R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Started by R, February 29, 2004, 23:45:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

molle

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 14:11:37

Toen jij er was had ik een PL staan. of bedoel je ergens anders?

Ik bedoel wat anders. Heb de Lyngdorf in November gaan beluisteren in Antwerpen ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R

Niet dat ik echt iets mis aan mijn arcam, maar ben erg benieuwd naar wat dit merk en techniek kan brengen op mijn SF's. De verwachtingen zijn hooggespannen. Welke kleur is ie trouwens marcel?

bmateijsen

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 14:18:00
Niet dat ik echt iets mis aan mijn arcam, maar ben erg benieuwd naar wat dit merk en techniek kan brengen op mijn SF's. De verwachtingen zijn hooggespannen. Welke kleur is ie trouwens marcel?

Zwart,.... de TDA2200 is zilver

R

Mooi, kan ik meteen eens kijken hoe dat staat. Display is wel arcam kleur, lekker herkenbaar ;)

hifiman

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 14:03:03
Hij staat nog bij marcel te wachten op mij. Morgenavond haal ik hem op..


Mooi ding man, ik ben benieuwd wat je er van vind  :D

myself

het gaat natuurlijk om het geluid   ;)
denk dat je nog meer controle in het laag hebt en nog veel meer rust en stilte. Misschien iets sneller, maar zal een nek aan nek race worden. Ben ook benieuwd.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Quote from: myself on March  3, 2006, 15:00:31
het gaat natuurlijk om het geluid   ;)
denk dat je nog meer controle in het laag hebt en nog veel meer rust en stilte. Misschien iets sneller, maar zal een nek aan nek race worden. Ben ook benieuwd.

Heb jij hem er al aan gehad? Zal ik morgen nog wat leuke cd's meenemen?

Rody

Ruben's stereo set(je);D

Audiofiel

Quote from: Rody on March  3, 2006, 17:34:14
Ruben's stereo set(je);D

Jazeker. Kijk maar eens naar zijn surround set! :P ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Setje idd. zoveel componenten zijn het niet..

Rody

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 17:44:46
Setje idd. zoveel componenten zijn het niet..

Sinds wanneer gaat het om kwantiteit? ;D

R

Quote from: Rody on March  3, 2006, 17:48:04
Sinds wanneer gaat het om kwantiteit? ;D

Zit wat in.

myself

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 17:31:30
Heb jij hem er al aan gehad? Zal ik morgen nog wat leuke cd's meenemen?
komt er morgen zeker nog even aan. zit nu lekker met de 2200 te spelen  ;)
doe maar een paar nieuwe cd's, kun jij ook meteen een paar van mij horen  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Deleted member

Houden jullie ze heel? Ik wil ook nog even testen!  ;D  ;)

R

Ha ha. jahoor. ik zal m'n best doen. >:D

Deleted member

Quote from: Ruben on March  3, 2006, 19:36:19
Ha ha. jahoor. ik zal m'n best doen. >:D

Hahaha, hij's fijn!

Veel plezier in elk geval en ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!  :)

R

Dat zal vanzelf hier volgen.

frank2

dag ruben,
je gaat me toch niet vertellen dat je de arcam niet meer oke vind? Of is dit puur uit nieuwsgierigheid?
Ik denk zonder te hebben geluisterd, ken het hele (mooie) apparaat niet, dat het geheel wat strakker wordt, het losse ietwat middentoonachtige sound verdwijnt, laat wat weten hoe de klank is, ben erg benieuwd.
frank wigger
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

myself

zo, Ruben is net de deur uit om met een rotgang naar huis te rijden en nog even snel de 2175 aan zijn set te hangen  ;D ;)

Ik ben benieuwd welke verschillen hij hoort tov zijn A32. Bij mij waren er natuurlijk ook verschillen maar die zijn voor een groot deel op mijn setup terug te voeren. In ieder geval ook een heel mooi audiofiel apparaat  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Idd net weer thuis. Bij marcel was erg interessant. Ben niet helemaal vreemd met B&W / arcam combi en de verschillen waren echt groot te noemen.

Nu net de nieuwe componentkabel aangesloten.. Damn, strak plaatje O0

Nu eens rustig die SDAi uitpakken.

Durk

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

hmm, niet mijn keuken. Ik mis het mooie tapijt ;)

myself

Quote from: Ruben on March  4, 2006, 23:24:24
hmm, niet mijn keuken. Ik mis het mooie tapijt ;)
;D ;D

kom nou maar op met die eerste indrukken  :D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Oke, wat foto's voor het archief dan. Kijk niet naar het stof >:D