkamer  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on March  8, 2006, 00:25:24
ja hoor  ::)
ik wou zelf net mijn review in mijn topic gaan inkloppen maar merk net dat ik mijn aantekeningenbriefje thuis heb laten liggen  :-\ :-X

had eigenlijk de lyngdorf + 803's mee moeten nemen naar mijn hotelkamer  ;D

Sssst. niet vertellen dat er nu thuis een TDA2200 werkloos staat :D. Ik dat soort dingen altijd uit mijn hoofd. Het college was toch saai ;)

myself

Quote from: Ruben on March  8, 2006, 00:29:38
Sssst. niet vertellen dat er nu thuis een TDA2200 werkloos staat :D.
werkeloos  ^-^ hij staat natuurlijk in te spelen/uurtjes te maken zodat hij nog beter klinkt als ik weer thuis ben  >:D

trouwens de eerste WAF test heeft hij al overleefd  :D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

visitor


R


DA BoSS

Quote from: tingtong5 on March  7, 2006, 13:19:43
Ja hoor, ik draai momenteel met interlinks waar de emotie vanaf druipt zo het emotie-lekbakje in.  ;D
Ha lekkah.... ;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

R

#1295
Inmiddels is de lyngdorf weer afgekoppeld en zal ik dadelijk mijn a32 weer in ere herstellen. De sdai gaat weer terug naar het baasje en waarschijnlijk zal de volgende test hem alweer opwachten.

myself

Quote from: Ruben on March 13, 2006, 22:05:23
Inmiddels is de lyngdorf weer afgekoppeld en zal ik dadelijk mijn a32 weer in ere herstellen. De sdai gaat weer terug naar het baasje en waarschijnlijk zal de volgende test hem alweer opwachten.
ze zijn erg in trek he die lyngdorfs  ;D
maareuh... afzien he om hem weer uit je keten te halen  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

#1297



Concluderend:

Als een van de eerste in aanraking gekomen met dit prachtige nieuwe merk voelt bijna als een eer. Zovelen mogen er nog volgen geloof ik. Het was een enorm leerzame ervaring. Qua prijs is de SDAi vergelijkbaar met mijn A32, maar qua klank totaal niet. De A32 heeft veel controle over mijn speaker, maar de SDAi doet dit echt verbleken, jezus wat kan dat ding leveren en leveren zeg. Echt ongelooflijk uit zo'n klein kastje. Eigenlijk gaat hij op het gebied van plaatsing/definitie en zwart de A32 ook voorbij. Echter heb ik toch besloten om de A32 te laten staan. Deze kwalitatief vergelijkbare versterker doet ook echt ontzettend veel goed en mooi. De klank verschilt van bij de lyngdorf tot precies en neutraal naar warm en muzikaal bij de A32. Naar deze laatste gaat toch mijn voorkeur uit. Het zal best enigzins verbloemend genoemd kunnen worden, maar hier heb ik een tijd terug al voor gekozen, en die keuze wordt nu alleen maar meer onderstreept. Heus zijn er nog zat verbetering in mijn set, maar die versterker is toch een beste. Eerlijk gezegd moet over de lyngdorf meedelen, dat als dit je sound is, eerlijk, neutraal, zwart en met enorm veel definitie en snelheid, het apparaat enorm veel value for money geeft. Echt een no-brainer dan.
Ook wil ik nog even garmt en bjorn van BBG bedanken voor de demo, tnx mannen. top service wederom.

molle

Quote from: Ruben on March 15, 2006, 16:27:21



Concluderend:

Als een van de eerste in aanraking gekomen met dit prachtige nieuwe merk voelt bijna als een eer. Zovelen mogen er nog volgen geloof ik. Het was een enorm leerzame ervaring. Qua prijs is de SDAi vergelijkbaar met mijn A32, maar qua klank totaal niet. De A32 heeft veel controle over mijn speaker, maar de SDAi doet dit echt verbleken, jezus wat kan dat ding leveren en leveren zeg. Echt ongelooflijk uit zo'n klein kastje. Eigenlijk gaat hij op het gebied van plaatsing/definitie en zwart de A32 ook voorbij. Echter heb ik toch besloten om de A32 te laten staan. Deze kwalitatief vergelijkbare versterker doet ook echt ontzettend veel goed en mooi. De klank verschilt van bij de lyngdorf tot precies en neutraal naar warm en muzikaal bij de A32. Naar deze laatste gaat toch mijn voorkeur uit. Het zal best enigzins verbloemend genoemd kunnen worden, maar hier heb ik een tijd terug al voor gekozen, en die keuze wordt nu alleen maar meer onderstreept. Heus zijn er nog zat verbetering in mijn set, maar die versterker is toch een beste. Eerlijk gezegd moet over de lyngdorf meedelen, dat als dit je sound is, eerlijk, neutraal, zwart en met enorm veel definitie en snelheid, het apparaat enorm veel value for money geeft. Echt een no-brainer dan.
Ook wil ik nog even garmt en bjorn van BBG bedanken voor de demo, tnx mannen. top service wederom.

Zal ik de Lyngdorf ook precies maar in men lijste zetten bij Parasound en Bryston :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Stefan S.

#1299
Ik zet liever de A32 op mijn lijstje  :D. Mooie en uitgebreide review Ruben!